Hoh, tuo oli kieltämättä aika kaukaa haettua :D
Kiitos. Numerot kyllä tunnistin, mutta merkitys tässä yhteydessä jäi hoksaamatta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla löi tyhjää kyllä aika pahasti siinä kohtaa, kun katsoin tota alariviä ja ihmettelin, että miten laivat noihin numeroihin liittyy. Eikö tohon saa pieniä kirjaimia, vai miksi ne on isolla? Metriä sekunnissa kun kirjoitetaan pienellä, niin en osannut kyllä millään yhdistää. Toinen juttu on se, että kun se on kokonaan eri rivillä, niin ei tajua, että se on olennainen osa noita numeroita.Hoh, tuo oli kieltämättä aika kaukaa haettua :D
Kyseinen luku on siis valonnopeus, jota ei tunnettujen fysiikan lakien mukaan voi ylittää. Monesti pakkiksella tuntuu vallitsevan se käsitys, että myös tuo 150kg penkki naturaalina on joku maaginen raja, jota vain voi lähestyä kuitenkaan saavuttamatta sitä kokonaan. Puhumattakaan siitä että sitä voisi ylittää.
Oon aika paljon pakkista lukenut, mutta en koskaan kyllä moiseen käsitykseen törmännyt. :D Nähty on, että ihan tavalliset teinitkin nyt ton nostaa ihan muutaman vuoden treenillä.Monesti pakkiksella tuntuu vallitsevan se käsitys, että myös tuo 150kg penkki naturaalina on joku maaginen raja, jota vain voi lähestyä kuitenkaan saavuttamatta sitä kokonaan. Puhumattakaan siitä että sitä voisi ylittää.
Pitäiskö tässä huolestua itestään kun tuon tajusin heti.. :face:

Mulla löi tyhjää kyllä aika pahasti siinä kohtaa, kun katsoin tota alariviä ja ihmettelin, että miten laivat noihin numeroihin liittyy. Eikö tohon saa pieniä kirjaimia, vai miksi ne on isolla? Metriä sekunnissa kun kirjoitetaan pienellä, niin en osannut kyllä millään yhdistää. Toinen juttu on se, että kun se on kokonaan eri rivillä, niin ei tajua, että se on olennainen osa noita numeroita.
Oon aika paljon pakkista lukenut, mutta en koskaan kyllä moiseen käsitykseen törmännyt. :D Nähty on, että ihan tavalliset teinitkin nyt ton nostaa ihan muutaman vuoden treenillä.
Lyö puukolla reikä pohjaan niin tulee. Jos ei meinaa tulla sittenkään niin pieni puhallus reikään ja tulee reunat nuoltuna pihalle
Oon aika paljon pakkista lukenut, mutta en koskaan kyllä moiseen käsitykseen törmännyt. :D Nähty on, että ihan tavalliset teinitkin nyt ton nostaa ihan muutaman vuoden treenillä.