Pakkiksen (nukke)hallitus

Nyt kun isot pojat vääntää meille oikeata hallitusta, niin mun mielestä pakkiksellekin pitää saada oma (nukke)hallitus. Tässä olisi mun oma ehdotus, muut pakkiksen edustajat voi laittaa omansa:

Pääministeri: Mike - Noh, kansansuosio puhuu puolesta. Ja leveämmät hartiat ku Vanhasella.

Ulkoministeri: NGV - Tuntuu olevan sen verran pihalla koko ajan.

Oikeusministeri: JoniK - Jakaa oikeutta tarvittaessa kovillakin otteilla.

Valtiovarainministeri: Timba79 - Tuntuu postaavan eniten tonne talousosioon. Saattaa olla perillä asioista.

Ulkomaankauppa- ja Kehitysministeri: Huppe - http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=52065
Eiköhän toi kerro tarpeeks. Jätkä reissaa paljon ja näyttäs olevan myyntimies.

Kulttuuriministeri: Fättis - No kun Tanja Saarelakin on...

Puolustusministeri: Neutraali - Jämäkänoloinen jannu.

Loput ministeripallit onkin aika turhia. Jätänpä jakamatta. Jos löytyy muita ideoita, ni sana on vapaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sosiaali Ja Terveysministeri = Hulkki :D

NGV viestintäministeriksi, kun on tuo viestintä hallussa.
Sumu puhemiehen paikalle. Sumu kyllä pistäis tämänkin hallituksen/eduskunnan ojennukseen.

Mutta kenestä tulee kauppa- ja teollisuusministeri?

Mun mielestä kulttuuriministerin salkku kuuluis Rankkurille, pelkästään palkintona siitä työstä, jonka on tehnyt ihqjen threadin hyväksi. Eräänlaista kulttuuria sekin...:D

Salomaha maatalousministeriksi, se kun tykkää niin heinistä.

Istun kipeällä selälläni joviaalissa oppositiossa niin kauan, kunnes panacodin vaikutuksesta alan haaveilemaan ministerisalkusta neljän vuoden päästä. :(

Joku minua pidempää Pakkiksella vaikuttanut voisi puolestaan reagoida kuten Paavo Väyrynen:

"Siirryn perkele Suomi24:lle kirjoittamaan, ellen saa ministeripaikkaa Pakkikselta!":lol2:

Sosiaali- ja terveysministeri:SniffDaddy.vaikuttaa tasapainoiselta kaverilta ja tietää että porkkanat ovat terveellisiä...
JohnnyB:stä eduskunnan puheenjohtaja,niin pysyy apinat kurissa.
Sumu on oikeusministeri,itseoikeutetusti.
Opetusministeriksi voisin heittää Tähtitytön,se kun tietää kaiken kaikesta

Sisäasiainministeri : Bodaaja

Hänellähän oli näitä kommentteja noppaluvuista ja neekereistä. Rajat olisivat kiinni ja täällä tehtäisi suomalaisten voimin kädet eri päivinä koska isäkin tekee, hänellä on 50cm hauis.

Mielenkiintoista.

Mikä tulee kansallislauluksi ja kuka suunnittelee lipun? Ken on ensimäinen Pakkis-maan suomenmestari Kehonrakennuksessa?

Suositut

Back
Ylös Bottom