Mistä vitun asenteesta? Ja miksi sitä ei Koivusella ole ja miten sen huomaat?
Ei. En ole mikään Koivusen fanipoika, vaikka hyvänä laulajana sitä pidänkin. Amoralin fani kyllä olen ja tämä uutinen oli mun makuun vaan hyvä juttu. 80% metallilevyistäni sisältää puhdasta laulua, niin ei se ihmekään ole. Kyllähän tuon ymmärtää jos pelkkää murinaa diggaa.
Ja valinnasta vielä. Ukot itse sanovat näin:
Jos Koivunen oli bändin mielestä hyvä ja sopiva ehdokas, niin tottakai hänet valitaan. Lisäksi samalla tulee vitusti näkyvyyttä ja lisää levymyyntiä. Kyllähän jokaisella raha kelpaa.
Jos olet joskus joutunut kuulemaan/näkemään A.Koivusen touhuja, niin siitä sen munattomuuden huomaat. Johan sen näkee jätkän naamataulusta. Ihmisellä joko on karismaa metallibändin keulakuvaksi tai sitten ei ole. Koivusen lippalakki-nörtti-imago ei vaan toimi. Ja sitten vielä se idols. Kuinka moni uskottava heavylaulaja haluaa idolsiin? Ja sitten vielä riippuu mihin sitä Koivusta vertaa. Jos verrataa vaikkapa Phil Anselmoon, Rainer Nygårdiin tai vaikkapa Marko Annalaan. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Joillakin sitä uskottavuutta on, toisilla ei. Amoral faneja tämä vituttaa, ei ehkäpä Ari.K faneja.
Kyse ei ole siitä, etteikö Ari osaisi laulaa, vaan siitä, että sillä pojalla ei ole miesten töihin vaadittavaa asennetta.