Vuodesta 2009 kun alat laskemaan niin eipä ole kovinkaan pitkä aikajana kun menty jo vuosia kunnon vaivaisena. Mistä mä aidosti olisin kateellinen ? Mulla on omat eikä Turkista haetut hiukset päässä sekä sisäkalut kunnossa, olen ottanut penkistä paljon enemmän natuna kuin sinä tai Toni, elän todennäköisesti pidempään kuin teistä kumpikaan. 200 kg penkin otin tosin korvaushoidolla viime kuussa aika tarkkaan vuosi siitä kun lääkärin määräämänä sain. Se on teille koville roinaajille kova juttu, vítullinen piikki selkäytimeen kun joku lyö faktat tiskiin mistä nuo hajotetut paikat hyvin pitkälti johtuu, ei ole sustakaan mike tätä asiaa näköjään myöntämään. Alla vielä tuo virallinen netistä löytyvä tieto niin ei turhaan puhuta paskaa tuosta 20 vuoden treenitaustasta. Enpä tiedä kovinkaan monta oikeasti vahvaa natuna jotka olisi liki lasarettikunnossa 38 vuotiaana, tuolla niitä nostajia on vaikka kuinka paljon ipf kisoissa vanhempiakin ja hyvin nousee isot raudat ja näen näitä itse livenä voimanostopainotteisella salilla tyyliin päivittäin. Nämä on just eikä melkein ensisijassa roinaajien ongelmia, tuolta douppipuolelta voi jokainen lukea kun alta nelikymppiset kertoo jo kauan rikki olevista selistään jne. Ihan kaikissa on yhteinen tekijä roina halusi sitä tällä palstalla avoimesti myöntää tai ei.
Sulla itselläsikin oli syynä rinnan hajoaminen, tiedät kyllä mikä, olitko säkään vielä edes 40 täyttäny. Voin vaan kuvitella itsekin hyvänä penkkaajana sen vitutuksen kun veivattava loppuikä vipuvarsilaitteilla läpsytellen ja tankopenkit ikuisesti ohitse hiemankin isommalla kuormalla.
"Olen Savonlinnalainen 28-vuotias kehonrakentaja, aktiivisen saliharjoittelun aloitin vuonna 2009. Kilpailu-urani aloitin vuonna 2013 voittamalla alle 90kg sarjassa noviisien suomenmestaruuden ja sijoittumalla sm-kisassa viidenneksi."
Sulla itselläsikin oli syynä rinnan hajoaminen, tiedät kyllä mikä, olitko säkään vielä edes 40 täyttäny. Voin vaan kuvitella itsekin hyvänä penkkaajana sen vitutuksen kun veivattava loppuikä vipuvarsilaitteilla läpsytellen ja tankopenkit ikuisesti ohitse hiemankin isommalla kuormalla.
"Olen Savonlinnalainen 28-vuotias kehonrakentaja, aktiivisen saliharjoittelun aloitin vuonna 2009. Kilpailu-urani aloitin vuonna 2013 voittamalla alle 90kg sarjassa noviisien suomenmestaruuden ja sijoittumalla sm-kisassa viidenneksi."