Pakkislaisten omia kokkausvideoita

Nyt foodcornerien innoittamana olen alkanut tehdä itse ruokaa ja saanut "kokkausmotivaatiota" ja ajattelin pystyttää ketjun "pakkislaisten omia treenivideoita" tyyliin, mutta tällä kertaa voisitte kuvata ruoanlaittoanne!
Plussaa videoissa olisi kun kertoisitte aina mitä satsi kustantaa ja ravintoarvot voisi myös laskea edes sinne päin.
Rohkeasti vaan lähettämään videoita ja ideoita :) itse en kehtaa lähettää koska ainoat asiat mitä osaan kokata ovat foodcornerien sapuskat ja microeinekset :D
Ja videoitahan ei ole pakko höystää huumorilla vaan myös vakavat videot ovat tervetulleita! :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VAROITUS! Tämä on täysin turha ja merkityksetön avautumispostaus ja tiedän sen itsekin, mutta silti on VAIN PAKKO.

Siis mitä helvettiä nämä tälläiset ketjut oikein ovat? Siis oikeasti! Nykyään tuntuu, että jonkin uuden ja "hienoaiheisen" pakkisthreadin luominen on jokin arvo itsessään!
Vittu, jokaisen uuden, alle 30 postia kirjoittaneen pakkisnoobin pitää väkisin vääntää jokin muka-hauska, mutta kuitenkin asiallinen ketju, että olisi jotakin. Näiden threadien avaukset noudattavat aina tätä helevetin samaa kaavaa, jossa avaaja kertoo juuri nämä samat asiat tyyliin: " olen nyt saanut itse motivaation... plaa... plaa..", "Ajattelin pystyttää ketjun, jossa jokainen voi sitä tai tätä tai tuota ja plaa plaa plaa...."

Oleelliista on tietysti myös rohkaista kaikkia laittaamaan omia kokemuksiaan/reseptejään/videoitaan whatevö:"Rohkeasti vaan lähettämään videoita ja ideoita" , mutta samaan hengenvetoon todetaan, että " itse en kehtaa lähettää koska ja plaa,plaa, plaa" Vittu mitä paskaa. Ja kaikki tämä siis vain ja ainoastaan, että voidaan sanoa ja kokea jonkinlaista helvetin ylpeyttä tai itsetunnonkohotusta siitä, että: "minä perustin tuon threadin". Huoh.

Näille tällaisille threadeille on tietysti annettava plussaa siitä, että ne edes yrittävät olla jotain muuta, kuin näitä iänikuisia "täällä aloittelija, treenivinkkejä?" "elämäntavat uusiksi, neuvoja kaivataan!" -threadeja, mutta silti...

Huh, johan helpotti. Kiitos ja anteeksi.

epilogi: Todettakoon vielä, että edellisen tekstin kritiikki ei kohdistu (pelkästään) tähän nimenomaiseen threadiin vaan kaikkiin tätä samaa kaavaa noudattaviin OMASTA MIELESTÄNI turhiin uusiin ketjuihin. Ja kertauksen vuoksi todettakoon myös, että TIEDÄN tämänolevan aivan turha ja tyhjänpäiväinen avautuminen aiheesta, johon minulla ei ole mitään sananvaltaa, mutta KUN OLI VAIN PAKKO. Olisin tietysti voinut kirjoittaa tämän myös esim. Mikä tänään vituttaa threadiin, mikä omalta osaltaan vain alleviivaa tämänkin postin viestiä: näitä threadeja on vain vittu liiikaa. AAaargh.

VAROITUS! Tämä on täysin turha ja merkityksetön avautumispostaus ja tiedän sen itsekin, mutta silti on VAIN PAKKO.

Siis mitä helvettiä nämä tälläiset ketjut oikein ovat? Siis oikeasti! Nykyään tuntuu, että jonkin uuden ja "hienoaiheisen" pakkisthreadin luominen on jokin arvo itsessään!
Vittu, jokaisen uuden, alle 30 postia kirjoittaneen pakkisnoobin pitää väkisin vääntää jokin muka-hauska, mutta kuitenkin asiallinen ketju, että olisi jotakin. Näiden threadien avaukset noudattavat aina tätä helevetin samaa kaavaa, jossa avaaja kertoo juuri nämä samat asiat tyyliin: " olen nyt saanut itse motivaation... plaa... plaa..", "Ajattelin pystyttää ketjun, jossa jokainen voi sitä tai tätä tai tuota ja plaa plaa plaa...."

Oleelliista on tietysti myös rohkaista kaikkia laittaamaan omia kokemuksiaan/reseptejään/videoitaan whatevö:"Rohkeasti vaan lähettämään videoita ja ideoita" , mutta samaan hengenvetoon todetaan, että " itse en kehtaa lähettää koska ja plaa,plaa, plaa" Vittu mitä paskaa. Ja kaikki tämä siis vain ja ainoastaan, että voidaan sanoa ja kokea jonkinlaista helvetin ylpeyttä tai itsetunnonkohotusta siitä, että: "minä perustin tuon threadin". Huoh.

Näille tällaisille threadeille on tietysti annettava plussaa siitä, että ne edes yrittävät olla jotain muuta, kuin näitä iänikuisia "täällä aloittelija, treenivinkkejä?" "elämäntavat uusiksi, neuvoja kaivataan!" -threadeja, mutta silti...

epilogi: Todettakoon vielä, että edellisen tekstin kritiikki ei kohdistu (pelkästään) tähän nimenomaiseen threadiin vaan kaikkiin tätä samaa kaavaa noudattaviin OMASTA MIELESTÄNI turhiin uusiin ketjuihin. Ja kertauksen vuoksi todettakoon myös, että TIEDÄN tämänolevan aivan turha ja tyhjänpäiväinen avautuminen aiheesta, johon minulla ei ole mitään sananvaltaa, mutta KUN OLI VAIN PAKKO. Olisin tietysti voinut kirjoittaa tämän myös esim. Mikä tänään vituttaa threadiin, mikä omalta osaltaan vain alleviivaa tämänkin postin viestiä: näitä threadeja on vain vittu liiikaa. AAaargh.

Onko sunki päivän onnistuminen siitä kiinni mitä joku tänne pakkikselle kirjoittaa? :D Ymmärrän kyllä että alkaa tympiin. Mutta onko se nyt niin vakavaa. Jos mikeä nää aiheet vituttaa nii saaha se ne poistettua. Tuskin se keneltäkään muulta on pois. Ihime vitutuksen aiheita ihmisillä kyllä, tuntuu että siinä OIKEASSA elämässä ei oo oikee mitää ku alkaa netissä vituttamaan jotku toisten threadit :D

Ei tainnu ketään saada odotettuja tykkäyksiä

Tää ketjuhan on just tiukka!

Ihme paskaa. Mee vaikka juomaan kalja ja kato joku leffa jo noin vituttaa.

Tai mee salille.

Menin salille. Auttoi.

Ok... Pahoittelen jos tällainen pakkisnoob on pilannut päiväsi.
En ole täällä kyllä mitään peukkuja kalastelemassa, vaan ihan asiallisia videoita.
Tuppaa nyt vain olemaan sillein että jos näen jonkinlaisen kokkausvideon, niin muistan reseptin täysin ulkoa. Sitten kun joskus menen kauppaan ja mietin mitä tänään söisin niin tulee "ainiin se foodcornervideo" otan ainekset ja kotona kokkaan itselleni maittavan proteiinipitoisen ruoka-annoksen.
Tosin tuntuu että ei suomalaiset kykene tänne omia videoitaan postaamaan, koska niissä saattaisi joutua vähän selostamaan yms. toisin kuin treenivideoissa voi vain tuppisuuna ylpeänä laittaa rautaa liikkeelle.
Ps. ihan vaan noista postausmääristä... pakkistahan on voinut aina lukea ilman käyttäjätunnuksia... t: pakkisnoob
pss. toiset puhuu toiset tekee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom