SUPERCARB 1kg -40%

Pakkiskamat taas myynnissä omassa kaupassaan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
T-paita missä P-logo edessä ja niskassa Pakkotoisto.com teksti. Mun mielestä vähän hölmö jos edessä ja takana sama teksti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tänää hain hupparin normaalikokosia näköjään on. Pääsee mainostaan pakkotoistoa ;)

Tilasin tuon vapopaidan mallia slimfit, kokoa XL... Heh. Näköjään tuo on tosiaankin "slim Fit". Terveisin nimimerkillä: eipä ole vähään aikaan tehnyt tiukkaa hauiksen kohdalta :D :D

jos saan heittää ehdotuksen tekstiksi mikä lähtisi välittömään tilaukseen, selkään gymlog ykkösestä siitä alusta se nyyssölän heitto "salilla treenataan usein päin v**tua" ja edessä toi pakkotoisto.com

E: t-paitaan siis, mitä materiaalia nää t-paidat muuten on? toivottavasti ei puuvilla tai muuta luonnonkuitua, rupeevat perkeleet haiseen jossain vaiheessa vaikka kuinka pesis

Tuli mieleen tuosta 2% paidasta että kuinkahan moni pakkislainen kuvittelee kuuluvansa tuohon 2% ??? 80% :)

Itse tilaan tuon paidan kun tässä ennätän. Kokoa ei vaan osaa päättä. Slim fitt M, että onkohan liian pieni vaikka tiukkahan se pitääki olla :)

hyvänä verrokkina voi ajatella että itse ostin kaupasta kaksi t-paitaa kokoa xxl, toinen niistä oli tuollainen slimfit ja toinen oli joku vaan, no sitä random malli paitaa en edes kehtaa laittaa päälleni koska näyttää siltä että olisin pukeutunut telttakankaaseen eli kokoa saa mieheen tulla vielä useita kiloja ennen kuin tuo päällä ulkona näyttäydyn :D

Palautetta paitalaaduista niiltä, joilla noita jo on?

Ite tilasin tuommoisen hupparin: http://pakkotoisto.spreadshirt.fi/pakkotoisto-com-huppari-tape-A18797772/customize/color/2
Jos vertaan sitä tuohon muutaman vuoden takaiseen huppariin, missä oli se P-logo siinä rinnassa, niin tämä uusi malli on mielestäni paljon huonompi, tai ainakin koon perusteella. Hartioista ja käsien kohdalta huppari istuu hyvin, mutta mahan kohdalta aivan liian iso... Pitäisi olla varmaan 10kg ylimääräistä mahan kohdalla että olisi sopivan kokoinen :/
Vanha pakkis huppari on ollut paras vaate mitä minulla on koskaan ollut :)

Uusi pakkis pipo on rento ja siisti :)

Hartioista ja käsien kohdalta huppari istuu hyvin, mutta mahan kohdalta aivan liian iso...

Totta. Mulla on se umpihuppariversio ja se on kaikkialta muualta sopiva, mutta aivan helvetin iso vyötärön kohdalta ja pitkä. Nooo ei se mitään, survotaan housuihin. :D

[ e ] sen verran pitää vielä kritisoida, että lihasmassa ei kasvanut 10kilolla vaikka niin luvattiin. :wall:

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pistäkääs tänne T-paitojen omistajat vähän infoa miten paidat istuu. Eli millaiset on miehen mitat ja mikä paitakoko. Näin muiden tilaaminen vähän helpottuu :)

Onko miten paljon ostettu tavaraa tuolta?

Pystyykö Pakkiksen paitoja saamaan 5XL:ään asti?

Tee se Pakkometallipaita.

Back
Ylös Bottom