Pakkislaisten ruokahaasteet

Odotin ja muutkin seuraajasi kovasti jouluista kinkunsyöntihaastetta Ei näkynyt, kun ei mukamas löytynyt kinkkua? Varmasti olisi löytynyt, mutta nuo nesteiden vetelyt vie aina voiton ja ovat tylsää katsottavaa. Syö Jesse AIV-rehua paali niin ei tartte niitä kaloreitakaan niin pelätä ja joskus saa hampaasikin töitä pitkästä-aikaa.

.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odotin ja muutkin seuraajanne kovasti jouluista kinkunsyöntihaastetta Ei näkynyt, kun ei mukamas löytynyt kinkkua? Varmasti olisi löytynyt, mutta nuo nesteiden vetelyt vie aina voiton ja ovat tylsää katsottavaa. Syö Jesse AIV-rehua paali niin ei tartte niitä kaloreitakaan niin pelätä ja joskus saa hampaasikin töitä pitkästä-aikaa.

.

Kiitos palautteesta, ei niitä kinkkuja tosiaan 22 päivä enää löytynyt kun Heinolaan tulin ja yhteensä 4 päivää olin. Toki voi olla vaikeaa hahmottaa sitä miten paljon noi syömishaasteet tarvitsee valmistautumista ja aikaa palautua vs nesteellä tehdyt. Eli kun se ei oikeana päivänä onnistunutkaan, niin ei Mikan kanssa saatu sellaista rakoa missä molemmilla olisi ollut mahdollista paastota ja sitten vielä ruokakoomata.

Seuraava rako on tehdä kinkkuhaaste Tammikuun puolivälissä kun Rovaniemelle menen takaisin Suomea kiertämästä. Kyllä se ihan tarkoitus oli tehdä ja saada ulos jouluaattona. Toki järkevämpää olisi olla lupaamatta mitään, kun ihan harrastuksena näitä tekee.

Vedä juustohampurilaisia niin monta ku uppoaa. Monsteriukko tais vetää 25. Uskon et toi video sais paljon katsojia.

Tuskin muuten menee kauaa et Myworin video/videoita pääsee tyyliin IL/IS nettilehteen. Syöminen on kuitenki sellanen juttu et se kiinnostaa porukkaa ihan vauvasta vaariin

Vedä juustohampurilaisia niin monta ku uppoaa. Monsteriukko tais vetää 25. Uskon et toi video sais paljon katsojia.

Tuskin muuten menee kauaa et Myworin video/videoita pääsee tyyliin IL/IS nettilehteen. Syöminen on kuitenki sellanen juttu et se kiinnostaa porukkaa ihan vauvasta vaariin

Jooh se(kin) pitäisi tehdä. Tosissaan yritän kaikkia haasteita tehdä mitä on pyydetty, mutta esimerkiksi tossa kilpailussa missä arvaamalla pääsi päättämään tulevan ruokahaasteen niin tuli lähemmäs 2400 vastausta. Jokunen siis noita haastepyyntöjä on tullut/tulee jatkuvasti. Videoita kuvaan viikossa 1-2 riippuen koulusta, töistä ja treeneistä joten pakosti jää "vähän" jälkeen "to-do" listasta.

Tämän nyt toki 99.9% ihmisistä ymmärtää.

Jos joku tosiaan teistä jotain vastaavaa touhuaa ja kuvaa, niin laittakaa linkkiä tänne niin nostelen tuonne YT "seinälle". Yksi tavoite mulla on saada Suomessa skeneä nousuun ja näkyvyyttä kaikille.

Miten tää liittyy kapasiteetin kasvatukseen? En mä nyt ihan ekana suosittelisi riisiä siihen tarkoitukseen. Ideahan on kasvattaa vatsan tilavuutta, eikä yrittää syödä niin paljon kaloreita kuin mahdollista.
Niin siis jos verrataan riisiä vaikkapa rahkoihin, jogurtteiihin ja kasviksiin niin onhan noissa kalorimäärissä melkoinen ero.

Mä ajattelin ihan vaan siltä kantilta, että tollasta massaa olis helppo syödä ja toi vähäkuituisuus ja -rasvaisuus vois helpottaa sen ruuan sulamista. En mä kalorimääriä ajatellut.

Sun reenailuista kysyin ihan mielenkiinnosta, kun tunnut olevan kiinnostunut aiheesta. Reenit päälle ja videoo kehiin, ei näitä kotimaisia liikaa oo vielä.

edit: onks Meeri vielä hengissä @tocamer ? :D

@Mywor

Nakki ja pottusalaatti -haaste tänään? :rolleyes:
ps. Mikäs teikäläisen suosikki nakkibrändi on? :)

Tyttöystävän porukoilla olen loppu loman, niin jää kyllä haastehommat ainakin viikoksi pois. Vesitankkauksen tänään tein vaan.

Nakkitietämys aika 0/5, kun en niitä syö oikeastaan ikinä

Tyttöystävän porukoilla olen loppu loman, niin jää kyllä haastehommat ainakin viikoksi pois. Vesitankkauksen tänään tein vaan.

Nakkitietämys aika 0/5, kun en niitä syö oikeastaan ikinä

Vitsinä vain heitin ;)
Nyt kun nakit tuli tosiaan puheeksi, niin melkoisen kattava on kyllä tuo valikoima tänä päivänä. On perus kamaranakkeja, on kalkkunanakkeja, on broilerinakkeja ja lisäksi löytyy myös kasvissyöjille soveltuvia vaihtoehtoja: soijanakkeja, porkkananakkeja ja ties mitä.

nakit on kyllä hieno asia.
Kivikylän nakit on 5/5. En liian usein osta nakkeja, mutta kun ostan, niin aina noita.
Ja jos saa suoraan tehtaanmyymälän tiskiltä, niin ne on6/5. On nimittäin eroa valmiiksi pakattuihin. Käyn välillä Huittisissa kaverilla ja sillä on noita tiskiltä ostettuja yleensä jääkaapissa.

Mywor: Mikä oli klementiinien kuorten paino -veikkaukisan voittajan haastetoive? Itse meinasin käydä ostamassa klementiinisäkin, kuoria ja punnita ne, ja ottaa varman voiton veikkauskisassa.:ROFLMAO: Annoin kuitenkin olla. Ehkäpä joku muu on näin tehnytkin, ja veikannut lähes täsmälleen oikein?

Jos olisin tuon kisan voittanut, niin olisin toivonut liköörikonvehtihaastetta. Et tee alkoholihaasteita, mutta taisit joskus mainita, että tuon saattaisit kuitenkin tehdä? Toivottavasti kokeilet joksus, olisi helvetin hauska ja mielenkiintoinen haaste. Joskus laskekelin, että kolmessa kilossa liköörikonvehteja olisi sixpackin verran alkoholia.

Mywor: Mikä oli klementiinien kuorten paino -veikkaukisan voittajan haastetoive? Itse meinasin käydä ostamassa klementiinisäkin, kuoria ja punnita ne, ja ottaa varman voiton veikkauskisassa.:ROFLMAO: Annoin kuitenkin olla. Ehkäpä joku muu on näin tehnytkin, ja veikannut lähes täsmälleen oikein?

Jos olisin tuon kisan voittanut, niin olisin toivonut liköörikonvehtihaastetta. Et tee alkoholihaasteita, mutta taisit joskus mainita, että tuon saattaisit kuitenkin tehdä? Toivottavasti kokeilet joksus, olisi helvetin hauska ja mielenkiintoinen haaste. Joskus laskekelin, että kolmessa kilossa liköörikonvehteja olisi sixpackin verran alkoholia.

1314g oli, oon yrittänyt lähimmäksi arvanneita (1310g arvasi neljä) saada kiinni. Yksi ei ollut mitään laittanut paitsi arvauksen.
Toinen ehdotti karjalanpiirakoita. Olen jo 100kpl coctailpiirakkahaasteen tehnyt..
Kolmas taisi jotain chiliä ehdottaa, minkä tosiaan teen jahka kotia pääsen
Neljäs ehdotti jouluruokahaastetta, ja toivottavasti niitä on vielä viikon päästä myynnissä.

Noita liköörikarkkeja kyllä menisi max 2kiloa. Oikeasti joku 3 kiloa suklaata on ihan aairaan kova suoritus. Moni huippu jää 1500-2000g. Carmen Cincotti taisi 2500g päästä ja se on mun mielestä tämän hetken toiseksi kovin kilpasyöjä.

1314g oli, oon yrittänyt lähimmäksi arvanneita (1310g arvasi neljä) saada kiinni. Yksi ei ollut mitään laittanut paitsi arvauksen.
Toinen ehdotti karjalanpiirakoita. Olen jo 100kpl coctailpiirakkahaasteen tehnyt..
Kolmas taisi jotain chiliä ehdottaa, minkä tosiaan teen jahka kotia pääsen
Neljäs ehdotti jouluruokahaastetta, ja toivottavasti niitä on vielä viikon päästä myynnissä.

Noita liköörikarkkeja kyllä menisi max 2kiloa. Oikeasti joku 3 kiloa suklaata on ihan aairaan kova suoritus. Moni huippu jää 1500-2000g. Carmen Cincotti taisi 2500g päästä ja se on mun mielestä tämän hetken toiseksi kovin kilpasyöjä.
Ok, on siellä sitten tainnut punnitushommissa olla muutama.

Tuo oli itselle uusi tieto, että 2,5 kiloa enempää ei maailman huiputkaan vedä suklaata. Voi sitten olla, että kaksikin kiloa liköörikonvehteja olisi liian kova haaste, koska kyllähän ne ällöttävät tavallista suklaata nopeammin. Mutta olisi se silti erittäin mielenkiintoinen haaste, jos vaikka sen 1,5 kiloa vedät huiviin.

Ok, on siellä sitten tainnut punnitushommissa olla muutama.

Tuo oli itselle uusi tieto, että 2,5 kiloa enempää ei maailman huiputkaan vedä suklaata. Voi sitten olla, että kaksikin kiloa liköörikonvehteja olisi liian kova haaste, koska kyllähän ne ällöttävät tavallista suklaata nopeammin. Mutta olisi se silti erittäin mielenkiintoinen haaste, jos vaikka sen 1,5 kiloa vedät huiviin.

View: https://youtu.be/Hui8BmnCC4A

Oli vielä tosiaan Kit Kat mitä söi ja väittäisin että se on perus konvehteja/suklaalevyjä mukavampi syödä. Sen takia noita suklaa/karkkihaasteita ei hirveästi näy, kun ei niistä kamalan "näyttäviä" saa.

@Mywor
Tiedän, että sulla on vino pino haasteita odottamassa tuhoamistaan, mutta haluaisin vain muistutella siitä Tommi Heinosen cheattipäivä haasteesta, josta taisin mainita joskus kauan sitten :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom