Pakkokaiuttimet

Tadaa

Osaisisiko kukaan neuvoa hyviä tietokonekaiuttimia hintaluokassa eneintään 500€?
Ensi kuun Mikrobitissä on kuulemma artikkeli moisista härveleistä mutta, kun minun pitäisi ostaa nuo ennen vuoden vaihdetta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos Genelec on liian hc, tuolla hinnalla voisi ehkä saada jonkinlaisen Bosen kaiutinsysteemin.

Relg sanoi:
Jos noin paljon rahaa laittaisin tietokonekajareihin niin Genelecit olisi mun valinta..

Tästä ehdotuksesta tulee kyllä paskaa niskaan joltain genefanaatikolta, mutta enivei: Geneleccien kopiot: Behringer 2031A tai 2031P , passiivipari 149e ja aktiivipari 329e, eihän ne geneleccejä täysin vastaavat ole, mutta ei se ero ole sen hinnan arvoinen, minun korvilleni ainakaan(studiossa molempia kuunnelleena) :)

http://www.behringer.com/B2031A/index.cfm?lang=ENG

hyrre sanoi:
Tästä ehdotuksesta tulee kyllä paskaa niskaan joltain genefanaatikolta, mutta enivei: Geneleccien kopiot: Behringer 2031A tai 2031P , passiivipari 149e ja aktiivipari 329e, eihän ne geneleccejä täysin vastaavat ole, mutta ei se ero ole sen hinnan arvoinen, minun korvilleni ainakaan(studiossa molempia kuunnelleena) :)

http://www.behringer.com/B2031A/index.cfm?lang=ENG

Hämärästi muistelen että jossain vaiheessa olisi ollut tälläiset Genelecien kopiot hifilehden testissä, olikohan samat pöntöt?? Ei muistaakseni mitään ihan huonoa arvostelua saanu..
Jos olis oikeen reipas voiskin kaivaa sen testin esille ja vilkasta mitä niistä sanotaan, ihan mielenkiinnosta..

Behringer B2031A Truth, Tannoy Reveal Aktiv, Genelec 1029A, Genelec 8020A, Yamaha MSP5, Fostex PM2. Noita kuuntelukaappiin ja sopiva valitsemaan, stadissa osaa noista voi kuunnella ainakin Musakaupassa ja Hifistudio 17:ssa.

Unohda IMO noi Boset ja Creativet, jos tahdot oikeasti laadukasta ääntä. Erossa kannattaa pysyä myös ainakin Alesiksen M1 activeista ja Tapcon S-sarjasta. Huonoa laatua, huonoa ääntä.

Oma valinta olisi varmaan tolla rahalla käytetyt Genet, mutta niitä on välillä vähän nihkeästi markkinoilla. Kuuntelen sekä himassa että duunissa pelkillä Geneleceillä, enkä oikein osaisi muuta vaihtoehtoa kuvitellakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom