Pakkiksen niksinurkka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ridle
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla banaanikärpäset katosivat noin viikossa, kun vein niiltä kaiken syötävän. Pidin biojätteen tiiviissä rasiassa jääkaapissa. Olin tarkka, ettei hedelmiä päässyt vanhenemaan ja pidin ne jääkaapissa tai solmitussa muovipussissa. Huuhdoin kaiken syötäväksi kelpaavan nopeasti ruoka-astioista ja siivosin kaapit. Osan toki tapoin manuaalisesti.

Toinen niksi:
Kun baarissa on tarttunut savun hajua hiuksiin, eikä jaksaisi pestä ja kuivata niitä, saa suurimman osan hajusta pois kun suihkun jälkeen kuivaa itsensä ja sitten hankaa hiuksia sopivasti kostuneella pyyhkeellä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla banaanikärpäset katosivat noin viikossa, kun vein niiltä kaiken syötävän. Pidin biojätteen tiiviissä rasiassa jääkaapissa. Olin tarkka, ettei hedelmiä päässyt vanhenemaan ja pidin ne jääkaapissa tai solmitussa muovipussissa. Huuhdoin kaiken syötäväksi kelpaavan nopeasti ruoka-astioista ja siivosin kaapit. Osan toki tapoin manuaalisesti.

Toi onkin laiskan miehen tapa:D . Antaa ötököiden tehdä itsemurha.

Kissani syö ne. Tän vinkin luin vasta äskettäin pakkikselta :D.

Hohoo! Mä syötin niitä jonkin aikaa koiralle, sit se kyllästy niihin.. Kypsennettynä ois menny, mut kauhee vaiva:jahas: Siksi toisekseen huomasin, et se alko lihoa:eek: Vaikka on rakenteeltaan muuten niin kapeavyötäröinen, ja lihaserottuvuus kadehdittava, niin näytti siltä, et jotain pehmeää oli ilmaantunu vatsanahan alle. (Kyseessä erittäin touhukas parsonrusselinterrieri:D )
Nykyään menee lavuaarista alas. Kissalle en syötä, koska se nyt ainakin lihois..

Sain loistavan idean.

Välillä porukka hermoilee siitä, että miten kylmä/lämmin heidän jääkaappinsa on. Nyt kun on saatavilla johdottomia lämpömittareita, niin sensori kaappiin esim viikoksi niin sieltä saa kaapin min ja max-lämmöt.

Tuo sheikkerin käyttö on kyllä eri näppärää. Olen itse tässä tehnyt munakasta ja lettuja ja jotain niiden väliltä sheikkerissä juuri kun ei oikein ole muuta kätevää keinoa ainesten sekottamiseen ollut.

Niin, siltä väliltä. 2 munaa (keltuaisineen, enempi jos pelkät valkuaiset), joku 30g prodejauhoa, vähän maitoa, makeutusainetta jos mieli tekee. Vähän öljyä leivänpalaan ja sillä paistinpannulle levitellään erittäin ohut kerros, jollei niitä hienoja öljysuihkimia omista. Sheikaten ja menoksi, näyttää ja itseasiassa jopa maistuu ihan letulta, kannattaa vaan paistaa pienemmällä lämmöllä koska prode ei sakeuta maitoa ihan samalla tavalla kuin vehnäjauho. Xiit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom