Pakkoliike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja maken2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Idea oli kuitenkin periaatteessa hyvä....

Mike sanoi:
No ei olisi.

...noo, vähän ironiaa kehiin.. :lol2: :thumbs:

Eivaan, emmeköhän ymmärrä myös sun näkökantaa . Hauska vitsi minkä foorumilaiset hiffais mutta luulen että liikkeen ohi kulkeville ihmisille se herättäisi vain närää, tai tuntuisi mauttomalta sutjaukselta.

Idea oli hyvä ja ennen kaikkea se oli aito, koska sydämessäsi sen kehitit. On kuitenkin toinen juttu, kuinka on käytännöllisyyden laita tosielämän vaativissa haasteissa. Business on business ja sen lakeja tulee kunnioittaa, kuin päivittäistä lihapalaansa eläintarhassa syövää urosleijonaa konsanaan. Pakkotoisto-nimi kertoo mielestäni yrityksen jatkuvuudesta ja myöskin sen, että loputtomien toistojen lopputulos on tässä tapauksessa vallan hyvä.

:love:

Fabien sanoi:
Idea oli hyvä ja ennen kaikkea se oli aito, koska sydämessäsi sen kehitit. On kuitenkin toinen juttu, kuinka on käytännöllisyyden laita tosielämän vaativissa haasteissa. Business on business ja sen lakeja tulee kunnioittaa, kuin päivittäistä lihapalaansa eläintarhassa syövää urosleijonaa konsanaan. Pakkotoisto-nimi kertoo mielestäni yrityksen jatkuvuudesta ja myöskin sen, että loputtomien toistojen lopputulos on tässä tapauksessa vallan hyvä.

:lol2: Ei perkele tuota fabienia...

Fabien sanoi:

:offtopic: Nyt se tapahtui. Tämä väsytystaktiikan ja kiinalaisen vesikidutuksen periaattein toimiva trollauksen muoto ylitti viimein kipukynnyksen. Onnittelut taas yhdestä reaktiosta teinityttökommuunillenne tai yksinäisyydessä riutuvalle nelivitoselle runopojalle, kumpi siellä nyt sitten onkaan nappuloita hakkaamassa.

Maailmaa syleilevä kosminen kaikkien elämänmuotojen ymmärrykseni on myös laajentunut: pystyn nyt hyvin ymmärtämään toisessa threadissa mainittua koiraa, jonka isäntä päästeli niin karmeita atomifartteja, että samassa tilassa loikoilleelta koirapololta irtosi laatta.

Fabien vaan taitaa olla atomifartti, joka ei tuulettamalla haihdu?

Mitä!? Joutuuko Fabien vihdoinkin tilille teoistaan? Tuleeko tästä julkinen kastrointi? Tuleehan?
:piis: Fabien! Tiedät että tekstini johtuvat nuoresta iästäni :love:

Edit. Tästä voi hyvällä tuurilla tullu off-topicein threadi ikinä :thumbs:

Kylläpäs on taas loistava Threadi!

IronMind sanoi:
:offtopic: Nyt se tapahtui. Tämä väsytystaktiikan ja kiinalaisen vesikidutuksen periaattein toimiva trollauksen muoto ylitti viimein kipukynnyksen.

Samoin, koska mä vihaan väkinäistä sanojen pyörittelyä ja runottamista :itku:

--

Mä aloin miettiin tota nimimerkkiä maken2.. Siis eikö se ole niinku maken-kakkonen ja siis... no joo mä meen nukkuun.

Edit: Mä keksin. voisko banni olla - PakkoBanni ja lukko - PakkoLukko ? :david:

Älkää, älkää, leikki sijansa saakoon. En kyllä henkilökohtaisesti ihmettele sitä että me suomalaiset olemme innovaatiotilastoissa / patenttien haussa maailman ykkösiä vuodesta toiseen. Pakkoliike. Think about :D .

Fabien (lempeä 98% kuivapainosta) on parasta mitä rakkauden lisäravinnemarkkinoilla on tapahtunut sitten suudelman keksimisen jälkeen. :love:
Jos Pakkis laajentaa toimintaansa konditorioihin, voi liikkeen nimeksi tulla ainoastaan Pakkopulla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom