Pakkislaisia Bulgarian Sunny Beachilla kesäkuussa??

Heipsan!

Ollaan kaverin kanssa lähdössä tuossa kesäkuun alussa kahdeksi viikoksi Bulgariaan,ja tuli mieleen että sattuuko samaan ajankohtaan osumaan muita pakkislaisia tuonne Sunny Beachille? Olisi kiva tavata uusia kasvoja vähän erilaisissa ympyröissä.... ilmotelkaahan jos on lähtijöitä.
:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmm... Itse olen myös miettinyt Bulgariaan tai Kyprokselle lähtöä kesällä. Paljonko maksoitte lennoista + hotellista?

Tarkotus ois taas ens kesänä Bulgariaan lähteä, lähtö tosin vasta heinäkuun 19. päivä.

Kysytääs tähän samaan onko muita pillerinpurijoita pakkikselta tuolloin Sunny Beach:llä?

Huoh..itellä lähtö Sunny Beachille vasta 16.8 ...damn siihen onkin pitkä aika. Siin vaihees rannat täyttyy jo ravuista, meduusoista ja levästä :D Mutta ei toki hätää. Halvalla vaan känni päälle ja mellastamaan :kippis1:
Tuolla ilmeisesti joidenkin hotellien tiloissa on kuntosaleja mihin pääsee ulkopuolisetkin maksusta treenaamaan. Voi tulla käyttöä, kun pari viikkoa olis tarkotus ihmetellä.

Leelucky sanoi:
4.6 lähtö, 519e/henkilö oli hinta kokonaisuudessaan. Pitäs olla vielä paikkoja muutamia jäljellä.

-Edit- http://www.lomalle.com/ tuolta noita löytyy kätevästi.

Juu, itsekkin katsonut tuolta. Erittäin halpaa on kyllä ja Bulgariassa eläminenkää ei maksa paljoa. Tosin itse varmaan suuntaan mestoille missä turisteja on minimimäärä. Turistit on aika perseestä...

Salomaa sanoi:
Juu, itsekkin katsonut tuolta. Erittäin halpaa on kyllä ja Bulgariassa eläminenkää ei maksa paljoa. Tosin itse varmaan suuntaan mestoille missä turisteja on minimimäärä. Turistit on aika perseestä...

Jeps,tuli tänään tuo laskukin,Tjäreborgin järjestämä tuo matka edullisesta hinnasta huolimatta joten luulisi tuon olevan suht tasokas.

Leelucky sanoi:
Jeps,tuli tänään tuo laskukin,Tjäreborgin järjestämä tuo matka edullisesta hinnasta huolimatta joten luulisi tuon olevan suht tasokas.

Tuliko mitään lisäkuluja tuohon Lomalle.comin ilmoittamaan hintaan?

Ahaa... Tossahan tulee 2henk. huone/henkilö. Oliko mahdollisuutta saada, että vaikka kummatkin matkaajat asuvat samassa huoneessa? Tosin eihän se 2 hengen huone yksin paha ole.

Salomaa sanoi:
Ahaa... Tossahan tulee 2henk. huone/henkilö. Oliko mahdollisuutta saada, että vaikka kummatkin matkaajat asuvat samassa huoneessa? Tosin eihän se 2 hengen huone yksin paha ole.

Mä en nyt oikein ymmärtänyt tuota kysymystä :D Asutaan siis samassa huoneessa,kaippa molemmille oisi saanut lisähintaa vastaan myös omat huoneet jos sitä meinasit....ja niin,tuo hinta sisältää 2viikon aamiaiset.

Hmm... Ei ei ei.

"Hinnat ovat alkaen hintoja 2 hengen huoneessa/hlö." Käsitin tuosta, että yksi henkilö saa 2 hengen huoneen. Jos varaan yksin matkan niin saan 2 hengen huoneen ja jos toveri varaa myös niin hänkin saa 2 hengen huoneen. Näin tarkoitin. Eli jos kaksi tyyppiä varaa matkan niin kummatkin saa oman 2 hengen huoneen. Vai?

Salomaa sanoi:
Hmm... Ei ei ei.

"Hinnat ovat alkaen hintoja 2 hengen huoneessa/hlö." Käsitin tuosta, että yksi henkilö saa 2 hengen huoneen. Jos varaan yksin matkan niin saan 2 hengen huoneen ja jos toveri varaa myös niin hänkin saa 2 hengen huoneen. Näin tarkoitin. Eli jos kaksi tyyppiä varaa matkan niin kummatkin saa oman 2 hengen huoneen. Vai?

Laskussa lukee huoneiden lukumäärä: "1. Kahden hengen huone." eli samassa huoneessa :) kattoin tosta just....

Leelucky sanoi:
Laskussa lukee huoneiden lukumäärä: "1. Kahden hengen huone." eli samassa huoneessa :) kattoin tosta just....

Ahaa. Eli jos varaa kaksi matkaa ne sijoittavat yhteen huoneeseen asumaan.

kivenkantaja sanoi:
Tuolla ilmeisesti joidenkin hotellien tiloissa on kuntosaleja mihin pääsee ulkopuolisetkin maksusta treenaamaan. Voi tulla käyttöä, kun pari viikkoa olis tarkotus ihmetellä.
Aika hiljasta on Bulgariassa salejen kanssa, sielä on tasan 1 sali jossa voi jotenkuten reenata (hotelli Cuban:in takana maan alla, eli vahingossa et varmasti löydä), muut salit on aivan hanurista (niitä ei voi saleiks edes kutsua).
Me löydettiin toi sali kun kysyttiin yökerhon isoimmalta äijältä missä se reenaa, vaikka saatiin ohjeet ni ei meinattu millään löytää sitä.

Kultahietikolla oli ihan pätevä ulkoilmasali keskellä rantaa. Katettu ja kaikki. Yllättäen kaikki uroot reenas ilman paitaa :)

njietro sanoi:
Olen käynyt, hieno ja halpa paikka! Kaupassa puhuttiin suomee!
Onko tuo nyt sitten oikeasti hyvä juttu? Itse olen ajanut Bulgarian rantarysien läpi pysähtymättä :)

Reissu tuli heitettyä Sunny Beachiin,kivaa oli ja aurinko paistoi. Lämpötila 26-30astetta. Jos joku Sunny Beachille menijä tätä threadia lukee niin välttäkää Hotel Balkania. Majoituttiin kyseisessä hotellissa ja se oli jotain aivan järkyttävää :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom