Pakkotoisto.com asiakaspalvelu, millä mallilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Ei ole tämmöistä vielä kyselty. Oletteko te tyytyväisiä kauppamme ja forumin asiakaspalveluun ja yleiseen toimintaan?

Lyhyesti: kyllä.

Forumilla on hyvät modet, keskustelu pysyy asiallisena kun modeja on paikalla kellon ympäri. Muutenkin forumiin liittyviin kysymyksiin saa nopeasti vastaukset, vipit uusitaan hetkessä, mailin sai toimimaan saman tien kun sitä kysyin, jne. Ei oikeastaan nopeampaa ja tehokkaampaa palvelua osais odottaakaan. Tietysti palstan informaatioarvo on ainakin mulle käyttäjänä kaikista tärkein. Täältä on saanut vastauksen NIIN moneen kysymykseen.

Kauppaa olen hehkuttanut aiemminkin: Helsingin liikkeellä on tosi hyvä palvelu ja siellä on mukava hengata ihan muuten vaan kun tulee joskus siellä suunnalla poikettua. Jos ei kaupalle pääse, niin tähän mennessä on joka kerta saanut proteiinit kotiovelle/työpaikalle/kuntosalille asti kun niitä on tarvinnut :) Mielestäni se jos joku on hyvää asiakaspalvelua, että omilla bensoilla ajellaan ympäriinsä kuskaamassa protskuja asiakkaille :thumbs:

Treenikoulut, miitit ja muut ylimääräiset jutut on sitten vaan lisää plussaa. Ihan vilpittömästi voin kyllä kaiken tämän kiitoksen antaa, eikä oo mikään maksettu mainos. Suomessa ei osata/uskalleta olla kiitollisia tai näyttää sitä, ilman että luultaisiin kyseessä olevan jotain hämäriä taka-ajatuksia! :lol2:

Eipä ole ollut valittamista, aina on tullut ne tuotteet mitä on tilattu ja yleensä jo lappu kolahtanut kotia jo 2 päivää tilauksesta joten ei voi sanoa muutaku et jatkakaa samaan malliin :rock:

Tyytyväisiä ollaan täälläkin. Kiitokset vaan Mikelle ja kumppaneille.

Kaupan tuotteista informoidaan hyvin ja laajalti. Plussana itse käyttäjien mielipiteet tuotteesta kuin tuotteesta. Kaupasta tilaus on nopeaa, viime tilaus saapui seuraavana päivänä postiin, se on nopeaa! Tuotteista voi kysyä reaaliaikaisesti 18/7.

Täysillä panostettua työtä :thumbs:

Loistavaa!
Mutta ensi kerralla siihen bonus creagainer300mx pussukkaan joku ohje mukaan, sanotaanpa vain että tuote ei maistunut herkulliselle maidon kanssa :)

Mun mielestä on toiminut erittäin hyvin. 2 tilausta olen ehtinyt kaupasta tekemään ja molemmilla kerroilla kyselin Mikeltä irkissä ja Mike myös vastaili noin 0,5 sekunnin viiveellä :D

Vippi/mailijutut on kans toiminut nopsaan. Vipinkin maksoin aikoinaan kahteen kertaan ja ylimääräisen kympin sai takaisin äkkiseltään.

Edit: Pakko mainita tähän offtopikkina että näin eilen unta että olin tankkaamassa autoa ja Mike tuli tyttöystävänsä kanssa paikalle. Jotain me siinä höpistiin, en muista mitä... Vois rajottaa pakkiksen lukemista :lol2:

Palvelu on ollu kyllä enemmän ku asiallista.
Kaupassa on ollu mukava poiketa nyt ku itekki on pyörinyt näillä nurkilla ja mikä parasta sieltä saa asiantuntevaa palvelua mikä ei ole tänä päivänä itsestään selvyys kaikissa kaupoissa. Pittääki tulla pyörähtään ku vitskut unohtu viimeksi ostaa.

kaupan toiminnasta en osaa sanoo mitää mut mistä HELVETISTÄ sie Mike tiiät kysymykseen ku kysymykseen vastauksen sama pätee muita toiston duunareita :D

Pelkkää hyvää sanottavaa on sekä noutomyymälästä, että verkkokaupasta. Molemmissa on asioitu ja kaikki on toiminut just kuten pitääkin.

Tais olla eka kerta kun tilailin verkkokaupasta, niin joku tuote oli tilapäisesti loppu. Noin puoli tuntia tilauksen lähetysken jälkeen Jouni soitti ja ilmoitti, että tätä yhtä tuotetta ei ole ja puhelimessa sovittiin miten toimitaan. Eipä voi kun kiittää tällaisesta palvelusta.

Ja edellinen tilaukseni oli jo seuraavana päivänä postista noudettavissa sen koodihomman avulla.

Jatkakaa samaan tahtiin. :thumbs:

Joo kaikinpuolin :5: kaupasta ja palstasta. Kivahan siellä kaupalla on käydä Mikelle kertomassa elämän "kauhutarinoita"...... ;)

Iso syy palstan "koukuttamiseen" löytyy sekä palstan että kaupan erittäin aktiivisesta otteesta. Aimo antaa rehellisen arvosanan 5/5

Todellakin :5: Pakkotoistolle.
Aina autetaan jos tarvetta on, lähetykset tulee postiin alta aikayksikön, kauppaan en ole vielä päässyt mutta 1.6 sekin nähdään, en odota vähäisempää kuin viiden tähden palvelua. :)

Ei ole minullakaan mitään pahaa sanottavaa. Ja, miksi olisikaan? Palvelu pelaa moitteettomasti, Mikan, Jounin ja muiden tietämys asioista uskomatonta, rehti asenne ja mikä tärkeintä, KAIKISTA asiakkaista ollaan tasavertaisen kiinnostuneita.
Älkää nyt ruvetko hirveän kateellisiksi, kun kerron, että saatiin kaverin kanssa kaupassa asioidessa patukat ILMAISEKSI. Ja, mitä ostin? Toisen patukan. Ei voi muuta kuin ihmetellä. Kyllä tuli hyvä mieli, kun kaupasta ulos astui. :)

Juu koukussa ollaan pakkotoistoon ja pahasti siis hyvin :)
Salillakin hyvä ystävällinen vastaus:"mee kattoon pakkotoisto.com",jos ruvetaan liikaa kyseleen. :thumbs:

Snake sanoi:
Salillakin hyvä ystävällinen vastaus:"mee kattoon pakkotoisto.com",jos ruvetaan liikaa kyseleen. :thumbs:

Tuota samaa olen minäkin hokenut salilla jo useamman kerran.

Mike sanoi:
Ei jokavuosi, katsotaan taas joskus mitä keksitään. Oli niin kovaa hässäkkää kun muutto aprillipäivänä, ettei jaksanut keksiä mitään jäynää.

Hohoo Onnea uuteen kämppään :)

Koska on tuparit? :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom