Pakkokanta-asiakkuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Simba
  • Aloitettu Aloitettu
Toi 64€ alkaa olla jo vähän turhan hapokas hinta:hyper:. Noi sopimukset on muutenkin ihan suolesta. Tuo 2viikon ilmainen taukokaan ei paljoa auta jos sattuu tippumaan vaikka talon katolta ja joutuu kokovartalo kipsiin. Itekkin otan yleensä salikorttiin kuukauden kerrallaan, jos vaikka sattuu jokun vahinko niin ei rahat mee ihan hukkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi 64€ alkaa olla jo vähän turhan hapokas hinta:hyper:. Noi sopimukset on muutenkin ihan suolesta. Tuo 2viikon ilmainen taukokaan ei paljoa auta jos sattuu tippumaan vaikka talon katolta ja joutuu kokovartalo kipsiin. Itekkin otan yleensä salikorttiin kuukauden kerrallaan, jos vaikka sattuu jokun vahinko niin ei rahat mee ihan hukkaan.

kyllähän tuollaisessa tapauksessa saa katkolle vaikka minkälaiset ehdot olis kanta-asiakkaille. eri asia kuinka kauan menee jos pitää oikeuteen asti lähteä tappelemaan aiheesta.

itellä tosi hyvää tuuria salivalinnassa. saa melkeen saman rahan takasin per kk mitä on maksanutkin jos tulee muutto/vast ja oman kortin voi vaikka myydä kaverille... mutta sali onkin voittoa tavoittelematon etupäässä talkoovoimin pyöritetty.

Olisiko ideaa kerätä listaa saleista eri kaupungeista, joissa ei ole pakkojäsenyyttä? Miken hyväksyntähän tälläiselle olisi ainakin oltava, jos täällä palstalla moista pidettäisiin koska menisi tavallaan mainostamisen puolelle.

Nimimerkillä en taatusti ala sitoutumaan mihinkään vuodeksi kun en tiedä edes missä asun parin kuukauden kuluttua

Puolitoista vuotta kun tässä jaksaa odotella niin uusi toimitalo valmistuu ja duuniinkin saadaan punttisali. Rupeaa meikäläisen kannatus noilla maksullisilla saleilla laskemaan ja työpäivät alkamaa pääsääntöisesti kuudelta ;)

Olisiko ideaa kerätä listaa saleista eri kaupungeista, joissa ei ole pakkojäsenyyttä? Miken hyväksyntähän tälläiselle olisi ainakin oltava, jos täällä palstalla moista pidettäisiin koska menisi tavallaan mainostamisen puolelle.

Nimimerkillä en taatusti ala sitoutumaan mihinkään vuodeksi kun en tiedä edes missä asun parin kuukauden kuluttua

toi on kyllä hyvä idea, kannatetaan. hyvät mahdollisuudet saada tosi kattava lista saleja ympäri suomea jos hyväksyntä saadaan ja porukka vaivaantuu ilmottelemaan kuvaukseen sopivia paikkoja tänne.

Mä olen muistaakseni vaihtanut jo kolmelta salilta pois pakkojäsenyyden ilmestymisen vuoksi. Viimeksi sai Mayors jäädä unholaan, ja nykyään ajan 15km toiseen kaupunkiin treenaamaan salille jossa ei ole pakko liittyä jäseneksi...:curs:

Jäsenyyden vielä ymmärtää, jos kaupan päälle saa jotain oikeasti hyvää ekstraa kuten monilla isommilla saleilla ulkomailla. Englannissa esimerkiksi löytyy isommista paikoista juoksuradat, täyspitkät uima-altaat, kylpylät jne. Näistä maksaa salin kanssa mielellään sen 50-60euroa/kk. Suomessa nämä on yleensä tyyliin hikinen punttis ikivanhoilla David-koneilla, magnesiumin käyttökielto, pikkuinen poreallas ja CMS-treenikassi. :D

Alkoi itselläkin vituttamaan tuo pakkojäsenyys ja irtisanoin viime viikolla sats-kortin. Eipä tuolle viidelle kympille minusta pelkkä sali riitä vastineeksi. Spinningissä kävin joskus mutta nyt meni kaikki kesäaikataulujen tunnit lajitreenien kanssa päällekkäin niin onhan noita onneksi muitakin saleja. Korttia irtisanoessa myyjää kysyi monta kertaa että onhan vuoden sitoumusaika täynnä ja lopuksi tarkisti asian vielä itse. Irtisanomisen syy häntä ei ihme kyllä juurikaan kiinnostanut.

Viiwi, et ole ainoa. Matti näsä tuli täälläkin mieleen ja tuli repeiltyä.

Pakko kertoa tähän omat kokemukseni noista "kuntokeskuksista" vai mitä ne on. Salia olin kovalla tarmolla aloittelemassa ja katsoin, että siinähän onkin sopivasti Matinkylässä jäähallin vieressä sali ihan kotini vieressä. No ei muuta kuin treenikassi olalle ja paikan päälle.

Minä: Hyvää päivää, ajattelin treenausta aloitella täällä. Paljonko teillä maksaa kuukausikortti.
Respa: No meillähän solmitaan yleensä tälläinen pidempi sopimus kun tänne tullaan...
M: Jaahas paljonkos sellainen sitten kustantaa?
R: No tuota, meidän myyntineuvottelijamme on kesälomalla joten en voi kertoa hintaa sinulle
M: Anteeksi? Siis minua kiinnostaa vain salilla käynti, kai sinä voit nyt sen hinnan kertoa?
R: No en oikein, katsos sinä pitäisit sitä hintaa varmaan vähän kalliinpuoleisena kun siihen kuuluu kaikkea muuta kuin kuntosalilla käynti. Mutta myyntineuvottelijamme tulee reilun viikon päästä lomalta takaisin, että jos silloin palaamme asiaan?
M: Niin mutta minä haluan vain käydä salilla, eikö teillä ole sellaista vaihtoehtoa?
R: No eeei varsinaisesti, tähän katsos kuuluu nämä ryhmäliikunnat, uimamahdollisuus yms...

Pisteet täytyy kyllä antaa siitä, että olisin saanut treenata ilmaiseksi myyntineuvottelijan paluuseen asti. Jostain syystä en kuitenkaan käyttänyt tilaisuutta hyväkseni.

Deja vu. Täsmälleen saman keskustelun kävin itsekin yhden vastaanottozombien kanssa kun etsittiin uutta salia vaimon kanssa. "Jäsenyysneuvojalle voi varata ajan, milloin teille sopisi, en mä voi niistä hinnoista, neuvoja soittaa teille ja kertoo palveluista..." Erona se että meni oikeasti maltti ja huusin viisi kertaa kysyttyäni (täysin viattomalle) tytölle "KAI SÄÄ NY SAATANA TIÄRÄT PALJONKO TEILLÄ MAKSAA REENATA!" Minkä jälkeen (edelleenkin hintaa tietämättä) käskin pitää tunkkinsa.

Uskomatonta paskaa. Harkitsin jopa kirjoittaa asiasta Pakkikseen threadin mutta en viitsinyt. Kiitos kun sain tämän pois sydämeltäni, ja anteeksi sille fitness-pimulle siinä ovella. Oikeesti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom