Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Riibond
mul on leaderin after, valmis palautumisjuoma. 100g:
40g proskua
42g hiilaria
5g glutaa
5g kreaa
maksaa 36e 2kg purkki, kyllä se on toiminu aika hyvin mulla.
suosittelen, maku on loistava (mansikka).:kippis1:
Originally posted by Lobo
-1,3 dl Fastin Hera 85 ynnä muuta, mitä nyt sattuu milloinkin oleen (Whey 3, ProPower yms) n.50g
-saman verran maltoa
-kreat, vitamiinit ja gaagao jauhetta sekaan!

Originally posted by Tomi
- Prolab Isolate Suklaa, 1 mitta (0,7 dl) prot 24 g, hh 2 g, r 0,5 g
- Prolab Pure Whey Suklaa, 2 mittaa (yht. 1,8 dl) prot 44 g, hh 12 g, r 4 g
- Prolab Glutamine, reilu tl
- Evolution Creatine Pyruvate, tasainen tl
Mä oon käsittänyt ton niin, että heran sisältämä "glutamiini" on glutamiinihappoa, joka on eri asia kuin l-glutamiini. Kuten Prolabin tuoteselosteessakin sanotaan "l-glutamic acid".Originally posted by dogi
Saako udella miksi lisäät palautusjuomaan erikseen glutamiiniä, eikö molemmissa Isolabin proteiineissa ole sitä jo valmiiksi?
Originally posted by Maddoxx
Itse olen sitä mieltä, että nimenomaan erikseen nautittu l-glutamiini on erittäin hyödyllistä ei välttämättä niinkään anabolisessa vaan antikatabolisessa mielessä. Jos treenataan kovaa, ovat veren plasmatasot treenin jälkeen laskeneet ja kortisolitasot nousseet ja tätä tilannetta ei kyllä pelkällä heralla korjata, heraproteiineissa harvoin on l-glutamiinia lisättynä tai jos on, niin hyvin vähäisiä määriä, glutamiinihappo taas on eri asia kuin l-glutamiini. Mikäli l-glutamiinia ei nautita lisäravinteena, treenin jälkeen sitä purkautuu lihaksista mm. sidekudosten ja sisäelinten käyttöön.
Itse otan l-glutamiinia puoli tuntia ennen treeniä 5 g ja samalla heraproteiinia 20 g, treenin jälkeen (n. 15 min.) normaali palautusjuoma, joka sisältää heraa 50 g, hiilareita 100 g ja l-glutamiinia ja kreatiinia 5 g molempia. Lisäksi kreatiinilla ja l-glutamiinilla on hydraava vaikutus eli ne nostavat solun sisäisen nesteen määrää, mikä antaa paremman pumpin treenin jälkeen ja näin maallikon näkökulmasta on hyödyllistä myös lihaskasvun kannalta.
Originally posted by Mike
Onko Immediate actionin käyttäjiä, testaan ite tuon kaksivaiheisen palautumisen, jos joku on koittanut tuotetta, niin antakaas palautetta.