Pakkometallin pikku-uutiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä vitun asenteesta? Ja miksi sitä ei Koivusella ole ja miten sen huomaat?

Ei. En ole mikään Koivusen fanipoika, vaikka hyvänä laulajana sitä pidänkin. Amoralin fani kyllä olen ja tämä uutinen oli mun makuun vaan hyvä juttu. 80% metallilevyistäni sisältää puhdasta laulua, niin ei se ihmekään ole. Kyllähän tuon ymmärtää jos pelkkää murinaa diggaa.

Ja valinnasta vielä. Ukot itse sanovat näin:
Jos Koivunen oli bändin mielestä hyvä ja sopiva ehdokas, niin tottakai hänet valitaan. Lisäksi samalla tulee vitusti näkyvyyttä ja lisää levymyyntiä. Kyllähän jokaisella raha kelpaa.

Jos olet joskus joutunut kuulemaan/näkemään A.Koivusen touhuja, niin siitä sen munattomuuden huomaat. Johan sen näkee jätkän naamataulusta. Ihmisellä joko on karismaa metallibändin keulakuvaksi tai sitten ei ole. Koivusen lippalakki-nörtti-imago ei vaan toimi. Ja sitten vielä se idols. Kuinka moni uskottava heavylaulaja haluaa idolsiin? Ja sitten vielä riippuu mihin sitä Koivusta vertaa. Jos verrataa vaikkapa Phil Anselmoon, Rainer Nygårdiin tai vaikkapa Marko Annalaan. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Joillakin sitä uskottavuutta on, toisilla ei. Amoral faneja tämä vituttaa, ei ehkäpä Ari.K faneja.

Kyse ei ole siitä, etteikö Ari osaisi laulaa, vaan siitä, että sillä pojalla ei ole miesten töihin vaadittavaa asennetta.

Tätä jään odottamaan mielenkiinnolla... Kuullostaa varmaan samalta kuin puudelia vedetään perseeseen. Väy väy.

Ihan samaa mietin. Haluan tykätä Amoralista edelleenkin, pirun kovaa settiä ovat heittäneet. Toivon että Ari.K mahtuu edellisen hiostamiin saappaisiin.

Jos Koivunen oikeasti tulee vetämään murinavokaaleja, eikä bändin meininki muutu tästä enää lässynpään suuntaan, niin mikä jottei. Pitää tsekata lätty kunhan se pukkaa ulos.

Jos olet joskus joutunut kuulemaan/näkemään A.Koivusen touhuja, niin siitä sen munattomuuden huomaat. Johan sen näkee jätkän naamataulusta. Ihmisellä joko on karismaa metallibändin keulakuvaksi tai sitten ei ole. Koivusen lippalakki-nörtti-imago ei vaan toimi. Ja sitten vielä se idols. Kuinka moni uskottava heavylaulaja haluaa idolsiin? Ja sitten vielä riippuu mihin sitä Koivusta vertaa. Jos verrataa vaikkapa Phil Anselmoon, Rainer Nygårdiin tai vaikkapa Marko Annalaan. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Joillakin sitä uskottavuutta on, toisilla ei. Amoral faneja tämä vituttaa, ei ehkäpä Ari.K faneja.

Kyse ei ole siitä, etteikö Ari osaisi laulaa, vaan siitä, että sillä pojalla ei ole miesten töihin vaadittavaa asennetta.
Ok. Ymmärrän mitä tarkoitat ja monille artistien imagot merkkaa. Itselleni ei vaan ole koskaan merkinneet "asenteet" ja artistien ulkonäöt. Parta, iso maha tai tatskattu badi ei tee artistista mitenkään uskottavampaa minulle. Joskus penskana sitä saattoi ihailla, että onpa coolin ja pahan näköinen hemmo, mutta ei enää. Kuten jo sanoin.. mulle merkkaa vaan miltä musiikki kuulostaa.

Vittu, haitko sä ite bändiin laulajaks ku noin vituttaa?
Eikö kannattais ensin katsoa, mitä tulee ja vasta sitten vinkua.

Jos minä olen tähän mennessä digannut Amoralin meiningeistä ihan kybällä ja taas A.Koivunen on punainen vaate, niin mitä muuta tästä yhtälöstä voi odottaa? Sehän tässä vituttaa että yhtä suosikki bändiä ei enää ole. Varmaan näistä kirjotuksista voi huokua se vitutuksen määrä, minkä tämä aiheutti.

Ok. Ymmärrän mitä tarkoitat ja monille artistien imagot merkkaa. Itselleni ei vaan ole koskaan merkinneet "asenteet" ja artistien ulkonäöt. Parta, iso maha tai tatskattu badi ei tee artistista mitenkään uskottavampaa minulle. Joskus penskana sitä saattoi ihailla, että onpa coolin ja pahan näköinen hemmo, mutta ei enää. Kuten jo sanoin.. mulle merkkaa vaan miltä musiikki kuulostaa.

Mielipide hommiahan nämä ovat. Ei se tatskojen määrä tai että onko jätkällä lippis päässä vai ei, vaikuta pelkästään, vaan se karisma ja mielikuva siitä tyypistä yhdistettynä siihen musiikkiin.

Sitä karismaa joko on (esim. Lemmy) luontaisesti tai sitten ei. (esim. AK)

Aika huvittavaa on, että varsin monet on haukkuneet Arin ulkoisen habituksen. "16 kiloinen kukkakeppi" - tyyliin.
Kun tuota promokuvaa katsoo, niin eipä nuo bändin muutkaan kaverit, eikä edes Kalliojärvi, ole sen kummoisempia kukkakeppejä.

Tää on ihan sama ku joku Britney Spears menis johonki Iron maidenii.
Paitsi, että Amoral on tehnyt oikeesti hyvää musaa.

Okei.. Koivunen osaa laulaa(omalla tavallaan) vaikka Koivunen painaakin sen Jonne Aaronin verran, näyttää jonku rotan ja Skeletorin risteytykseltä. Voi olla, että jollain helvetin kierolla tavalla toimisi Amoralin laulajana. Eihän siinä! paitsi, että AK:ssa ei vaan ole munaa YHTÄÄN! Karismaa, ei mitään.
Kaikenlisäksi herra on melko kusipää jätkä.

Eternal Tears Of Sorrowlta on tulossa uusi single. Nimi paljastaan myöhemmin. Sinkulla ei pitäisi olla yhtään coverbiisiä. Uuden levyn pitäisi ilmestyä huhtikuussa.

Todellisille Iron Maiden faneille on nyt tarjolla Iron Maiden Eddie's Evil Brewtä:

3086408602_ef06c5955a_o.jpg

Prince Of Darkness eli Ozzy Osbourne täytti keskiviikkona 60 vuotta. Paljon Onnea Ozzylle!

Megadeth faneille on tarjolla Dave Mustaine's Christmas Blend kahvia:
3103260929_b80cae75ba_o.jpg

3103261021_04b7f6f6ce_o.jpg

Hevimusa koettelee päätä

Julkaistu: 18.12. klo: 21:18
Hevikonserttien jäljiltä voi saa pysyvän kuulovamman ja hengenvaarallisen vaurion kaulan ja niskan alueelle.

Sydneyssä, Australiassa sijaitsevassa yliopistossa tehty tutkimus tarkastelee erityisesti ns. headbanger-kulttia, jossa päätä liikutellaan, ravistellaan ylös ja alas rytmikkään musiikin tahdissa.

- Tyypillinen death metal -musiikin tempo on 146 biittiä minuutissa, pään heittelemiskulma vähintään 45 astetta. Sen pohjaltakin voi odottaa jonkinlaisia pää- ja niskavaurioita. Todennäköisyys kasvaa biittien lisääntyessä ja taivutuskulmien kasvaessa, tutkimus päättelee.

Hevimusiikin kannattajille suositellaan niskatukea tai siirtymistä rauhallisen Celine Dion-, Michael Bolton- ja Enya -musiikin pariin. Muusikotkaan eivät ole turvassa. Beavis & Butt-head ovat tietysti oma lukunsa.

Oi, aikoja, oi tapoja. Menneillä vuosikymmenillä syytettiin milloin mistäkin rock and rollia, hula hoopia, twistia, limboa, macarenaa...

Discopress

:rock:

Megadeth faneille on tarjolla Dave Mustaine's Christmas Blend kahvia:
3103261021_04b7f6f6ce_o.jpg

Uuh, dave on jumala, mulle heti kuppi! - MUSTANA!!! :kippis1:

Back
Ylös Bottom