Pakkiksen "+kymppikerho"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se tulee näemmä ensi maanantaina 10v täyteen.
Äkkiä se aika kuluu, tässä alkaa ilmeisesti kohta olla jo vanhakin :D

edit:
Niin ja silloin alkuun tulin tietysti etsimään treeni- ja ravintovinkkejä.
Tulee niitä toki edelleen ajoittain luettua, mutta kyllähän se oma viestittely on jo aikoja sitten valunut enemmänkin offtopicin puolelle :D

Todistettavasti kymmenen hukkaanheitettyä vuotta, koska edelleenkin olen rääpäle.

Jaahas, minullakin meni kymppi pakkiksella puhki jo alkukuusta! Törmäsin foorumiin ensin eräällä yleisellä tietokoneella, jossa osoitepalkki sitä tarjosi - mietin, että "mikä vitun 'pakkotoisto', onkohan tuo jokin vammaisvitsisivusto", koska pakkotoistoista salimerkityksessä en ollut kuullutkaan vaan ekana asiayhteytenä tuli mieleen pakkoliikkeet :jahas:. Totuus aihepiiristä tietenkin selvisi sivuston avattuani ja kun jo niihin aikoihin tuli jotain treenailtua, niin juutuin lukemaan ja ehkä puolen vuoden päästä tekemään nickin kyselemään itsekin tyhmiä. Muutama vuosi välissä meni käytännössä poissa foorumilta; kun ei tullut treenattua niin ei tullut luettua foorumiakaan. Kun kolmenkympin lähestyessä alkoi sitten saleilu uudestaan niin tuli pakkiskin "löydettyä" uudestaan ja (liian) monta vuotta on tänne tullut kirjoiteltua jatkuvasti. Vaikka viesteistä suurin osa on kyllä huuhaa-osioille kirjoitettuja, niin treeniosioita seuraan aivan yhtä lailla, vaikka niihin vääntöihin ei jaksa enää osallistua jos ei ole mitään oikeasti järkevää sanottavaa, mitä tapahtuu aika harvoin. Päivyriosiossa on myös paljon todella mielenkiintoisia ketjuja, joita tulee seurattua jatkuvasti siinä sivussa kun omiakin räpellyksiä sinne pävittelee (jos tämä flunssa nyt hellittäisi niin että pääsisi taas joskus treenaamaankin).

Noin kokonaisuutena, keskustelun ajoittaisesta kärkevyydestä ja joistain muista ominaispiirteistä huolimatta loistava ja asiapitoinen foorumi ja veikkaan seurailevani tätä myös seuraavien kymmenen vuoden päästäkin :)!

e. suurin saavutukseni pakkiksella taitaa olla se, kun aikanaan postasin monnariketjuun ekan Bombay-videon :D!

Itse muistan vielä JJJ:n legendaariset "mälli päälle!" kommentit :D Vieläkö mies lienee hengissä?

Itse kasvanut lukiolaisesta räkänokasta jonkinlaiseksi korkeakoulutetuksi veronmaksajaksi. Yhä kynis kyllä olen edelleen :D

e. suurin saavutukseni pakkiksella taitaa olla se, kun aikanaan postasin monnariketjuun ekan Bombay-videon :D!

Tuo on kyllä ihan mainitsemisen arvoinen saavutus, siitä seurasi ihan huikeaa viihdettä pitkäksi aikaa :lol2:

Kymppikerhossa itekin. Tänne tulin joskus aikanaan kun oli pakko alkaa reenaamaan saadakseen edes etäisesti miehekkään ruumiin, ja vinkit kelpasivat. Parasta antia foorumilla ovat olleet kovimpien suomalaisten kehokisaajien läsnäolo, bodytiedemiesten jutut sekä tietysti Mike vs muu(mi)maailma loputon vänkäys ja päreiden palaminen aiheesta kuin aiheesta. Doping/Antidoping-osastolla on ollut mielenkiintoista tutustua siihen maailmaan ja tietysti Photoshop thread pitää mainita erikseen ... sille tuli joskus naurettua silmät vedessä, jos ette ole käyneet lukemassa niin suosittelen.

Käyn vieläkin täällä koska tämä on edelleen paras foorumi mitä tiedän. Olen sunnuntaitreenaaja ja välillä täältä poimii mielenkiintoisia tekniikoita kuten esimerkiksi kajakk... no vitsi vitsi. Älä Mike ota kierroksia vaan vaikka lasi champagnea ja skoolaa itsellesi tämän loistavan palstan pitkäaikaisesta ylläpidosta. Kiitos.

Muistelisin että reggausaikoinani pakkikselle sai tyylikkään satanic-themen, vieläköhän se tekee joskus paluun :D
Pakkiksen top5-juttuihin kuuluu mielestäni myös ehdottomasti video "The White Pale Punisherin" vierailusta Pakkotoiston kaupalla, oliskohan se vielä jollain tallessa?

Onhan sitä tullut pyörittyä jo reilusti yli kymmenen vuotta. Ekan kerran reggasin 2002 mahdollisesti heinäkuussa tai niillä main. Silloin toisella nimimerkillä. Vaihdoin kuitenkin nimimerkkiä tuolloin kun tämän nimimerkin alla lukee ja sanoin, että wanhan saa poistaa. Tavallaan vähän harmittaa kun ei tullut yhdistettyä tilejä. Olishan se kiva kun tuossa olisi oikea päiväys.

Olin kesätöissä kun hiljaisina päivinä selailin nettiä ja kaikenlaisia kehonrakennuskeskusteluja. Olisko ollu joku suoli24 tai joku vastaava paskafoorumi minkä kautta löysin silloisen roinaforumin ja emmin pari päivää, että klikkaanko edes koko linkkiä, koska koko nimi viittasi laittomuuksiin. Klikkasin kuitenkin ja seurailin vähän aikaa sivusta kunnes uskaltauduin postaamaan itsekin ja tässä sitä ollaan. Jossain vaiheessa nimi muuttui pakkotoistoksi ja se oli ihan fiksu päätös. Porukka varmaan uskaltautui forumille vähän helpommin sen jälkeen.

Muistelisin että reggausaikoinani pakkikselle sai tyylikkään satanic-themen, vieläköhän se tekee joskus paluun :D
Pakkiksen top5-juttuihin kuuluu mielestäni myös ehdottomasti video "The White Pale Punisherin" vierailusta Pakkotoiston kaupalla, oliskohan se vielä jollain tallessa?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaaha, kymmenisen vuotta sitten isoveli vinkkasi että täältä voisin saada punttimimmien puolelta hyviä ruokailuvinkkejä, ja oikeassahan tuo oli. Siitä lähtien tullut lueskeltua säännöllisen epäsäännöllisesti, vipitkin taisi jossain vaiheessa olla. Aina olen pitänyt pakkista asiallisen moderoituna keskustelufoorumina, minkä takia tänne tulee palattua aina takaisin. Joutavat päänaukojat saakin sitten näppärästi ignoreen :thumbs:

Tässähän tulee jo kohta 11 vuotta täyteen nimimerkin takana. Toki lueskelin jo aiemminkin Pakkista. Olen aika passiivinen fooruminkäyttäjä. Tykkään lähinnä lukea muiden väittelyitä. :)

Jossain vaiheessa nimi muuttui pakkotoistoksi ja se oli ihan fiksu päätös. Porukka varmaan uskaltautui forumille vähän helpommin sen jälkeen.

Uudesta nimestähän järjestettiin kilpailu, kukahan sen oikein mahtoi voittaa? Olisi hauska saada tredi esille, niin näkisi mitä ehdotuksia jäi seulaan.

Muistan kun 15v rekkasin tänne ja heti roinapuolta lukemaan, siellä oli jotain lyriikoita tyyliin Roina Helena - anna mulle susta amppi ja varmaan jotain joululaulujakin uuten uskoon väännettynä. Joissain heitettiin gynoista omat kahvimaidotkin jos muistan oikein. Ja "kärpäsestä härkäseksi" oli mottona tos logon vieres!

Tjaah, nyt päääsen minäkin kerhoon kun vuosi parin tunnnin päästä vaihtuu.
Historia on sellainen että ensin oli mega-pro foorumi. Siellä sitten Takamaa hehkutti yhtä äkkiä että nyt on uusi siisti foorumi. Se oli tietysti Antonin Roinafoorum, siitä käsittäkseni syntyi Pakkotoisto jossa olin vuodeet 02-04 eri nickillä kuin Seagram. Sitten taisi tulla noin vuoden tauko ja 05 uudestaan mukaan kehään.
Voi olla että osa tuosta historista sisältää pieniä virheitä koska noista on niin paljon aikaa, ei voi muistaa kaikkea.

Lihatiskin jutuista tuli hauskoja muistoja mieleen:)

edit. No voi vittu, onhan tuossa kuukausikin eli en pääsekkään ihan vielä kerhoon.
Annan tän nyt silti mennä näin koska näin niin paljon vaivaa muisteluun:D

Perkule kohta 12vuotta rekisteröimisestä ja tuntuu, kun se ois ollut eilen :D Nojuu, aika hiljakseen on edelliset vuodet mennyt. Paljon tulee silti luettua. Jos vaikka vipit maksaisi taas, niin pääsis seuraamaan thompzonin treenejä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom