Vastaa viestiketjuun

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Voin sanoa että raaka rive + vauhtipunnerrus ei ole aivan sama juttu kuin etukyykystä pystypunnerrukseen räjähtäminen mitä tuo thruster on. Tuo etukyykky siihen päälle on vaan jotain aivan kamalaa. Ja tämän sanon kokemuksesta, ja ton videon valossa miten paskasti nuo thrusterit sitten loppupeleissä meni. EHKÄ voisin testata samalla painolla raakarive+vapu samalla protokollalla, mutta olen jo aika varma jo nyt että tulos ois paljon nopeampi aika ja parempi paketti.

Hauska miten tästä nyt väännetään ja käännetään, aivan samallalailla kuin ite tein pääni sisällä ennenkuin kokeilin tätä. Thrusterit ftw, ne on niin paljon raskaampia kuin voi kuvitella. En tiedä onko omat etureidet niin järkyttävän paskat, vai olenko jotenki vammanen kun en vois ton treenin jälkeen (kun realiteetit purasee perseeseen) kuvitella pienessä mielessäni että persekentästä lähtevää kyykkyä saisin tehtyä niin räjähtävästi että paino nousis sitten "samalla voimalla" myös suorille käsille. Ainakaan yli 4-5 toistoa tolla painolla.

Vielä puolustelukseni = Kaplanin thrusterit jää aika vajaiksi, omat kyykyt meni omasta mielestä syvemmälle kuin mitä kaplanin videota katselin, TAI SITTEN välitykset on ku orankilla, mulla oli ongelmana että kyynärpäät kalahtaa polviin tai menee polvien "yli" aika vaivatta, ja kaplanilla tuntuu jäävän pari nyrkinmittaa polvien ja kyynärpäiden väliin. Besides, se istuu pallon päälle joka toistolla, sekin varmaan antaa henkistä tukea tohon hommaan. Mulla ei ollut palloa minkä päälle istua joten se jäi nyt kokematta.

Seuraavan franin teen tyhjällä tangolla että saan thrusterin voimantuoton kohilleen, kun nyt se on nimenomaan etukyykky+vauhti/pystypunnerrusta eikä yksittäistä liikettä.

Mihin herneet vedetään?
Back
Ylös Bottom