Pakkiksen voimalla kaupat auki Sunnuntaiksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tape80
  • Aloitettu Aloitettu
Mielenkiintoinen pointti. Itse asustelen entisessä Itä-Euroopassa ja täällä kaupat saavat olla vapaasti auki, muutama isompi on 24h avoinna. Lisäksi kauppakeskuksissa pankit tms ovat usein sunnuntaisin auki jopa iltakymmeneen. Itselle tilanne passaa hienosti koska viikolla ei oikeasti ikinä mihinkään ehdi. Ja mitä olen katsellut niin sunnuntaina kaupassa on ihan yhtä paljon väkeä kuin muinakin päivinä.

Eli ei se pelkästään isonmenren tuollapuolen se suuri sunnuntaiaukiolo-saatana asu, vaan ihan täällä Euroopassakin. Mihin se, arvon palstalaiset, johtaisi mikäli suomessakin sunnuntai-aukiolo sallittaisiin? Huom. kyseessä on sitten aukioloaikojen vapautus, eikä sunnuntai-aukiolon pakotus. Eli pakkohan ei ole sunnuntaina auki pitää, mutta käytännössä kilpailu varmaankin siihen johtaa että sunnuntaisin lähes kaikki kaupat ovat auki.

Mielenkiinnosta kyselen tiedätkö minkälaista palkkaa siellä myyjät saavat?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaikki aukiolorajoitukset pitäisi ehdottomasti poistaa. Liikkeen täytyy voida olla auki 24/7, mikäli kauppias vain niin itse haluaa.

Sama käytäntö samalla myös kaikkiin ravintoloihin.

Kaikki aukiolorajoitukset pitäisi ehdottomasti poistaa. Liikkeen täytyy voida olla auki 24/7, mikäli kauppias vain niin itse haluaa.

Sama käytäntö samalla myös kaikkiin ravintoloihin.

Aika harvassa on vaan ne kauppiaat jotka haluu oikeesti pitää puljua auki 24/7. Tuottaa meinaa aika roimasti tappiota toi yö aikaan auki pitäminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom