Pakkismike Podcast

Meta title: 🔥 PAKKISMIKE PODCAST – RAUTAA & REHELLISYYTTÄ 🔥

Meta description: Suorasukainen treeni- ja elämäntyylipodcast, jossa puhutaan ilman filttereitä ja kovalla asenteella.

Hyviä podcasteja on kyllä tarjolla, jäsenet näkee nää heti.

Screenshot 2025-11-02 at 19.30.25.webp

Moi, ihan mielenkiinnosta ja kunnioittavasti kysyn, että maksoitko Mika Nyyssölälle hänen osuutensa Youtube-tuloista, kun olette tehneet esim. Gymlogeja yms. materiaaleja YouTubeen? Vai minkälainen sopimus teillä on ollut? Näyttäisi, että esim. Team MnM:n Youtube-kanavalla on 7 673 771 katselukertaa.

Näiden podcastien, YouTube-videoinen yms. tuottaminen on kuitenkin ollut sinun työsi, josta saat palkkaa sekä mainostuloja.

Moi, ihan mielenkiinnosta ja kunnioittavasti kysyn, että maksoitko Mika Nyyssölälle hänen osuutensa Youtube-tuloista, kun olette tehneet esim. Gymlogeja yms. materiaaleja YouTubeen? Vai minkälainen sopimus teillä on ollut? Näyttäisi, että esim. Team MnM:n Youtube-kanavalla on 7 673 771 katselukertaa.

Näiden podcastien, YouTube-videoinen yms. tuottaminen on kuitenkin ollut sinun työsi, josta saat palkkaa sekä mainostuloja.
Niissä ei ollut suurimman osan aikaa historiassa mainokset päällä. Olis alusta asti saakka pitänyt olla partneridiili Tuben kanssa.

Mika laskutti mua aina sillai että ekan viikon katselut puokkiin ja kun viikko kulunut, niin loput mulle, mutta videot ei kerää massiivisesti katsojia enää viikon jälkeen. Siksi mulla esim on nyt viikon julkaisutahti.

Back
Ylös Bottom