Pakkiksen Virallinen Rannethread

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ranne 18cm ja forkku joku 30 cm. :jahas:

...Narut mitkä narut.

Oon aina hävenny mun ohuita ranteita, mutta näyttäs siltä että onkin keskitasoo eli 19cm :D ja forkku 34cm :jahas:

_Wilii_ sanoi:
Kasvaakohan ranteet paljonkin vanhemmalla iällä? 17 on nyt. Isällä ja iso-isällä todella paksut ranteet ja isot kädet.
Varmaan jos vielä pituutta kasvat niin ranteetkin kasvaa ;)

wtf!? mun ranne on 17cm ja forkku 36cm! miten saa ranteen paksummaks?! kokoajan saa pelätä että millon kädet putoo irti kun on niin ohuet!

_Wilii_ sanoi:
Kasvaakohan ranteet paljonkin vanhemmalla iällä? 17 on nyt. Isällä ja iso-isällä todella paksut ranteet ja isot kädet.

En tiiä, mut mun ranne on 17 ja papan...23.5! On joku 175 pitkä ja ei ole ikinä puntteja nostellut, mutta ranne on ihan mielettömän paksu.

Mitä enemmän ikää, sen paksummat ranteet. Tämä on omien havaintojeni perusteella lähinnä sääntö.

Mahtaako raskaalla työllä tai voimailulla olla jotain tekemistä ranteiden paksunemisen kanssa pitkällä aikavälillä? Vaarillani on ainakin kauheat kourat ja on ollut ikänsä tukkimetsällä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
18,5cm mittasin mittanauhalla. Oudolta vaikuttaa, että olis joihinkin muihin verrattuna noinkin paksut, omasta mielestä nää näyttää ihan säälittävän ohuilta nimittäin. Varmaan tuttu ilmiö? :D

ranne 17,0000000001 cm

ranne 18 cm, eli threadin mukaa iha perus.

Suositut

Back
Ylös Bottom