Pakkis Boxerit!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja habalus
  • Aloitettu Aloitettu
näin tuossa vähän aikaa sitten unta että minulla oli pakkisvaatteet päällä sukista pipoon asti ja kaikkein miehisin vaatetus minulla oli pakkiksen boxerit

että laittakaa tämmösiä tuotantoon tilaajia löytyy varmasti :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei taida saada aivan samanlaista kansansuosiota kuin pakkiksen t-paidat...

Edit. Thredi on yhtä asiapitoinen kuin sen toinen postauskin. Rinkku voisi teorisoida Niezen teorioiden pohjalta tuosta unesta kuitenkin jotain ennemerkitystä pakkiksen tuleville trendisuuntauksille.

Sellaiset mustat tiukat boxerit olis erittäin jees, joissa perseessä lukis kaarevalla gothic fontilla Pakkotoisto.com

Kyllä kehtais sitten olla :rock:

L0b0 sanoi:
Sellaiset mustat tiukat boxerit olis erittäin jees, joissa perseessä lukis kaarevalla gothic fontilla Pakkotoisto.com

Kyllä kehtais sitten olla :rock:

pakkotoistoja tuhkaluukkuun :hyper:

L0b0 sanoi:
Ei siis Exit Only vaan Pakkotoisto Only?

Heti tulee mieleen ainakin kaksi mallia mitkä pitäis välttämättä olla:
- Ultimate PakkoFighter NHB-pöksyt ja
- punttimimmien suosikit: silkkiset Pakkis-bokserit.

ja vedetää tää homma aivan överiks Mustat tangat edes pakkislogo :D :D:D

Pakkis bokserit on hieno idea.
saattaa tosin herättää mielenkiintoisia reaktioita satunnaisissa suhteissa vastakkaiseen sukupuoleen...
Vois äkkiä ymmärtää vaikka:"Viel' kerran vaikka väkisin!"

Ostan varmasti jos toteutuu. Mustat ja tiukat lienee varma valinta??

Vittu mitä ideoita, laitetaan vielä miken pään kuva etumukseen :)

Tiedz sanoi:
Vittu mitä ideoita, laitetaan vielä miken pään kuva etumukseen :)

:offtopic: ja sepalus suun kohdalle...

kiitos ja anteeksi

Toimistossani itsekseen hihittelen :lol2: :lol2: :lol2:

Asiatonta mutta niin pirun hauskaa...

Ennemmin se P-logo vaikka toiseen lahkeeseen, eikä mihinkään perseeseen. Satuin näkemään salilla yhdellä jampalla jotkut treenihousut joissa oli teksti perseen kohdalla (kuten monissa tyttöjen housuissa, joissa se näyttää hyvältä)... sanotaanko vaikka, että miehillä se teksti persuuksissa on SO NOT COOL. Miesten ei kuulu yrittää näyttää söpöltä! :jahas:

Olisi aika jees.

Yksi idea olisi kans et tehtäisiin sellaiset vapaaottelu/lukkopaini-tyyliset tiukat pakkisshortsit joita voisi käyttää sitten uimassa jne.:hyper:

Faidra sanoi:
Ennemmin se P-logo vaikka toiseen lahkeeseen, eikä mihinkään perseeseen. Satuin näkemään salilla yhdellä jampalla jotkut treenihousut joissa oli teksti perseen kohdalla (kuten monissa tyttöjen housuissa, joissa se näyttää hyvältä)... sanotaanko vaikka, että miehillä se teksti persuuksissa on SO NOT COOL. Miesten ei kuulu yrittää näyttää söpöltä! :jahas:
Nooooh, ehkä se on boxereissa vähä eri asia kuin salihousuissa. Kovakin jätkä voi pitää boxereita joissa on vaikkas vaaleanpunaisia sydämen kuvia! :)

habalus sanoi:
näin tuossa vähän aikaa sitten unta että minulla oli pakkisvaatteet päällä sukista pipoon asti ja kaikkein miehisin vaatetus minulla oli pakkiksen boxerit

Jos tää on totta, niin täytyy Mikelle nostaa hattua kun on pystynyt luomaan pakkotoistosta sellaisen firman (brändin!?) joka menee nuorten miesten uniin...sinne pamelaAnderssonien joukkoon...ei huono saavutus!

Nyt Mike suunnittelemaan pakkotoisto kalsareita! Mun ideani olisi tässä:

Mustat tiukat aika lyhkäset boxerit, joissa perseessä lukisi kaarevalla fontilla Pakkotoisto.com ja edessä munien kohalla se punainen P -kirjain.

Toisaalta termi "Pakkotoisto" voi herättää vähän erilaisia ajatuksia ihmisissä...Varsinkin, kun se lukee kalsareissa hmmm.:evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom