Pakkis Boxerit!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
No ette voi olla tosissanne, hommatkaa nyt sitten jengiliivitkin ja pakkotoisto puku. Meneekö vähän yli:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No kyllä mä tollasseet bokserit hommaisin :D ois ihan pakko-ostos. Mutta toi pakkotoisto-teksti perseessä kyllä vois aiheuttaa väärinkäsityksiä. ;)

Faidra sanoi:
Satuin näkemään salilla yhdellä jampalla jotkut treenihousut joissa oli teksti perseen kohdalla (kuten monissa tyttöjen housuissa, joissa se näyttää hyvältä)... sanotaanko vaikka, että miehillä se teksti persuuksissa on SO NOT COOL. Miesten ei kuulu yrittää näyttää söpöltä! :jahas:

Aika kiva kun munkin petterpodiisin housuissa lukis "foxy" tms. takapuolen kohalla. :hyper:

nimenomaan. Pakkis bokserit. Persuksiin vielä teksti: "sattuu sattuu, mahtuu mahtuu" tai "sattuu, mutta niin sen pitääkin"

L0b0 sanoi:
Nyt Mike suunnittelemaan pakkotoisto kalsareita! Mun ideani olisi tässä:

Mustat tiukat aika lyhkäset boxerit, joissa perseessä lukisi kaarevalla fontilla Pakkotoisto.com ja edessä munien kohalla se punainen P -kirjain.

Muuten menis tollaset, mutta mä jättäisin sen punaisen P-kirjaimen siitä edestä pois.
Ostaisin heti kahdet!!:)

Aivan loistava idea! Mut ei mitään kireitä boxereita. Boxerit ei vaan saa olla kireät! Punainen P toiseen lahkeeseen. Tilaisin heti muutamat.

Tiedz sanoi:
Vittu mitä ideoita, laitetaan vielä miken pään kuva etumukseen :)
Tai sitten sais valita kenen nick kirjaillaan takamukseen, sisäpuolelle. Mniska ottais ainakin mun nickin.

Kilkenny sanoi:
Pakkotoisto-kortsuja

Kylkeen teksti "kärpäsestä härkäseksi"
"Hei, mitä tuos sun slaikkarin kyljes oikee lukee? Kärpä? Mikä ihmeen kärpä?"

B.O.S.S. sanoi:
"Hei, mitä tuos sun slaikkarin kyljes oikee lukee? Kärpä? Mikä ihmeen kärpä?"

Itse itseäni korjaten. Ottaen rullaussuunnan/tekstin suunnan huomioon, saattaa olla että "vitsin" pitäisi kuulua:
"Hei, mitä tuos sun slaikkarin kyljes oikee lukee? Eksi? Mikä ihmeen Eksi?"

Ja joo, mukana olisin määki. Miettikääs, porkkanamiehet vois salin pukarissa tiirailla muiden etumuksia ihan pelkästään bongausmielessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom