Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

40g Nutriplus Best Whey vanilja tai suklaa (aivan herkullista)
40g Fast Malto6
Vettä

1/2 litraa vettä ja siihen:

Hera80 1dl
soija90 1dl
malto6 1dl

siinä sellane palautus juoma ettei mitää rajaa!!!!!!!!

BMX: Eikö mene kiisseliksi? Lähinnä tuota soijaa ajatellen :P

Itse laitan palkkariin nykyään (ja olen jo pitkään laittanut) desin maltoa ja desin All Wheyta tai Protein 90+:aa. Kreatiinia ropsautan sekaan, jos muistan (eli varsin harvoin :nolo: ).

30g optimum nutrition whey suklaa
1 omppu
1 pieni bansku

Fast Hera80 ja Fast Malto sekottamalla. Kannattaako muuten yön protskudrinkki ottaa heti ennen nukkumaanmenoa vai esim. tuntia ennen? Maitoon vai veteen sekoitettuna, eikös maidossa ollu kaseiinia joka on todettu hyväksi?

Vadelma HTR ostin eilen kun phase3 loppui, saas nähdä toimiiko kun etiketin mukaan pitää omistaa iso lihasmassa :)

Isoarska83 sanoi:
Fast Hera80 ja Fast Malto sekottamalla. Kannattaako muuten yön protskudrinkki ottaa heti ennen nukkumaanmenoa vai esim. tuntia ennen? Maitoon vai veteen sekoitettuna, eikös maidossa ollu kaseiinia joka on todettu hyväksi?
itse otan juuri ennen nukkumaan menoa (hampaanpesu välissä) joko veteen tai maitoon sekoitettuna + 1-3rkl rypsäriä joukkoon.

Mulla On massakausi, joten menen seuraavalla palautusjuomalla:

-Heti treenin jälkeen BCAA tai Heraisolaattia, ja lisäksi glutamiiniä
(Jyväskylän yliopistossa urheilulääketieteessä tehtiin tutkimus, jonka mukaan hiilarit ei heti treenin jälkeen välttämättömiä + ne hidastavat protskun imeytymistä.)

-Puolen tunnin päästä Joku runsas kalorinen (600-1000) Gaineri, johon kreatiinia.
(ennen treeniä yleensä heraaprotsku drinksu)

Mun tän hetkinen sekoitus:

Whey+ 1dl
Whey1 0,5dl
Malto 1dl
Dextro 10g
Krea 5g
Glutamiini 5g
BCAA 5kpl
+ sinkki, magnesium tabut

Mitä vedätte ennen reeniä? Ittelle on jostain jääny tavaks ottaa 5g krea + 10 glutaa dexron kanssa...Psykologinen buustaus jollei muuta...

Evolutionin whey 2 ja malto kumpki 40 grammaa ja joskus kreatiinia.

Miksi muuten whey 2 on halvempaa kuin whey 3? 2 on ainaki enemmän proteiinia ja luulis sen olevan kalliimpaa ja aineosat on kummassakin samat?

Onko valmis juoma vai itse tehty?
Itse sekotettu.

Minkä valmistajan juoma / aineosat(jos sekottelet itse)?
-Malto (valk. pussi jos sinist tekstii)
-Proteiini Whey 1
-Kreatiini FAST

Proteiini-hiilarisuhde? Muut aineet?
-Kumpaakin 1.5dl
-Kreatiinia sit se.. huah. 20g? ei muista

Hinta/paino?
-Malto: Olisko n. 25e / 3kg
-Proteiini Whey 1: 8.90e / 800g (***, tarjous)
-Kreatiini: ei muista.

Toimivuus?
-Hyvin on toimannu. Suklaan maku vaan vois olla enemmän.. öö.. suklaa?

training_addict sanoi:
Mitä vedätte ennen reeniä? Ittelle on jostain jääny tavaks ottaa 5g krea + 10 glutaa dexron kanssa...Psykologinen buustaus jollei muuta...

n. 40 g hera80 ja ProteinXL 1:1 suhteessa sotkettuna. Ja tämä vedätään noin tuntia ennen treeniä. Kofeiinit sitten vielä vähän lähempänä.

TheLORD sanoi:
Evolutionin whey 2 ja malto kumpki 40 grammaa ja joskus kreatiinia.

Miksi muuten whey 2 on halvempaa kuin whey 3? 2 on ainaki enemmän proteiinia ja luulis sen olevan kalliimpaa ja aineosat on kummassakin samat?
Toisessa on CFM heraa ja toisessa Bipro heraa, mitään merkitystä niiden erolla ei ole, ovat vain kalliimpia. Isolaatti on aika yliarvostettua palautumisessa. Itse olen kiskonut viime aikoina hitaampaa treenin jälkeen ja ihan hyvin toimii. Varsinkin kun ateriaväli on pidempi, niin on hyvä vetää hitaampaa.

Eilen otin ekat testit vadelmanmakuisesta HTR:sta..kovin oli makeaa mutta alas meni ihan ongelmitta, eli tuskin tulee ongelmia ton pussin tuhoamisessa:)

Nyt dietillä:

Fast Hera 80 40g
Fast Malto 6 10g
Vitamax -jauhe 5g
Fast Glutamiini 5g
Fast Kreatiini 5g

Mausteeksi loraus metsämarja -Fun Lightia. Ja veteen toi mixi tietysti!

Ja HICAaa...

Back
Ylös Bottom