Pakkismeemit!

Hoh, tuo oli kieltämättä aika kaukaa haettua :D

Kyseinen luku on siis valonnopeus, jota ei tunnettujen fysiikan lakien mukaan voi ylittää. Monesti pakkiksella tuntuu vallitsevan se käsitys, että myös tuo 150kg penkki naturaalina on joku maaginen raja, jota vain voi lähestyä kuitenkaan saavuttamatta sitä kokonaan. Puhumattakaan siitä että sitä voisi ylittää.
Mulla löi tyhjää kyllä aika pahasti siinä kohtaa, kun katsoin tota alariviä ja ihmettelin, että miten laivat noihin numeroihin liittyy. Eikö tohon saa pieniä kirjaimia, vai miksi ne on isolla? Metriä sekunnissa kun kirjoitetaan pienellä, niin en osannut kyllä millään yhdistää. Toinen juttu on se, että kun se on kokonaan eri rivillä, niin ei tajua, että se on olennainen osa noita numeroita.

Monesti pakkiksella tuntuu vallitsevan se käsitys, että myös tuo 150kg penkki naturaalina on joku maaginen raja, jota vain voi lähestyä kuitenkaan saavuttamatta sitä kokonaan. Puhumattakaan siitä että sitä voisi ylittää.
Oon aika paljon pakkista lukenut, mutta en koskaan kyllä moiseen käsitykseen törmännyt. :D Nähty on, että ihan tavalliset teinitkin nyt ton nostaa ihan muutaman vuoden treenillä.

Pitäiskö tässä huolestua itestään kun tuon tajusin heti.. :face:

Hyvä vaan ku tunnustit nii tiiän ettei ihan epäonnistuneeksi jääny :)

Mulla löi tyhjää kyllä aika pahasti siinä kohtaa, kun katsoin tota alariviä ja ihmettelin, että miten laivat noihin numeroihin liittyy. Eikö tohon saa pieniä kirjaimia, vai miksi ne on isolla? Metriä sekunnissa kun kirjoitetaan pienellä, niin en osannut kyllä millään yhdistää. Toinen juttu on se, että kun se on kokonaan eri rivillä, niin ei tajua, että se on olennainen osa noita numeroita.

Ei tietääkseni saa pieniä kirjaimia. Paitsi jos alkais ite shoppailemaan tms.

Tuli noista riveistä mieleen, että itse käytän sellaista tekniikkaa että lisäilen välilyöntejä sanojen väliin, jolloin rivitys muuttuu. Samalla tsekkailen esikatselusta, että miltä näyttää. Olen tutkimuksissani havainnut, että isommalla tekstillä kirjoitettu alateksti voi olla jopa 20% hauskempi kuin sama teksti tosi pienellä :D

Oon aika paljon pakkista lukenut, mutta en koskaan kyllä moiseen käsitykseen törmännyt. :D Nähty on, että ihan tavalliset teinitkin nyt ton nostaa ihan muutaman vuoden treenillä.

Vissiin olin sitte väärässä. Toisaalta pakkiksen superteinit on kyllä ihan oma lukunsa.

Lyö puukolla reikä pohjaan niin tulee. Jos ei meinaa tulla sittenkään niin pieni puhallus reikään ja tulee reunat nuoltuna pihalle

Kostoksi :D

14016095.jpg

14018720.jpg

Judo on homoille. Voisit vaihtaa nimes "JudoHomo"ksi.

Back
Ylös Bottom