Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
).itse otan juuri ennen nukkumaan menoa (hampaanpesu välissä) joko veteen tai maitoon sekoitettuna + 1-3rkl rypsäriä joukkoon.Isoarska83 sanoi:Fast Hera80 ja Fast Malto sekottamalla. Kannattaako muuten yön protskudrinkki ottaa heti ennen nukkumaanmenoa vai esim. tuntia ennen? Maitoon vai veteen sekoitettuna, eikös maidossa ollu kaseiinia joka on todettu hyväksi?
training_addict sanoi:Mitä vedätte ennen reeniä? Ittelle on jostain jääny tavaks ottaa 5g krea + 10 glutaa dexron kanssa...Psykologinen buustaus jollei muuta...
Toisessa on CFM heraa ja toisessa Bipro heraa, mitään merkitystä niiden erolla ei ole, ovat vain kalliimpia. Isolaatti on aika yliarvostettua palautumisessa. Itse olen kiskonut viime aikoina hitaampaa treenin jälkeen ja ihan hyvin toimii. Varsinkin kun ateriaväli on pidempi, niin on hyvä vetää hitaampaa.TheLORD sanoi:Evolutionin whey 2 ja malto kumpki 40 grammaa ja joskus kreatiinia.
Miksi muuten whey 2 on halvempaa kuin whey 3? 2 on ainaki enemmän proteiinia ja luulis sen olevan kalliimpaa ja aineosat on kummassakin samat?