Pakkiksen Virallinen Rannethread

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
huhhuh, no lohduttaudun sillä et mun hauberi näyttää isommalta näin pienellä kyynärvarrella.... :D

ranne 17cm
forkku 31cm
hauis 42½

mitat vasemmasta kädestä, oikeassa forkku ja hauis lähes sentin alamittasemmat

Ranne turpoo...

eli ainaskin itselläni ranne on turvonnut isommaksi kun aloitin salilla käymisen viime heinäkuussa 3 vuoden tauon jälkeen. Tien sen siitä että ennen sain toisen käden peukalon ja keskisormen yhteen kun laitoin ne toisen käden ranteen ympäri...nyt jää sentti väliä :) pienet ranteet on kyllä vieläkin...

ranne: 16,5
forkut: 33
hauis: 38

samanlainen keskustelu toisaalla...

http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=1937281

"the bones wont change, but the tendons (& possibly ligaments) may thicken from weight training. a few guys on this board have reported an inch or so increase, one of them is over 50 yrs old"

"
Originally Posted by snowwolf
The size of the wrist can be increased by increasing the size of your tendons. Try thick/fat bar 2", 2.5" or best 3" bar for all your upper body work like curls, rows etc, and see what happens to your forearms and wrist size. You will have to drop poundages in the beginning until your thumb is strong enough, but it's well worth it.

Yes, exactly. Brooks Kubik talks about increasing his wrist size in the book, Dinosaur Training. "

kyseessä on ranteen ja kämmenen välinen alue? toi alue missä pelkkää luuta ei varmaan kasva vaikka luuntiheyden kasvusta jotkut puhuvatkin kun aloittaa reenauksen vanhempana? :dance:

eli ainaskin itselläni ranne on turvonnut isommaksi kun aloitin salilla käymisen viime heinäkuussa 3 vuoden tauon jälkeen. Tien sen siitä että ennen sain toisen käden peukalon ja keskisormen yhteen kun laitoin ne toisen käden ranteen ympäri...nyt jää sentti väliä :) pienet ranteet on kyllä vieläkin...

ranne: 16,5
forkut: 33
hauis: 38

On sulla pieni kämmen:), mulla on 19cm ranne ja menee peukalo keskisormen kaa yhteen ja jää vielä parin sentin varakin

On sulla pieni kämmen:), mulla on 19cm ranne ja menee peukalo keskisormen kaa yhteen ja jää vielä parin sentin varakin

Joo on pienet kädet :)

Luulen et jos on tämmönen lyhyt patukka(170cm), niin ei osu peukalo ja keskari yhteen laitettaessa toisen käden ranteen ympäri, mutta pitkäraajaisella taas menee ylikin?

mittasin ranteen uusiksi kun aloin itekin ihmetteleen ja sain 17,5cm luun kohdalta...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Okei myönnettäköön että oletettavasti oli löystynyt jonkin verran (ei kuitenkaan mikään lösö):D

brujerian pointti oli että kärjestä mitattuna kalibroituna ei varmasti ollut tämä gripperisi lähelläkään sataa kiloa, koska jos olisi, olisivat näppivoimasi kovemmat kuin Magnus Samuelssonilla. Todennäköisemmin ei edes 50 kiloa, vaikka se olisi jo mahdollinen 60 kg ukolle :)

Eihän sitä kärjestä puristetakaan normaalisti. Kyllä minä ainakin otan sen "nyrkin sisään" enkä ota semmosta pinch otetta sieltä päästä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom