Pakkislaisia Bulgarian Sunny Beachilla kesäkuussa??

Leelucky sanoi:
Reissu tuli heitettyä Sunny Beachiin,kivaa oli ja aurinko paistoi. Lämpötila 26-30astetta. Jos joku Sunny Beachille menijä tätä threadia lukee niin välttäkää Hotel Balkania. Majoituttiin kyseisessä hotellissa ja se oli jotain aivan järkyttävää :curs:

Noh, mikä siinä niin kauheata oli? =) Tyttöystävän kanssa ollaan ehkä kuun lopussa / elokuun alussa lähdössä, että mitenkähän siellä lie tulvii kun uutisissa ainakin on ollut juttua ja joitakin jopa kuollut. :david: Kerran olen Golden Sandsilla ollut ja ihan hyvä paikka vaikka toukokuun lopulla jo siellä oltiin mutta lämmintä riitti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ens kesänä pitäis varmaan kaveireiden kanssa lähteä Bulgariaan, mutta kumpis on mielestänne parempi paikka yöelämän kannalta Golden Sands vai Sunny Beach?!

Ite oon Sunny Beachilla käynyt. Hyvä mesta oli, tosin sen ikäinen olin silloin, ettei yöelämä tullut tutuksi...

Bronx1984 sanoi:
Noh, mikä siinä niin kauheata oli? =) Tyttöystävän kanssa ollaan ehkä kuun lopussa / elokuun alussa lähdössä, että mitenkähän siellä lie tulvii kun uutisissa ainakin on ollut juttua ja joitakin jopa kuollut. :david: Kerran olen Golden Sandsilla ollut ja ihan hyvä paikka vaikka toukokuun lopulla jo siellä oltiin mutta lämmintä riitti.

Nooh,mistähän sitä aloittaisi.... Huoneissa haisi paska,lämmintä vettä tuli vain ajoittain,siivoojat kävivät ehkä 3 kertaa tuon kahden viikon aikana,lattiat pestiin paskasella vedellä,ihan sama siis kävivät tai eivät.. Periaatteessa oli aivan sama pitikö ovea lukossa vai ei,pikkulapsikin olisi saanut potkaisemalla oven auki. Sen verran lahossa kunnossa ne ovet oli. Meteli oli yöllä hirvittävä (perkeleen ruottalaiset ja tanskalaiset nulukit :curs: ). Ränsistynyt rakennus,toinen siipi rakennettu 60-luvulla,uudempi 80-luvulla ja molemmat alkuperäisessä kunnossaan. Henkilökunta suht kielitaidotonta.
muuten kiva reissu mut ensi kerralla otan selvää minkälaisessa savimajassa majoitutaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom