Pakkoliike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maken2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Willie sanoi:
Jos Pakkis laajentaa toimintaansa konditorioihin, voi liikkeen nimeksi tulla ainoastaan Pakkopulla.

Jos taas seuramatkapuolelle, mainoslauseeksi tulee: "Vietä massiivinen pakkoloma".

Julkisesta lahtausyrityksestä huolimatta nousen jaloilleni jäisen ikiroudan keskeltä ja kerron mielipiteeni itse aiheeseen liittyen.

Pakkotoisto - pakostakin hyvää.

:love:

Fabien sanoi:
Julkisesta lahtausyrityksestä huolimatta nousen jaloilleni jäisen ikiroudan keskeltä ja kerron mielipiteeni itse aiheeseen liittyen.

Pakkotoisto - pakostakin hyvää.

:love:

Touche :hyper:
Anna mennä Fabien. Tuo rakkautta maailmaan... :D
Tosikoille :whip:

Aika hyviä :D

Kun tämä tredi nyt kerran meni ihan sanoilla leikittelyksi, niin pakko heittää tähän väliin :wanha: juttu: Pakkiksella toisensa tavanneen pariskunnan tulevaisuudessa siintää tietenkin pakkoavioliitto :D

ironchef sanoi:
Mä aloin miettiin tota nimimerkkiä maken2.. Siis eikö se ole niinku maken-kakkonen ja siis... no joo mä meen nukkuun.

:lol2:
Taidan itsekin olla vähän väsynyt.

Millainenkohan ihminen tuolta Fabion takaa oikein löytyy. :kuvia:

Pakko sanoa tähänkin sitten jotain, taitaa olla jonkinlainen pakkoliike. Mutta onneks pakkoruotsi on takana, pakkolomaa ei ole edessä jouluna, ja lentäessä Suomeen pakkomielteenä ei ole pakkolasku. No onneksi tässä keskustelussa ei sentään ole pakkovoittoon tarvetta.

Sukulaku sanoi:
Millainenkohan ihminen tuolta Fabion takaa oikein löytyy.
Varmaan toinen samanlainen hinaaja. Sori oli pakko.

Pakkolasku ei liity ilmailuun mitenkään, vaan se tulee postissa lisäravinneostostosten yhteydessä.

Mutta miettikääs miten ironista on kun jonnekin virastoon soittaa tai ihan missä vain kaupan tiskillä kuittiin koittaa saada firman nimeä.

Mike - Pakkotoisto Oy
Myyjä - Mikä?
Mike - PAKKOTOISTO OY
Myyjä - Siis pakko?
Mike - Pakko toistaa, Pakkotoisto Oy
Myyjä - (pidättelee naurua)
Mike - (kaivaa käyntikortin) Lue tosta

Pakko myöntää, että ekan kerran kun treeniohjelmaa etsiessäni saavuin pakkiksen etusivulle, mietin hetken ,että What The F... Joku vammaisfoorumi? Mikä vit... on pakkotoisto? Miks vammasilla on VERKKOKAUPPA? Joo, oli pakko kattoo mistä on kysymys. Ihan hyödyllisekshän tää on koettu. Eli ei mitään, samaa rataa jatkakaa. :kippis1:

Ps. Fabien vois keksii kaikille palstalaisille "lempinimet", Tomi on jo vissii joku piritonbba tms. Väännä nyt muillekin lempinimet! :D

jänkäkoira sanoi:
Miten olis pakkopaita??!

P16.jpg

:wanha:

Mitäs jos heitettäis se pakko siitä edestä pois ja retroiltais oikein kunnolla:

"Mikan ja Jounin lisäravinneputiikki"

ringside sanoi:
Mitäs jos heitettäis se pakko siitä edestä pois ja retroiltais oikein kunnolla:

"Mikan ja Jounin lisäravinneputiikki"

Joo, tai Mikan ja Jounin pulverinmyyntikioski, täältä saa myös patukkaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom