- Ikä
- 42
olisko kellään antaa hyviä vinkeejä ku oon käyny tässä vähän aikaa salilla ja lenkillä ja nyt tuntuu siltä että treenaaminen polkee paikallaan ja juoksu ei oikein kulje. Olisi mukavaa saada vinkkejä esim. mitä lisäravinteita kannattaa ottaa (nyt popsinut vain proteiinia) ja kannattaako kokeilla niitä tabletteja mitä saa luontaistuotekaupasta minkä pitäisi nostaa jotain hormooni tuotantotasoa? tavoitteena olis saada juoksua parannettua huomattavasti (kesäkuussa meni 2500 coopperissa :( ) ja saada punttituloksia paremmaksi, lisää voimaa ja kokoa.
Käyn noin neljä kertaa viikossa salilla ja 3-4 kertaa viikossa juoksemassa..
Salilla teen teen toistoja 8-12 x 4
ohjelma on aika simppeli mitä oon tehny, eli perus penkki, haukka, pystypunnerrus, ranskalainenpunnerrus, kulmasoutu.. ym.
Lenkit mitä heitän on yleensä sellasii 3-5km ja meen yleensä suoraan salilta juoksemaan.
tarkoitus olis saada hyviä vinkkeja täältä et tietää miten jatkaa treenaamista tästä eteenpäin, kenties ohjelma vinkkejä ja millaisia lisäravinteita hommaan?
Käyn noin neljä kertaa viikossa salilla ja 3-4 kertaa viikossa juoksemassa..
Salilla teen teen toistoja 8-12 x 4
ohjelma on aika simppeli mitä oon tehny, eli perus penkki, haukka, pystypunnerrus, ranskalainenpunnerrus, kulmasoutu.. ym.
Lenkit mitä heitän on yleensä sellasii 3-5km ja meen yleensä suoraan salilta juoksemaan.
tarkoitus olis saada hyviä vinkkeja täältä et tietää miten jatkaa treenaamista tästä eteenpäin, kenties ohjelma vinkkejä ja millaisia lisäravinteita hommaan?