Viiwi, et ole ainoa. Matti näsä tuli täälläkin mieleen ja tuli repeiltyä.
Pakko kertoa tähän omat kokemukseni noista "kuntokeskuksista" vai mitä ne on. Salia olin kovalla tarmolla aloittelemassa ja katsoin, että siinähän onkin sopivasti Matinkylässä jäähallin vieressä sali ihan kotini vieressä. No ei muuta kuin treenikassi olalle ja paikan päälle.
Minä: Hyvää päivää, ajattelin treenausta aloitella täällä. Paljonko teillä maksaa kuukausikortti.
Respa: No meillähän solmitaan yleensä tälläinen pidempi sopimus kun tänne tullaan...
M: Jaahas paljonkos sellainen sitten kustantaa?
R: No tuota, meidän myyntineuvottelijamme on kesälomalla joten en voi kertoa hintaa sinulle
M: Anteeksi? Siis minua kiinnostaa vain salilla käynti, kai sinä voit nyt sen hinnan kertoa?
R: No en oikein, katsos sinä pitäisit sitä hintaa varmaan vähän kalliinpuoleisena kun siihen kuuluu kaikkea muuta kuin kuntosalilla käynti. Mutta myyntineuvottelijamme tulee reilun viikon päästä lomalta takaisin, että jos silloin palaamme asiaan?
M: Niin mutta minä haluan vain käydä salilla, eikö teillä ole sellaista vaihtoehtoa?
R: No eeei varsinaisesti, tähän katsos kuuluu nämä ryhmäliikunnat, uimamahdollisuus yms...
Pisteet täytyy kyllä antaa siitä, että olisin saanut treenata ilmaiseksi myyntineuvottelijan paluuseen asti. Jostain syystä en kuitenkaan käyttänyt tilaisuutta hyväkseni.