Pakkisristeily kevät 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo. Vähän kokenut inflaation nää risteilyt. Jos ei tuu se reilu 20 henkee ees täyteen ni ei jaksane lähteä "perhelomailemaan" varmaankaan :). Onko tää nyt ajoituksellisesti huono vai onko jengi vaa kyllästynyt käymään paatilla? Niin ja ei tekis pahaa risteillä täältä Helsingistäkin välillä, vois olla lähtijöitä enempi.

Älä nyt vielä luovu toivosta!

Pienenä mainoksena mainittakoon, että mukaan lähteneet naiset on perinteisesti esittäny sviitissä alastonta akrobatiaa öljyttynä. Ja viimeksikin sielä kosketeltiin munaa ihan sumeilematta, muutaman suuhunkin eksyi.

Ihan vaan, että jos tällainen vaikuttaisi päätökseen osallistumisen puolesta.

Ei oo tullu mietittyä vielä kun koko risteilykin on vielä auki. Mutta kyllä mä järkkään jatkopaikan jos näyttää sille, että uudet ja vanhat naamat uskaltautuu laivalle asti :)

Ei tää risteily nyt mitään auki ole. Elä maalaa piruja seinille siellä :D
Nyt vaan kaikki sankoin joukoin mukaan. Itse olen jo lähes pakannut reppuni koska olen kovin innoissani!

Odotan 26.3. asti vielä. Ihmettelen kyllä nyt miksi jengiä ei tule, ei edes uusia naamoja. Mielestäni risteilyt ovat kuitenkin aina olleet hauskoja reissuja kaikinpuolin. :( Todella harmillista. Ei siis tarviste maksaa sitten vielä mitään, jos tämä nyt peruuntuu niin pääsen helpommalla, kun ei kaikille tarvitse ruveta palauttelemaan rahoja.

Pariskuntia tai ei, mä voin lähteä edustamaan naispuolisen sinkkuihmisen ominaisuudessa, mikäli reissu ei nyt kosahda. Jospa tällä kertaa toi Eliettekin pysyis hereillä alkuiltaa pidemmälle. :)

Kyllä nyt kävi niin, että tämä reissu peruuntui. Ei vaan kannata lähteä ainakaan sviitillä risteilemään näin vähäisellä porukalla, koska sen hinta per lärvi olisi aikamoinen. Jos Polar81 ja opinions pistäis mulle tilinumeronsa, niin palautan maksut. Valitan, mutta nyt kävi näin. Saa nähdä koska seuraava risteily järjestetään, jos kysyntä on näin vähäistä. Toivottavasti nyt ei ollut kuitenkaan kyse siitä, että minä olin järjestämässä tätä reissua :)

Mä olisin mielelläni lähtenyt, jos mulla ei olis ollut jo koko kevät ihan täynnä. Syksyllä sitten! Toivottavasti porukkaa on silloin lähdössä enemmän :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom