Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No se nyt lienee selvää.
Jotain DVI-HDMI piuhahässäkkää nyt hain ...
Ok eli saanko tolla näkymään sen teltsku jutskan?Löytyy esim. tuolta: http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?products_id=1079
Miten saa Mac Minin vastaanottamaan HDMI:tä?
Joku kuuskaista eTV härdelli tulossa yhteen mestaan ja siinä tv-kuva tulee HDMI:stä ilmeisesti. En tiedä kovin tarkkaan mikä on homman nimi.
Ok eli saanko tolla näkymään sen teltsku jutskan?
Olisikohan kyse tästä: http://www.kuuskaista.com/index.php?option=com_content&task=view&id=24&Itemid=37Nyt on mulla jäänyt hämäräksi, mitä edes yritetään tehdä. Mikä laite, mikä tarkoitus?
AirPort alkoi temppuilemaan. Olin netissä, suljin yhteyden ja lähdin käymään kaupungilla. Tulin takaisin, enkä enää saa millään keinolla yhteyttä langattomaan verkkoon kotona. AirPort ilmoittaa, että se on määrittänyt IP-osoitteen automaattisesti eikä ehkä saa yhteyttä verkkoon. Ja koska mihinkään asetuksiin en tuossa välissä koskenut, niin olen hämilläni. Pöytäkoneen nettiyhteys toimii ihan normaalisti. Se tosin on piuhalla kiinni koneessa. Mitä seuraavaksi?
Hieno vekotin tää iMac. Hiiri taasen ei ole. Se hajos kahden viikon kuluttua kaupasta noutamisen jälkeen. Rulla ei rullaa alaspäin. heh. PC:n hiiri käytössä nyt. Pitäisköhän mennä viemään hiiri takas liikkeeseen?
Heh, tässä tuo hiiri, ei toimi, ja pitäkää se!:DSe mightymouse on kyllä umpisurkea vekotin, ainut oikea moka Applelta. Varsinkin rulla. Vie vaan takaisin kauppaan ja jätä sinne. :D
Kyllä se siis liikkuu kun sitä rullaa, mutta ruudulla asiat eivät rullaa alaspäin vaikka ylöspäin ne meneekin.Jos rulla ei "toimi" niin siellä on jotai roskaa päässy väliin jo. Tosiaan aika ärsyttävää kun sinne vaikuttais kertyvän sitä aika helposti, eikä sitä saa pois. Itse oon kyllä pärjännyt mightymousella jo 3v.
Juu, kuuluuhan tuo takuun piiriin, mutta harva jaksaa kovin usein käydä vaihtamassa hiirtä uuteen/putsauttamassa hiiren. Vielä vaikeammaksi menee jos lähistöllä ei ole virallista mäkkikauppaa.Tarviiko tuota itse edes availla, eikös takuun pitäisi koskea laitetta myös niin että saavat liikkeessä sitä puunata jos haluavat? Ei minun mielestä kuluttajan tehtävänä ole netistä etsiä avaamiskuvasarjoja, työkaluja yms. jos takuu on voimassa. Itselläkin on pallo ollut jumissa päivästä 1 alkaen eikä se siitä ole miksikään muuttunut.