Pakkisristeily kevät 2015

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Katski
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en kyllä mene kakkoseen, enkä myöskään SETÄHYTTIIN, sielä on niin isoa karjua jo, että joku kuitenkin istuu mun päälle. Risteily kanjonissa ei viehätä, joten hytti sex on valintani.

Hytti 1
elasto
Sirinda
Eliette
opinions

Hytti 2
Katski
Sahaaja

Hytti 3 (setähytti)
"ISO"JUSSI
Huu
Oranki

Hytti 4

Hytti 5

Hytti 6
futhermucker

Näyttäis olevan vapaa viikonloppu, niin pistin äsken tulemaan rahaa. Mikäli nyt näyttää siltä että jää hytti vajaaksi, niin pistän sitten lisää (ihan hyvin sopii mulle ottaa vaikka puoliksi hytti jonku kanssa, niin ei tarvi olla niin kauhean sosiaalinen)

Näyttäis olevan vapaa viikonloppu, niin pistin äsken tulemaan rahaa. Mikäli nyt näyttää siltä että jää hytti vajaaksi, niin pistän sitten lisää (ihan hyvin sopii mulle ottaa vaikka puoliksi hytti jonku kanssa, niin ei tarvi olla niin kauhean sosiaalinen)

Jei! Ja tohon hytti 2 saa kyllä tulla mun puolesta jos sikseen on, kunhan laitoin itseni johonkin.

Hytti 1
elasto
Sirinda
Eliette
opinions

Hytti 2
Katski
Sahaaja

Hytti 3 (setähytti)
"ISO"JUSSI
Huu
Oranki

Hytti 4
Polar81

Hytti 5

Hytti 6
futhermucker

Hätätilanteessa Katski yhdistetään vajaat hytit ja peruu sit vaan ne kun ei täyty. Mut me ollaan ainakin joka tapauksessa ihan all-in risteilyllä [emoji14]

Joo ei hyttien peruminen ole ongelma, mutta sviitin hinta on laskettu 24 hengen mukaan. Jos porukkaa jää pois, hinta per naama kasvaa.

No joo. Vähän kokenut inflaation nää risteilyt. Jos ei tuu se reilu 20 henkee ees täyteen ni ei jaksane lähteä "perhelomailemaan" varmaankaan :). Onko tää nyt ajoituksellisesti huono vai onko jengi vaa kyllästynyt käymään paatilla? Niin ja ei tekis pahaa risteillä täältä Helsingistäkin välillä, vois olla lähtijöitä enempi.

Perus jengiä ei kiinnosta enää lähteä. Ajoituksestahan sai äänestää ja enemmistön mukaan valitsin. Ajattelin siirtää ketjun julkiselle. Kuulemma niin on ennenkin tehty. Odotan nyt kuitenkin 26.3. asti, kun voin veloituksetta peruuttaa tämän vielä 27.3. Tosi harmillista.

Siirretty yleiselle osiolle Katskin pyynnöstä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom