Mie vedin itse asiassa pentuna sokeria niihin päälle. Jännä juttu kun olin vähän pullea muksu.
Noh makumieltymykset kullakin. Vois moni nuita minunkin komboja pitää vähän "erikoisen" puoleisina
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie vedin itse asiassa pentuna sokeria niihin päälle. Jännä juttu kun olin vähän pullea muksu.
Jösses. Jessellä kohta 20k tilaajia.
Ei vaikuta tahti juurikaan hiipuneen. Erinomaista!
@Mywor
Miten nopeasti pystyt syömään purkin Nutellaa?
Sopivan lyhyt ja ytimekäs edellinen video siis 2h,37minJösses. Jessellä kohta 20k tilaajia.
Ei vaikuta tahti juurikaan hiipuneen. Erinomaista!
Vedenjuontivideosta tuli mieleen: jos tätä lajia varten haluaisi treenata niin millä vatsalaukun venytystä kannattaa treenata jos ei vedellä? Lähinnä ei huvittaisi olla maksamassa kymmeniä euroja esim. kerran viikkoon joistakin hampurilaisista tai vastaavista vaan jos tällaisen harrastuksen päättää aloittaa.
Järkevin tapa olisi yhdistää nestetankkailut ruokailujen yhteyteen. Tällöin sitä nestettä ei niin paljoa tarvi juoda ja varmisuu, että suolaa saa samalla tarpeeksi. Jos nyt ei syystä tai toisesta vedellä halua tehdä, niin itse käytin jonkun aikaa fun light mehutiivistettä mitä sekoitin veteen. Voihan kaikkia eri juomia myös yhdistellä.
Ei sillä nyt niin paljoa väliä ole millä noi treenit tekee, kuhan ei vaikuta energia tasapainoon ja nesteestä paha olo kestää maksimissaam 5min.
Oletteko te kuitenkin muuten normaaleja?seinäjoella pinaattilätyt syödään jauhelihakastikkeen kanssa
ei puuroriisissä ole kuitua kuin 0.5-1g 100 grammaa nähden.Reenaileeko @Munakas syömisjuttuja?
Ihan mutulla sanoisin, et joku riisipuuro ois halpa ja helppo. Saa varmaan olla aika vähäkuituista kamaa, jos meinaa suuria määriä syödä kerralla?
ei puuroriisissä ole kuitua kuin 0.5-1g 100 grammaa nähden.
Reenaileeko @Munakas syömisjuttuja?
Ihan mutulla sanoisin, et joku riisipuuro ois halpa ja helppo. Saa varmaan olla aika vähäkuituista kamaa, jos meinaa suuria määriä syödä kerralla?