Pakkotoisto.com asiakaspalvelu, millä mallilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Dragon sanoi:
Hohoo Onnea uuteen kämppään :)

Koska on tuparit? :D

Tottahan sinne tupareihin kutsutaan 1600 vippiä meiskaamaan? :D

Asiakaspalvelu, toiminta & luotettavuus :5:

Helsinkiin en ole vielä ehtinyt eksyä, mutta netistä olen tilannut tavaraa ja ei ole mitään valittamistä löytynyt. Tuotteet tulivat rivakasti postiin.

Foorumista voi hyvin mielin sen viisi tähteä antaa, saan vitutukseni yleensä katoamaan kun tulen pakkista lukemaan ja voi, se motivaation määrä. Älkää koskaan lopettako :)

Voisi muuten vipinkin huomenna pistää tulemaan.

Jauhot tulee postissa helevatan nopeasti. Se luo minun silmissä tuotteille paaaaljon lisäarvoa. Itse pääkallopaikalla ei ole tullut vielä käytyä, mutta jos tässä Tsadissa tulee joskus käytyä, eiköhän sitä tule shopissa vierailtua. Kunhan vaan kahvipannut on kuumina. :kippis1:

Ensimmäisiä kertoja, kun tutustuin sivuihin, lähetin postia ja kyselin miksi osa teksteistä on suomeksi ja osa englanniksi (esimerkiksi nyt kun kirjoitan tätä viestiä, vasemmassa kulmassa lukee "Quick Reply"). Englanninkielentaitoni kun ei ole mikään parhain, joutuisin turvautumaan sanakirjaan, jos haluaisin ymmärtää kaikki englanninkielen osiot..
Aikaa tuosta viestistä on kulunut useita kuukausia, mutta vieläkään en ole vastausta saanut. Näemmä siis kysymystäni ei otettu todesta/pidetty tärkeänä. Ehkä nyt saan vastauksen?
Tätä poikkeusta lukuunottamatta olen ollut joka suhteessa tyytyväinen.

Joskus näitä viestejä menee ohi silmien, kannattaa mailata tai laittaa privaa, ne tulee varmimmin perille. Tuo suomennosjuttu on hankala, sillä en ole varma onko tälle softalle suomennosta, joudun siis manuaalisesti suomentamaan jokaikisen pienenkin jutun ja se on todella ison työn takana, ottaen huomioon, että päivityksen yhteydessä ne voivat nollaantua koska vain.

Muutaman isohkon tilauksen olen laittanu viimesen vuoden aikana ja tänään saapuneessa oli sitten mukavana yllätyksenä vähän extraa. 2 big whey protskupatukkaa, 2 lean mass matrixia ja sheikkeri.

Kiitoksia vain. Pointsit kotiin. :thumbs:

Kerran olen tilannut netistä ja buenosti meni, ei mitään ongelmia ja makukin piti paikkansa ja hyvää oli niinkuin Mike lupasit. Kerran soitin ja kyselin neuvoa ja oikein asiallisesti meni sekin osio. Kiitos teille ja yhteistyömme jatkuu :)

Kaupassa en ole vielä käynyt, mutta työajasta menee noin 60% tällä palstalla notkuessa. Eli enköhän mä ole aika tyytyväinen tai sit oon pahemmanlaatuinen masokisti...

Jonna83 sanoi:
Ensimmäisiä kertoja, kun tutustuin sivuihin, lähetin postia ja kyselin miksi osa teksteistä on suomeksi ja osa englanniksi (esimerkiksi nyt kun kirjoitan tätä viestiä, vasemmassa kulmassa lukee "Quick Reply"). Englanninkielentaitoni kun ei ole mikään parhain, joutuisin turvautumaan sanakirjaan, jos haluaisin ymmärtää kaikki englanninkielen osiot..

Voiko olla mahdollista...? 22v suomessa asuva/opiskellut ei tuon vertaa tiedä...Ei herneitä.

Totta muuten toi englantia ja suomea sekaisin, ei todellakaan ole ihanteellinen ja käytettävyyttä lisäävä seikka websivuilla. Olen opiskellut käytettävyyttä ja web-suunnittelua paljon, joten mielestäni ciscon kanta on täysin perusteltu. Lisäksi sivuilla on runsaasti erilaisia symboleja, joille on todella vaikeaa löytää mitään selitystä. Mutta siis sisällöltään loistavat sivut.

Mike sanoi:
Symboolien päälle kannattaa viedä kursori, niin se ilmoittaa mikä on homman nimi.
:nolo: No joo...
Tässä ehkä syy miksi olen sihteeri, enkä Nokialla töissä :hyper:
Mut kyllä noi replyt ja muut vois kai olla ihan suomeksikin? Tai voihan toi olla jonkin asteen älykkyystesti, eli jos et tajua niin älä kirjoita :D

Bodaussivustona varmasti koko maailman ykköskastia. Aiemmin tuli roikuttua ulkomaalaisilla saiteilla, mutta Pakkis ja jo sen edeltäjät R-forum.da.ru:sta lähtien riittävät nyt.

Ja hieno homma ovat nämä tietokone- ja kännykkäjuttuja käsittelevät sivut. Apua löytyy aina kun tarvetta on.

Tästä on pikkuhiljaa kehittynyt oikein kunnon yhteisö.

Pienenä mutta unohtumattomana yksityiskohtana sellainen, kun kerran tilasin aimo satsin erilaisia lisäravinteita ja siinä samalla uuden sheikkerin. Sheikkereitä ei juuri silloin ollut ja siitä, vaivaisesta 5€:n kapineesta, J.V. soitti. Kertoi asianlaidan ja lupasi sen heti kun niitä tulee. Ja sieltähän se tuli muutaman päivän päästä. Luonnollisesti ilman postikuluja minulle.

Jos jokainen kauppias toimisi noin asiakasystävällisesti, ei kuluttajansuojalakeja tms. edes tarvittaisi.

Ainoa mikä vähän häiritsee, on se että tällainen veteraani (42v) tuntee itsensä joskus vähän ulkopuoliseksi ja Wanhaksi. Mutta sehän ei ole Pakkiksen vika. Ja perässä tulette pojat.

No jos nyt hakemalla hakee vielä jotain negatiivista, niin 'yleisestä mielipiteestä' poikkeavat kannanotot tuomitaan joskus ehkä turhan jyrkästi.

Mutta kaikenkaikkiaan loistavat sivut, hyvä kauppa ja hyvä fiilis. Joka päivä käyn täällä useampiakin kertoja.

Suositut

Back
Ylös Bottom