Pakkiksen "+kymppikerho"

Muistan kun 15v rekkasin tänne ja heti roinapuolta lukemaan, siellä oli jotain lyriikoita tyyliin Roina Helena - anna mulle susta amppi ja varmaan jotain joululaulujakin uuten uskoon väännettynä. Joissain heitettiin gynoista omat kahvimaidotkin jos muistan oikein. Ja "kärpäsestä härkäseksi" oli mottona tos logon vieres!

Eikös noi löydy vieläkin täältä. Siellä oli kyllä helmiä!

Ite oon rekannu toisella nimimerkillä varmaan vuonna 2002, vai 2004.. No ihan sama. En oikein edes muista miksi aloin pakkista selaamaan, varmaan siksi kun alko treenausjututkin kiinnostamaan. Taisin itseasiassa aloittaa treenaamiset aika samoihin aikoihin kun pakkista aloin lukemaan. Treeneihin on tullu panostettua eri elämäntilanteissa vähemmän ja enemmän mutta pakkista on aina tullu seurattua melko aktiivisesti. Täällä on niin laidasta-laitaan kaikkea.

Huhtamon seikkailut, Rinkun porkkanajutut ym. on ollu helvetin hauskoja. Unohtamatta kadonneen patukan metsästystä missä joku lappalainen jantteri yritti huijata pakkiksen salapoliiseita karkkipatukoin. Ja UrheiluhulluJKL:n seikkailuja, jossa ujo poika tulee pakkikselle kysymään apua tuntematonta tyttöä lähestyäkseen. :D Kannattaa etsiä noi käsiinsä jos on VIP:t... Salaisista arkistoista varmaan löytää.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kevyesti kymppikerhossa minäkin. Roina.da.ru -ajoilta (viime vuosisadalta?) lähtien on tullut saitilla notkuttua ja keskusteluihin on osallistuttu enemmän tai vähemmän aktiivisesti vuosien varrella. Aika kultaa muistot ja parhaiten mieleen on jäänyt se aika, kun palstan koomisin kynäniekka Tomi kirjoitteli vielä nimimerkillä Tomi77 ja kertoili roinapuolella miedoista winsuseteistään. Kultaisia olivat ne ajat, kun Mike oli vielä mtmm, eikä kaupallinen hapatus haitannut keskustelua. :D

Palstan voimahahmoista mieleen ovat jääneet ainakin tylyttävä Neutraali ja se yksi huikea kynäniekka joka kirjoitteli krapulaisia leffa-arvosteluja kieli poskessa. Olisiko ollut Strappado? :lol2:

Kappas itsekin jo 10+ vuotta täällä pyörinyt. Muistaakseni etsiskelin netistä treeni/ravinto-ohjeita kun oli aktiivisemmin aloittanut salilla käymisen, ja sitä kautta eksyin tänne jotenkin... Selailin tovin ja rekisteröidyin samana päivänä. Siitä lähtien taitaa ollakkin päivittäin selailtu tätä.

onhan tuota tullut reipas 10v pyörittyä täällä :D muistan, kuin eilisen ne ircci hetket, kun "kulta-aikoina" pelattiin siellä pakkolenkkiä jne. muistaako kukaan muu? :D

Kymppi on täälläkin täynnä, vaikka aloittelin myös lukemisen aikasemmin... NEUTRAALI on jäänyt parhaiten mieleen, Miken kanssa väänti asiasta jos toisesta useempaa otteeseen... Mihinköhä mies hävisi? Huomaa kehityksen kyllä vuosien varrella, ennen täällä oli aika asiapitoista tavaraa, nykyään kaikki esittää olevansa metodi experttejä ja ravitsemusterapeutteja jne. Mukava kyllä edelleen lukea, mutta harvemmin enää kirjoittelen :)

Kymppi näköjään täälläkin tullut täyteen. Sama virsi kuin muilla; harvemmin tulee enää kirjoitettua, mutta lukemassa "pitää" ajoittain käydä :)

Kirjotetaas jotain kun tällanenkin ketju silmään sattu. Roinaforumiin aikoinaan törmäsin kun kehoilusta kiinnostuneena etsin suomalaisia tietolähteitä alalta. En kuitenkaan rekannut kuin vasta tovi sen jälkeen kun sivusto muutti nimensä nykyiseen. Kolme vuotta punttasin ahkerasti ja tulokset oli suht hyvät. Inttiin mennessä kuitenkin innostus laantui. Armeijassa oli se hyvä puoli, että siellä tuli dieetattua ihan vahingossa. Söin ihan normaalisti, mutta niin vaan kymmenen kiloa lähti liikunnan lisääntymisen myötä ja intistä kotiuduttua vuoden päästä jämät kaulassa olikin fysiikka paras ikinä. Tämän vuoden alusta sitten jostain ihmeestä - näin kymmenen vuotta myöhemmin - iski uudelleen kipinä treenata. Alku on ollut hyvä ja samalla on tullut paljon luettua alalta uudempia tekstejäkin. Pääasiassa Tnationia ja Hulmin blogia olen kuluttanut. Tällä viikolla oikeastaan enemmän on Pakkistakin tullut katseltua. Suurin ero näyttäisi olevan, että foorumi on hiljentynyt 2000-luvun alkupuolen ajoista huomattavasti. Tänne tuli tuolloin viestejä aivan sairaasti....tai sit nostalgisoin itse vaan. :D Näin kuitenkin muistelisin.

Parhaiten foorumilta on jääneet mieleen treeni ja ravinto-osiot, joista sai hyvin tietoa. Tosin monenlaista. Yleisellä puolella kova sana olivat Tomin imitaatiot muista jäsenistä(oli näitä vip-puolellakin) ja ainakin rahkansyöntikisa oli suht kova - ideana oli siis ottaa aikaa kuinka nopeasti syö purkillisen rahkaa. :D

Kirjoittelut jäänee mullakin vähän vähempiin, mut täällä taustalla edelleen päivystetään.

Itelläkin näköjään kymppi tullut täyteen joku aika sitten. Aikoinaan tuli liityttyä kun aloin käymään salilla hieman aktiivisemmin ja täältä löytyi paljon hyvää asiaa siihen liittyen. Koko tämän kymmenen vuotta olen lukenut ja seurannut foorumia. Kauheasti en ole keskusteluihin osallistunut, kun se jotenkin ei ole itselle luontaista. Mutta monet nimimerkit on jääneet täältä mieleen ja juttuja olen aktiivisesti seurannut.
Hauskoja ja monia hyödyllisiäkin juttuja on ollut paljon. Jos ihan tuoreimman syyn tulla foorumille mainitsen, niin eilen piti tulla etsimään Huppe:n porkkanakakku ohjeita :)

Kappas.Melkeen kymmenen viestin vuosivauhdilla tullut asioitua. Kiitokset aktiivisemmille että palsta on jaksanut. Itse enempi ollut aktiivisen päivystäjän roolissa.

Pari viikkoa sitten napsahti kymppi täyteen:rock:! Koko tää aika on tullut treenattua aktiivisesti, mistä olenkin tyytyväinen. Paljon hyviä vinkkejä olen täältä saanut, mutta enemmänkin viihdemielessä tullut täällä hengailtua. Pakkis on edelleenkin eka sivu minkä avaan kun selaimen käynnistän, se on ikään kuin refleksi:). Aiemmin kirjoittelin aktiivisemmin, mutta suurin osa viesteistä taitaa olla treenipäiväkirjan päivittämistä. Reiluun vuoteen en ole sinne jaksanut juttuja enää päivitellä, kun elämä on muuttunut niin kiireiseksi, eikä toisaalta tunnu enää järkevältä niitä samoja juttuja siellä jauhaa päivästä toiseen. Iso käsi Mikelle hienosta foorumista!

On näköjään yli 10v tullut täällä pyörittyä. Enimmäkseen lueskeltua juttuja. Kouluaikaan kuulin salilla tästä mystisestä paikasta mistä löytyy hyviä reenivinkkejä. Sittemmin oma reenaaminen on jämähtänyt samoille urille, joten enemmän tulee nykyään luettua näitä ei-reenaamiseen liittyviä osioita. Hauskoja juttuja ja ennen kaikkea videoitahan täältä löytyy.

Mieleenpainuvin muisto ehdottomasti kun pääsin Pakkiksen kautta seuraan hieman Miken kuvauksia ja sitä kun Marius Graatrud änkeyty mun auton peräkonttiin :D

Äkkiä se aika vierähtää, kymmenen vuotta tullut näköjään mittariin tällä palstalla. Tuli rekisteröidyttyä alunperin tiedonjanoisena nuorukaisena, kun olin aloittanut salitreenit. Jonkin aikaa tuli toki pelkästään lueskeltua ennen rekisteröitymistä.

Aktiiviset salitreenit on tosin lopetettu jo ainakin 6 vuotta sitten, nykyään käyn salilla silloin tällöin lihaskuntoa ylläpitääkseni. Pakkista tulee kuitenkin luettua päivittäin, mutta kaikkea muuta, kuin treeniosioita. :D Täältä löytyy kuitenkin niin paljon tietoa ja keskustelua niin monesta eri aiheesta, että se motivoi pysymään mukana. Ehkä vielä seuraavatkin 10 vuotta? ;)

Ehkä mieleenpainuvimpina asioina on minun aikanani olleet NGV, White Pale Punisher Bodaajan faija ja Pakkiksen legendaarinen kauppa kahdessa eri osoitteessa.

Kymppi täynnä! Eniten on tullut kirjoitettua omaa treenipäiväkirjaa, mutta myös satunnaisesti joka paikkaan. Kivoja muistoja on foorumilta ja mm. uusia tuttavia tätä kautta löytänyt. Nykyään tulee lähinnä tsekkattua kilpailijoiden kuulumisia ja vastaavia. Ei ole tiedossa syytä, miksen seuraavatkin kymmenen vuotta foorumilla viihtyisi. :)

Tais viime kuussa itelläkin tulla kymmenen vuotta täyteen täälä. Muistaakseni lokakuussa 2007 oon tehnyt tunnuksen

Tais viime kuussa itelläkin tulla kymmenen vuotta täyteen täälä. Muistaakseni lokakuussa 2007 oon tehnyt tunnuksen

Ei tartte muistella, kun se lukee tuossa profiilissasi, että liityit joulukuussa:
SMugU

Näköjään mullakin pyörähtänyt kesällä 10 vuotta täyteen. Paljon on foorumi vuosien varrella muuttunut, mutta edelleen jaksaa viikottain seurata.

Reilu 12 v näköjään tällä nickillä, ja lyhyt pätkä jollain toisella aiemmin... Nykyään vaan lukijana ja sivusta seuraajana. Hulluksi tulisi osallistumalla...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom