Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

About desi heraa ja desi mass blastii veteen sekotettuna

Normiheraa 60g, 50g maltoa ja 5-10g kreatiinia.

Ostan pian maltoa ja heraa, niin saan tehtyä itselleni seuraavanlaisen drinkin:
50 g maltoa, 50 g heraa, 5 g kreatiinia, 5-10 g glutamiinia.

Tämän hetken palkkari on seuraavanlainen:

1,5 dl Recopoweria johon lisään 2 teelusikallista kreatiinia ja vielä 1 teelusikallisen glutamiinia.. vaikka proteiinipussissa lukee että siihen on lisätty glutamiinia. (Paskat siinä tarpeeksi on sitä)

5g kreatiinia :P sit laitetaa semmonen tuhti santsi halvinta heraa ja maltoa niin on aika passeli fiilis <3

Tällä hetkellä ABB:n Blue Thunder, seuraavaksi palaan takaisin Optimum Nutritionin After Maxiin, ku tullin pojat kielsi Blue Thunderin... :curs:

Olen käyttänyt palautusjuomana reco2, nutriplussan massaa heralla höystettynä, nutriplussan maltoa ja protskua sekaisin kaakaolla, mega mass 4000 heralla höystettynä (7kg pusseja kertaa 3) ja kaikenlaisia malto-prode comboja...

Nykyisin oon käyttänyt muscle+:aa ja glutamiinia sekaisin.

nutri plussan pro gainer hiilari ja prode suhde fifty fifty 1000g maksaa jotain 22 eskoo . Toiminut mulla hyvin, makuina lemon salmiakki ja mansikka

ykä17 sanoi:
nutri plussan pro gainer hiilari ja prode suhde fifty fifty 1000g maksaa jotain 22 eskoo . Toiminut mulla hyvin, makuina lemon salmiakki ja mansikka
Mä olen pari kertaa salilta ostanut tuollaisen pro gainer -drinkin, kun oma palautusjuoma on unohtunut kotiin. Mielestäni ainakin makuna minttusuklaa on ylivoimaisesti yksi parhaista, mitä palautusjuomissa oon maistanut. Ihan tajuttoman hyvänmakuista protskua. Ostan varmaan tuota jossain vaiheessa palautusjuomaksi. Onko laatutietoisilla Pakkislaisilla mitään sanottavaa Nutri Plussan tuotteiden nykylaadusta?

Olen vastannut tähän threadiin joskus muinoin... nykyään palautusjuomana on Bull's Recovery+, hyvänmakuinen (ainakin mansikka) ja kaikki tarvittava kätevästi samassa. Nykyään tykkään siitä ettei aina tarvii sekoitella kaikkia eri jauhoja itse.

Nutri plussan uudet maut ovat ihan kohtalaisia. Salmiakki alkaa ehkä pitemmän päälle olla aika imelää ja drinkin väri on aika epäilyttävä, mutta muut uudet maut ovat onnistuneita. Whey 8100 on maustettuna mukavaa vaihtelua perusproteiiniin ja hintakaan ei ole turhan korkea. Oma palkkarini sisältää ihan perussetin: 40 g heraa, 40 g malto+dekstroosi ja c-vitamiinia.

kyllä ne nutri plussan tuotteet ovat hyvän makuisia ja laatuisia. Niihin on myös lisätty kreatiinia ja glutamiinia

mass blast+hera+malto 18,5 :haart:

Back
Ylös Bottom