Pakkislaisten palautusjuomat

Meta title: 💥🥤 Pakkislaisten palautusjuoma 💥

Meta description: Keskustelua täydellisestä palautusjuomasta: proteiinit, hiilarit, kreatiini ja lisukkeet maksimoimaan lihaskasvu ja treenistä palautuminen.

Itselläni on ollut tuollainen Optimum Nutritionin After Max purkki käytössä. Yksi annos sitä sisältää:
- 40g pr
- 40g hh
- 5g kreatiini
- 5g L-Glutamiinia
- 1g tauriinia
- Läjä mineraaleja ja vitamiineja

Jos oikein muistan, niin tuo maksoi ~40€ ja yhdessä purkissa on tuota 1.8kg. Toimivuudesta vaikea sanoa mitään, koska en ole muita juomia kokeillut. Nyt toinen purkki loppuu kohta, joten pitäisi taas ostaa jotain. Maku on ainakin helvetin hyvä (jos valitsee suklaan). :)

Tuohon annokseen olen sitten yleensä vielä lisännyt 5g kreatiinia ja jos on vielä tennistreenit samana päivänä, niin vielä joku 30g maltoa siihen päälle.

Kellään muulla kokemuksia tuosta?

Originally posted by Mike
Onko Immediate actionin käyttäjiä, testaan ite tuon kaksivaiheisen palautumisen, jos joku on koittanut tuotetta, niin antakaas palautetta.

Mä käytin pitkään sekä Pre-Workout Chargea että Immediate Actionia eikä ole pahaa sanaa sanottavana kummastakaan. Oikeastaan pääsyy IA:n käytön lopettamiseen oli se, että kyllästyin noihin useammassa erässä otettaviin palautusjuomiin ja vaikka IT-alalla ei ihan paskat palkat olekaan niin aloin jossain vaiheessa miettiä että about 300 e/kk on aika paljon lisäravinteisiin laitettuna :D

Kokeilin jonkin aikaa myös niin, että otin palautusjuoman yhdessä erässä, jossa oli IA:ta, mutta myös muuta heraa ja maltoa sekä kreatiinia. Tämä tuntui myös ihan toimivalta ratkaisulta ja kun massaa haettiin tuohon aikaan urakalla niin pääsi nopeammin syömään "oikeaa" ruokaa kuin otettaessa palautusjuoma esim. 3:ssa erässä.

Muistikuvat PWC:stä ja IA:sta: PWC tuntui antavan lisää potkua treeneihin, parempia pumppeja ja tehoa. Annoksen IA:ta kun vetäisi koneeseen treenin jälkeen pukuhuoneessa, niin tuli tunne että se oikeasti humahti lihaksiin. Helpotti myös treenin jälkeisiä lihaskipuja. Tuohon aikaan treenailin natuna ja tulosta tuli ihan hyvin, eri asia sitten on olisiko eroa ollut suuresti jos olisin PWC:n tilalla ottanut heraa, glutaa ja kreatiinia ja IA:n tilalla jotain palautusjuomaan sopivaa heraa+glutaa+kreatiinia.

Mutta kyllä tota kannattaa kokeilla jos mahdollisuus on, voisin mahdollisesti itsekin ottaa muutaman vuoden paussin jälkeen testiin, noilla Pakkiksen VIP-hinnoilla hinta jää kuitenkin alle 3 e/annos.

Edit: Piti vielä lisätä IA:n mausta, että kun siihen lievän pistävään lysiinin makuun tottui muutaman kerran jälkeen niin toi maistui ihan jumalten juomalta, sellainen suklainen maku joka jää kyllä mieleen, mä olisin voinut juoda sitä litratolkulla :kuola:

Oma palautusjuoma:
40g perusheraa, (Whey3 tai NutriPlussan 8100)
10g glutamiinia
5g kreatiinia

Tästä puolen tunnin-tunnin päästä kiinteää hiilaripitoista safkaa, usein juuri rahkahässäkkä jossa ~100g(2,5dl) elovenaa. ½h ennen treeniä ~20g heraa.

Hyvin tuntuu toimivan näinkin, eikä maltojuoman aiheuttamista ilkeistä värinöistä/turvotuksesta ole tietoakaan.

Käytän valmisjuomaa. J&R Fitness storen Leader tuotesarjan Afteria.

Suhteet; protsku 40, hiilari 42, kret. 5 ja glutamiini 5.

Paino 2kg/37€

Toimii hyvin :thumbs: ja hyvän makuinen :)

Bull´s recovery.
Energiaa 369 kcal
Prot. 36g
Hh 46g
Rasvaa 1g
Kreatiinia 8g
Glutamiinia 8g
C-vitamiinia 1000mg

Eli tätä litkua tulee litkittyä. Mun mielestä ihan toimiva tuote. Voin suositella:thumbs:

Naksu, täällä myös käytössä After Max (suklaa)..
nami-nami.
Tumppaan siihen yleensä n. teelusikallisen kreatiinia lisää.
Jep, kaiken kaikkiaan hyvän makuinen ja toimiva tuote.
Eikä ihan kalleimmasta päästä (1.9kg/37.90e).

Originally posted by Mike
Maddox, mikä sulla oli annostuksena tuossa IA:ssa? 20g siinä on ilmeisesti suositus ja mitä tota Dogin heittämää tutkimusta katsoin, niin se olisi riittävä määrä treenin jälkeen.
Ennen treeniä ite koitan jatkossa ottaa bcaa:t.

No mä otin just ton kaksi kukkurallista mittaa mikä ohjeessa mainitaan. Siinä kai on itse jauhetta n. 34 g, mutta proteiinia on 20 g ja lisäksi l-lysiiniä 5 g ja l-glutamiinia 5 g. joita ei ole proteiinin määrään laskettu mukaan.

Jos alan uudestaan ottamaan IA:ta ottaisin varmaan niin, että heti treenin jälkeen toi ohjeannostus sekoitettuna puoleen litraan vettä, jonka jälkeen suihkuun ja himaan. Himassa sitten about 40 g jotain hyvää heraa ja n. 75 g maltoa + kreatiinia 5 g + vitamiinit. Tästä sitten normaali ateria n. 1 - 1,5 h päästä. Siinä alkuperäisessä Evon ohjeessahan oli, että aluksi IA, siitä 30 min päästä hiilareita ja tästä 30 min päästä hiilareita ja heraa.

Sekoitan itse: Nutriplussan heraproteiini, jotain 15 euroa/900g.
Maltoa, taitaa olla wrangen. Kreatiini, wrangen. Kaakoajauhe, fazerin. En hirveesti usko että millään lisäravinteilla on kovinkaan suurta merkitystä... missään asiassa- väsyttää...

1dl fastin whey
1dl sfproteinin massanrakentaja(peittämään wheyn maku)
10g kreatiini
5g vitamax

prot 40g
hh 26g

Omasta mielestä paras palautusjuoma tähän mennessä, ei turvota vatsaa ja menee alas.

Otanpa osaa.
Mulla käytössä erittäin sofistikoitunut venäläisten eläinlääkärien suunnittelema palautusjuoma ravihevosille, eli:

Heti treenin jälkeen
1dl Fastin Whey
2dl malto

30-60min ensimmäisen jälkeen
2dl Ultra Whey
2dl malto

Kyllä tulee massooo, varsinkin vyötärölle. Ja keskivartalostahan kaikki voima lähtee! ;)

Originally posted by andor
Tosi kiinnostavan kuulonen aine! Ja ennenkaikkea hinta! Siis onko tuo tosissaan noin halpaa? Mistä tuota saa ostettua?

J&R Fitness storesta... -edit-

Lähin ostopaikka sinulle taitaa olla Kajaanin Prisman luontaistuotekauppa tai sitten netistä tilaamalla!

- Kaikenlainen mainostaminen on kiellettyä ilman ylläpidon suostumusta, tämä koskee myös nettisivustojen linkkejä

Mike

Tällä hetkellä Optimum Nutritionin After Max tai Viking Power johon lisään glutamiinia.

tässä minun palautumis satsi:

15 min ennen treeniä:25g FAST 85+ vesi.

treenin jälkeen: 25g FAST 85+ 20g FASTsoija97 + 5g FAST kreatiini + 30g maltoa +10g Hyvä Ostos kaakao+vesi

hera85:n määrän olen rajoittanut 25g:n, kun olen laktoosivammainen. Tuo määrä ei aiheuta mitään oireita. Soija on siis mukana ainoastaan laktoosittomuuden takia. Muuten käyttäisin pelkkää heraa.

Eikä tule kalliiksi!

Originally posted by fitnesspimu
J&R Fitness storesta... -edit-

Lähin ostopaikka sinulle taitaa olla Kajaanin Prisman luontaistuotekauppa tai sitten netistä tilaamalla!

Joo löysin jo muutama päivä sitten tuon tuotteen netistä. Sieltähän sen saa helposti tilattua. Oiskohan tuota Oulussa missään, isoveli nimittäin vois sieltä tuoda? Säästäis postimaksut...

Onko kukaan kokeillut tuo FASTin Muscle+:aa?

Ajattelin nimittäin kokeilla. Tahtoo olla nuo Fastit hyvänmakuisia verrattuna BUllssiin.

Originally posted by Maddoxx
No mä otin just ton kaksi kukkurallista mittaa mikä ohjeessa mainitaan. Siinä kai on itse jauhetta n. 34 g, mutta proteiinia on 20 g ja lisäksi l-lysiiniä 5 g ja l-glutamiinia 5 g. joita ei ole proteiinin määrään laskettu mukaan.

Jos alan uudestaan ottamaan IA:ta ottaisin varmaan niin, että heti treenin jälkeen toi ohjeannostus sekoitettuna puoleen litraan vettä, jonka jälkeen suihkuun ja himaan. Himassa sitten about 40 g jotain hyvää heraa ja n. 75 g maltoa + kreatiinia 5 g + vitamiinit. Tästä sitten normaali ateria n. 1 - 1,5 h päästä. Siinä alkuperäisessä Evon ohjeessahan oli, että aluksi IA, siitä 30 min päästä hiilareita ja tästä 30 min päästä hiilareita ja heraa.

Aloin tänään käyttämään ennen treeniä bcaa:t ja treenin päätteeksi 0,5l vettä + ohjeannos IA:ta. 30 min tosta otan 40g maltoa ja 30g heraa, siitä sitten tuo 1h-1,5h ja ateria. Katotaan miten palautuu tällä systeemillä. Ennen en ole hifistellyt lisäravinteiden kanssa, mutta pakko se joskus on testata saisko tulosta jos vetää vimosen päälle.

1dl malto
1,5dl hera xr
1g c-vitskua
tai
protein 60 pottu..:haart:

Back
Ylös Bottom