Pakkislaisten palautusjuomat

Teen ite omat sotkuni. Laitoin pussiin:
-10dl whey-80
-5dl maltoo
-5tl kreaa
nämä siis minigrip pussiin ja ravistellaan että menee sekaisin. Sit TÄTÄ sekoitusta 1dl kippoon ja vettä päällä. En tosiaankaa vedä kaikkia kerralla :D tuosta riittää n.15 palkkariin. Mitä mieltä ootte?

Aika olematon on tuo krean määrä, jos siitä jotain hyötyä haluat saada. Yhteen annokseen siis tulisi 1/3 teelusikallinen kreaa eli jotain yhden gramman luokkaa.

ps. vai olikos tuo tl teelusikka? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika olematon on tuo krean määrä, jos siitä jotain hyötyä haluat saada. Yhteen annokseen siis tulisi 1/3 teelusikallinen kreaa eli jotain yhden gramman luokkaa.

ps. vai olikos tuo tl teelusikka? :D

Teelusikkaa sillä meinasin juu. Aattelink et vois sitä vähä lisätä, vaik pari lusikallista. Mitenkäs toi malton määrä? NOrmaalisti palautusjuomassa on paljon enemmän hiilareita suhteessa proteiiniin, mutta itse uskon proteiinipitoisemman palkkarin nimiin. Mitä mieltä tästä?

Mä taas veikkaan, että ero niiden välillä on se, että toinen on herakonsentraattia ja toinen heraisolaattia.

No pölijä! Kamppeen pitää olla samaa mitä verrataan. Otetaan halpamerkin ISO:a ja kalliinmerkin ISOa niin tuskin kauheana sitten kuitenkaan on sisällöllä eroa vaikka hinta saattaa olla tuplaten kovempi!

Ite vedin tos joku 3-4 tuntia sitten ekan palautusjuoman, maustamaton hera80. Sekotin sen 0,4l maitoa ja siiis hyi jumakauta... En oo ikinä kokenut mitään yhtä kauheata. Nyt ollu se 3-4h semmonen oksennusfiilis, pää kipeä ja 100% sairas olo.. Maannut vaan sängyssä ja odottanu, että koska kuolema tulee. En tiiä mistä johtuu, mutta huhhuh.:urjo:

Mitas taalla nyt ollaan siita mielta, etta kannattaako hera ottaa heti treenin jalkeen pelkastaan, jolloin se imeytyisi nopeammin kuin hiilihydraatin kanssa otettuna? Olen nyt ottanut 25g proteiinia sisaltavan herasetin heti treenin jalkeen ja 30-60 min paasta sitten hiilareita tummasta pastasta, ruisleivasta tai kasviksista. Loytyy myos purkki maltodekstriinia, jossa on lyhyt-, keskipitka- ja pitkaketjuisia hiilareita. Kannattaisiko kuitenkin heittaa sita myos heran sekaan palkkariksi? Ennen mulla oli palkkarina joku Sports nutritionin recovery+ missa oli maltoa, heraa ja kreaa. Se toimi kylla ihan hyvin, mutta Fastin tekeman tutkimuksen luin, jossa sanottiin etta hera imeytyy nopeammin ilman hiilareita. Mita pakkislaiset on mielta? Onko hyotya vai haittaa ottaa pelkka protsku heti treenin jalkeen?

Itse mietin, että jättäisikö kokonaan malton pois palkkarista ja söisi vaikka kaurahiutaleita mielummin, kun on parempaa (joskin ei yhtä nopeaa) hiilaria. Eli hera palkkarina + kauraa. Tai vain pelkkää heraa.

Itse mietin, että jättäisikö kokonaan malton pois palkkarista ja söisi vaikka kaurahiutaleita mielummin, kun on parempaa (joskin ei yhtä nopeaa) hiilaria. Eli hera palkkarina + kauraa. Tai vain pelkkää heraa.

Itsehän en tuota maltoa käytä ollenkaan enää, oon korvannu sen just kaurahiutaleilla. Joo ei oo niin nopeaa eikä niin hifistelyä mutta parempaa ja saapa vähän muutakin ku pelkkää hiilaria samalla.. :rolleyes:

Mun normipalautusjuoma on joku tällanen: vajaa dl proteiinia, 0.5-1dl kaurahiutaleita, 2-3g L-arginiinia, 5g kreatiinia ja joskus vielä lisäksi 5g L-glutaminiia.

Tuo sama setti menee joskus välipalana jos ei muuta ehi laittaa, sillon vielä lisäksi 1-2 raakaa syntymätöntä kananpoikaa :D ja liraus kylmäpuristettuä rypsiöljyä. Voi vitsit ku on nii hyvää ettei mittää järkiä.... :D

Täällä myös malto jätetty pois palkkarista. Yleensä vedän ennen treeniä tuos klo15-16 välil 20g whey+kreatiinia+omena/banaani/appelsiini. Treenin perään n. 50g whey+kreatiini+leusiini ja kunha kotia kerkee klo18 tienoilla ni kunnon ruoka josta niitä hiilareitaki sit saa reippaasti. Ei iske samanlaista väsymystä heti treenin perää eikä vielä ainakaa ole näykyny palautumisessa treenejä haittaavasti :)

Pikku päivitystä palkkariin kun kävin taas vähäsen ostoksilla.

Tällä hetkellä koostuu:
5g kreatiinia
50g maltoo
desi fastin mansikanmakusta heraa
ja 3-4dl vettä.

Porukka saa ostaa mitä haluaa, mutta kysyn nyt kuitenkin. Miksi osa porukkaa ostaa noita kalliita FASTin kamoja? Samaa tavaraa, kuin perus muutkin herat, mitä markkinoilla on. Tuo FASTin mansikkahera oli ihan pirun makeaa, kun joskus pari vuotta sitten maistoin. :D

^^Omat perustelut: Sitä saa lähimmästä kaupasta, on ihan hyvän makusta, eikä hintaero muihin merkkeihin oo niin merkittävä, että hakisin halvempaa muualta.

^^Omat perustelut: Sitä saa lähimmästä kaupasta, on ihan hyvän makusta, eikä hintaero muihin merkkeihin oo niin merkittävä, että hakisin halvempaa muualta.

Eipä tuossa merkittävää eroa ole:D Fastin perusproteiini 25 eur kilo ja ulkomailta tilaamalla kilohinta reilusti alle kympin.

korjaus tuohon omaan postiini, kyseessä siis american whey mansikanmakuinen, ja malto olikin fastia -_- jos siitä piti alkaa tappelemaan... joo, fastia saa lähimmistä kaupoista eikä se parin euron lisä tunnu juurikaan missään. + onhan fastilla (imo) ihan kohtuu hyvänlaatuiset nuo tuotteet

Itse olen miettinyt ihan samaa. Ymmärrän kyllä, jos joku haluaa maksaa extraa jostain hydrosalaatti + omega DHA CRP super mega tuotteesta, mutta se, että perusherasta maksetaan tuplahintaa on mielestäni vain ... hölmöä. Taas postini sisältö hyvinkin turha, kuten sanottu kukin tyylillään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom