Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Ei huono ollenkaan, varsinkin jos muistaa katsoa, että ottaa viimeiseksi heraisolaattia, joka imeytyy kehoon hitaammin ja heti reenin jälkeen sitä konsentraattia....Tuo insuliini-juttu jäi vähän mietityttämään??? Paulautumisjuomiakin kun on niin monta kuin juojia, että parastapa on varmaankin kokeilla ja sitä kautta löytää itselleen toimivin ratkaisu!!!

Evolution Phase 1, 2 & 3

Phase 1: 30g 30min treeniä
Phase 2: 35g heti treenin päätyttyä pukuhuoneessa
Phase 3: 80g 30 min treenin päättymisen jälkeen

Kokemukset em. Kolmivaiheisesta palautumispalketista pelkästään positiivisia, jos unohdetaan Phase 1 maku veteen sekoitettuna, muistuttaa kissanpissaa (johtunee aminohapoista).

Palautusmisjuomana tällä hetkellä Recopower käytössä, harkinnassa myös Optimumin Wheyn hyödyntäminen (ostin purkin hiljattain)...

Hans sanoi:
Ei huono ollenkaan, varsinkin jos muistaa katsoa, että ottaa viimeiseksi heraisolaattia, joka imeytyy kehoon hitaammin ja heti reenin jälkeen sitä konsentraattia....Tuo insuliini-juttu jäi vähän mietityttämään??? Paulautumisjuomiakin kun on niin monta kuin juojia, että parastapa on varmaankin kokeilla ja sitä kautta löytää itselleen toimivin ratkaisu!!!

Paitsi, että asia on päinvastoin!

srixon sanoi:
Evolution Phase 1, 2 & 3

Phase 1: 30g 30min treeniä
Phase 2: 35g heti treenin päätyttyä pukuhuoneessa
Phase 3: 80g 30 min treenin päättymisen jälkeen

Kokemukset em. Kolmivaiheisesta palautumispalketista pelkästään positiivisia, jos unohdetaan Phase 1 maku veteen sekoitettuna, muistuttaa kissanpissaa (johtunee aminohapoista).

Kuulemma toimii, mutta on hinta on päätähuimaava :eek:

Mike sanoi:
Sitten kun aikansa on vetänyt välilihan makuisia jauhoja, niin alkaa kummasti maistumaan paremman makuinen. Ei sitä ruokaakaan maun takia vedetä, silti syön ennemmin hyvänmakuista kuin pahan.
niin mikäs minä olen noista sanomaan ku itselläkin on palkkarissa toi whey minttusuklaa :kuola: .

muuten ootko mike jo kysyny saako sitä niissä isommissa pusseissa?? ja mites sen mass blastin vähähiilarinen versio onko sitä tulossa??

Eilen vedin palkkariksi 2 roiskeläppäpizzaa ja lasin piimää sekä banaanin.
Normaalisti tulee Fast Hera80 (mansikka) 1dl + Malto 1dl + Crea + vesi.
toi Hera80 vaihtuu huomenna johonkin parempaan kun rupes jo tökkimään tuo maku.

0.5 l-tuoremehua,1 banaani,40g heraa/soijaa ja vitamiinipilleri.
Tarvii mitään ionisuodatettuja porvari-valmisteita...

Nyt on pari viikkoa ollut käytössä seuraava palkkari:
-Mass Blast 80 g
-Hera 80 20-30 g

Enkä todellakaan ole huomannut mitään eroa palautumisessa edelliseen nähden.

Täsä sitä palutusjuomaa:

- 5 dl vähälaktoosinen maito
- 3 kpl kananmuna
- Mansikkajogurtti 1 dl
- Maitorahka purkki 250g

- hinta n.2€
- ravintoarvot: Proteiineja 67.18 g
Hiilihydraatteja 40.98 g
Sokeria 8.38 g
Kuituja 0.00 g
Rasvoja 24.63 g
Ruokasuolaa 1.22 g
Energiaa 683.42 kcal

Itse olen käyttänyt Skipin Top-Fuelia 2dl kerralla...siinä on 40g prodea ja 50g hiiltä...sitähän voi sitten lisätä jos tahtoo. Hyvin on toiminut ja imeytyy nopeasti ja sisältää vielä ruuansulatusentsyymejä kaupan päälle. Nyt kun olen ketoosidieetillä heitän vain 1dl hydrolisoitua naamatauluun...

Ennen oli Hera 80 vadelma, mut ei oikeen toi maku sytyttäny. Niin keinotekonen kun voi olla. Nykyään prodena Hera 80 vanilja (1,5desii) ja kyytipoikana Malto6 (1desi). Niin ja noi on FASTii..

Melkoskitsodieetillä näin:

- n.20-30 min ennen treeniä: bcaa (3750mg)+glutamiini (5g)
- heti treenin jälkeen bcaa (3750g)+glutamiini (5g)
- edellisestä 15-20min palautusjuoma, 30g whey3+n.20g dextroosia+5g kreatiinia, lisäksi c+e-vitamiinit

Back
Ylös Bottom