Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edit:Ei voi olla ku on eri asuinpaikka profiilis ja ohjelmas,oot siis partamies
Vastaa ny Irina prkl! :D
Viisaasti pelaa, kun jättää nuo oljenkorret tuonne myöhemmälle vaiheelle.
Äiä veti taktiset. EI viittin vastaa ekas karsinnas oikein et pääsee pari jaksoo :D
paljasta nyt voititko.. ärsyttävä ohjelma enkä haluis kattoa enää ikinä tuota.. :lol2:
Mites tossa showssa menee nuo "katkoskohdat". Eli nyt kun ohjelma loppui kesken sun jakson niin oliko välissä taukoa vai vedettiinkö heti putkeen? Tietysti katsojille välittyy viikon tauko mutta miten tuo meni todellisuudessa, jatkettiinko 10 min tauon jälkeen?Oisin tienny sen housutkin, jos olisin vähän aikaa miettinyt.
viimeinen juttu mikä tuosta partajätkästä tuli mieleen, oli kuntosali.
Se Ville Loiri jatkoi pienen tauon jälkeen mulla meni seuraavaan päivään jatko. Elokuun lopussa.Mites tossa showssa menee nuo "katkoskohdat". Eli nyt kun ohjelma loppui kesken sun jakson niin oliko välissä taukoa vai vedettiinkö heti putkeen? Tietysti katsojille välittyy viikon tauko mutta miten tuo meni todellisuudessa, jatkettiinko 10 min tauon jälkeen?
Koskas tuo kuvaus oli?
Se Ville Loiri jatkoi pienen tauon jälkeen mulla meni seuraavaan päivään jatko. Elokuun lopussa.
siis olitko toi kuka jatkaa ens viikol? Eka kerta ku katoin ao. ohjelman, ihan sun takiis :D
Onks sul parempaa tietoa oliks se Veskun poika? Mun mielestä oli ihan nuoren Veskun näkönen ja samanlainen äänikin. Muija oli epäileväinen. Sais senki nyt sit hiljaseks.---;)
Ei ole kauheesti tullut käytyä viime lokakuun jälkeen, kun akillesjänne katkes, mut on kyllä alkanut taas treeni. Pitää päästä taas kuntoon ensi kesäksi, jotta saa golfpallo kyytiä.
viimeinen juttu mikä tuosta partajätkästä tuli mieleen, oli kuntosali.
Komppaan. :D