GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Pakkispaita naisille?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

Emmah

Moderaattori
Mode
Täs ihan alustavasti ajattelin herätellä keskustelua, oisko muita punttimimmejä, joilla ois kiinnostusta jonkinlaiseen naistenmallin Pakkotoisto-paitaan? Aattelin vaan, jos saatais tarpeeks iso porukka kasaan, niin pistettäs tilaus vireille.

JOOOO! Tahtoo! :) V-kaula-aukko ja naisten malli (lady fit, tms, fruit of the loomin paidoissa ainaki löytyy), ois ihan loistava :)

Jotain tuommoista mäkin ajattelin, tiedä sitten, miten sen logon sijoittelisi (selkään, eteen keskelle/sydämen päälle, hihaan?) . Fruit of The Loom:n sivuilta löytyi myös ihan kiva hihaton malli, mutta siinä on kaula-aukko jotenkin piukeen olonen.

Mulle ainakin kelpaisi tuollainen ladyfit tms vastaava Pakkis-paita, kunhan väri vaan on musta!! :D
Kunhan on sitten kanssa tarpeeksi pitkähelmainen malli, itse pitkäselkäisenä inhoan liian lyhyitä paitoja, joten jos mallissa on kovin paljon normaalimalliin verrattuna lyhyempi helma, niin kiitos ei vaikka istuiskin paremmin. Tosin istuvuuteen vaikuttaa myös se hartioitten leveys ja haba... ;) Mutta hihat kiitos paitaan!

Miten ois, jos Pakkiksen logoteksti kulkisi helmassa edessä? Ei ihan keskelle sijoitettuna kuitenkaan.
Tai "Pakkotoisto" selässä isolla, edessä vaikka sydämen kohdalla pelkkä P-kirjain (mahdollisesti myös pienellä teksti "kärpäsestä härkäseksi") ja hihassa sitten www-osoite?

Hinnan ei kyllä soisi olevan ainakaan kovin paljon tavallisen mallista paitaa korkeampi...

Minäkin olisin kiinnostunut, mutta en missään nimessä v-aukkoisesta. (Saadaanko tästä kunnon kädenvääntö aikaan? ;) ) Fit-malli, punainen tai musta..

Juu, punttimimmit t-paita olis cool!
Logon sijainnilla ei mitään erityistä toivomusta, mutta logon koko ei mielellään hillittömän suuri. Jollei paidan käytöstä erikseen makseta! :hyper:
Väriskaalasta musta ehdoton suosikki, punainen menettelee, valkoinenkin hätätilassa.
Kaula-aukkokysymykseen vastaan: mieluiten v, mutta....

Täälläkin yksi punttimimmi, jolla olis kiinnostusta :)

V-aukkonen t-paita 'punttimimmit' tekstillä ja vaikka Pakkotoiston 'P':llä vois olla aika komee :thumbs: Eli just taakse se punttimimmit ja eteen sydämen kohdalle P... Musta olis värinä ihan jees!

Mikäli paita on musta, v-aukolla ja hihoilla varustettu, niin tilaan sen heti ensimmäisten joukossa. :) Logojen sijoittelun jätän itseäni visuaalisemmille ihmisille...

Mä etsinkin just yksi päivä keskustelua aiheesta, mutta en löytänyt.. Tollanen musta v-aukkoinen (ei liian pientä kaula-aukkoa) paita olisi kyllä hieno.. Eteen pelkkä logo ja taakse vaikka Pakkiksen osoite..
Tai sitten hihaan logo?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mä haluaisin tommosen siistin paidan treenikäyttöön. Ja jos noita aiempia mimmien posteja muistelee, niin mielellään sais olla tarpeeksi joustavaa ja hyvälaatuista matskua, eikä mikään teltta vyötäröltä.
Semmonen hillitty logo systeemi ois jees, räikeetä "mainospaitaa" ei välttämättä tulis niin aktiivisesti pidettyä. Tossa joku jo ehdottikin, että edessä vois olla Sydämen kohdilla pikkunen logo, ja itse ehkä haluaisin, että paidassa olis maininta nimenomaan punttimimmeistä, vaikka ton hienon P-logon alapuolella.
Ja musta ois väreistä käyttökelpoisin, ainakin minulla. Ja v-pääntie.
Ja seuraavaksi tietenkin pakkis treenipöksyt, ja hot-hot-alusasut myös niille kynttiläillallisille... ;)

vilma-liina sanoi:
paidassa olis maininta nimenomaan punttimimmeistä, vaikka ton hienon P-logon alapuolella.
Ja musta ois väreistä käyttökelpoisin, ainakin minulla. Ja v-pääntie.

Täällä yksi ilmoittautuu myös listalle! Tuo maininta punttimimmeistä olisi ihan mukava! Miten olisi niskaan pakkotoiston osoite ja "Kärpäsestä härkäseksi"? Ei hyppäisi kaikkien silmiin ensimmäisenä.. (Ei tahdo myöskään räikeätä mainospaitaa..)

-elektra

Tuo punttimimmit-teksti olis kiva! Melkoisen varmasti ostaisin tuollaisen. Hihattoman ostaisin aivan varmasti, mutta sellaiselle ei tainnut olla kovin paljon kannatusta?

Mike sanoi:
Jos teemme useampaa logoa siihen tai useaa urlia, niin se nostaa aina hintaa. Itse tekisin yksinkertaisesti sydämen kohdalle Pakkotoiston logo ja selkään - Punttimimmit -
Samanlainen ku toi normaali t-paita.mut naisten mallina. Kyllä se pakkotoisto pitää näkyä!!

Hyvä idea tehdä punttimimmi-paita!!! Mustana (punainen myös ok) ja v-aukkoisena niin varmasti löytyy minunkin kaapista!

Suositut

Back
Ylös Bottom