Pakkislainen haluatko miljönääriksi ohjelmassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kgb
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun mielestä ihan oikea asenne jätkällä, että vastaa heti jos oikeasti tietää oikean vaihtoehdon. Lähes jokainen kilpailija alkaa aina lässyttämään jotain "no toi se nyt ei ainakaan oo, tota en oo ikinä kuullu, eipä oo tosta kokemusta", yleensä siis läpällä, vaikka oikeasti tietäisi vastauksen vaikka sitten ilman vaihtoehtoja. Lieköhän jotain ohjelman tuottajien jotain sääntöjä, että koitetaan nyt pitkittää showta. Juontaja ainakin onnistuu siinä.

Äiä veti taktiset. EI viittin vastaa ekas karsinnas oikein et pääsee pari jaksoo :D

Oli kyllä tosi pahoja noi karsinnat. Vastasin harkoissa väärin ja sitten vielä ekassa mahdollisuudessa.

Oisin tienny sen housutkin, jos olisin vähän aikaa miettinyt.
Mites tossa showssa menee nuo "katkoskohdat". Eli nyt kun ohjelma loppui kesken sun jakson niin oliko välissä taukoa vai vedettiinkö heti putkeen? Tietysti katsojille välittyy viikon tauko mutta miten tuo meni todellisuudessa, jatkettiinko 10 min tauon jälkeen?

Koskas tuo kuvaus oli?

viimeinen juttu mikä tuosta partajätkästä tuli mieleen, oli kuntosali.

Ei ole kauheesti tullut käytyä viime lokakuun jälkeen, kun akillesjänne katkes, mut on kyllä alkanut taas treeni. Pitää päästä taas kuntoon ensi kesäksi, jotta saa golfpallo kyytiä.

Mites tossa showssa menee nuo "katkoskohdat". Eli nyt kun ohjelma loppui kesken sun jakson niin oliko välissä taukoa vai vedettiinkö heti putkeen? Tietysti katsojille välittyy viikon tauko mutta miten tuo meni todellisuudessa, jatkettiinko 10 min tauon jälkeen?

Koskas tuo kuvaus oli?
Se Ville Loiri jatkoi pienen tauon jälkeen mulla meni seuraavaan päivään jatko. Elokuun lopussa.

Se Ville Loiri jatkoi pienen tauon jälkeen mulla meni seuraavaan päivään jatko. Elokuun lopussa.

Onks sul parempaa tietoa oliks se Veskun poika? Mun mielestä oli ihan nuoren Veskun näkönen ja samanlainen äänikin. Muija oli epäileväinen. Sais senki nyt sit hiljaseks.---;)

siis olitko toi kuka jatkaa ens viikol? Eka kerta ku katoin ao. ohjelman, ihan sun takiis :D

Onks sul parempaa tietoa oliks se Veskun poika? Mun mielestä oli ihan nuoren Veskun näkönen ja samanlainen äänikin. Muija oli epäileväinen. Sais senki nyt sit hiljaseks.---;)

Veskun veljenpoika.

Mä nukuin just sillon ku toi tuli. :D Oli telkkari auki ja kuuli et haluatko miljonääriksi alkaa, utten jaksanu vaivautuu. Ens viikol sit jos on kotona. ;)

Ei ole kauheesti tullut käytyä viime lokakuun jälkeen, kun akillesjänne katkes, mut on kyllä alkanut taas treeni. Pitää päästä taas kuntoon ensi kesäksi, jotta saa golfpallo kyytiä.

Eli voitit vissiin aika mukavasti, ku alkaa pelaan nuin tyyritä lajeja. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom