No heko heko! :D Ja kyllä minä tiiän "kuka" sinä olet. :D Mutta silti. Voin mie vaikka privassa linkin antaa. Jos kukaan ei pure..
En pure. Pistä vain.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No heko heko! :D Ja kyllä minä tiiän "kuka" sinä olet. :D Mutta silti. Voin mie vaikka privassa linkin antaa. Jos kukaan ei pure..

En pure. Pistä vain.![]()
Mie kisasin, meni heikosti. Saatte kysyä vinkkejä.![]()

Omaan potentiaaliin nähden heikosti, sillä kunto jäi vajaaksi ja olisin saanut itsestäni vielä paljon enemmän irti. :D Dieetatkaa pitkään ja loppuun asti pojut!
Jay Jay: Minkä kokonen sä mahdat oikeen olla kun oot bodylavoille meinannu nousta näinkin nuorena ? :D Ite oon kanssa 17, kovaa treeniä takana reilu kaks vuotta enkä vois kuvitellakkaan että nousisin lavoille kunnon puolesta vielä ainakaan 5 vuoteen, ja silloinkin CBB:n puolelle jos johonkin pitäis mennä :D Rispektit täältä kaikille junnukisaajille, tarvii vähän munaa nousta näinkin nuorena ja ''kokemattomana'' aikuisten äijien kanssa lavalle :D
17 olin kun kisasin, nyt 18. Ei se kunto nyt todellakaan mikään huono ollut, mutta omassa parhaassani olisin heitellyt muita kilpailijoita seinille! ;) Potentiaaliin nähden siis vain pieni pettymys.
En kehtaisi mennä hakemaan edes sitä kokemusta näillä lihoilla. Vastizzhan on kanssa 94 ja kävi pyörähtämässa speedoissa lavalla.
Vastizz en tiedä vedätkö vitsillä kokoajan vai mitä. Kaikki rispekti kyllä sulle voimaakin on perkeleesti, mutta kyllä se kusi sais sieltä päästä pois tulla.. :piis:

Öö... mitä? :DVastizz en tiedä vedätkö vitsillä kokoajan vai mitä. Kaikki rispekti kyllä sulle voimaakin on perkeleesti, mutta kyllä se kusi sais sieltä päästä pois tulla.. :piis:
Harmi, ei sulla sattuis olla mitää kuvia tuosta ? Olisi mielenkiintoista nähdä!
- - - Updated - - -
Eipä täällä kukaan ole vielä sinne lavalle menossa, onhan tässä vielä 3 vuotta itelläkin aikaa saada lihaa aikaan, tai no 2, kun tuo armeija.. :(

Pitää nyt siis vielä sanoa, että en tarkoittanut millään muotoa haukkua vastiksen kuntoa vaan jotkut kommentit on vaan _pikkusen_ ylimielisiä.. Sulla tais olla noi kuvat esillä jossain? Mistäs löytyikään?Otin perjantaina kuntokuvia puhelimella vastikselle (kisat oli sunnuntaina) ja silloin näytti kyllä paremmalle, kuin lavalla kisapäivänä (mulla ei siis ole enään näitä kuvia).
Pakko puolustaa vastista sen verran, että puhuu totta :D jossain netissä on pari viikkoa (tai jopa kuukautta?) vanhoja kuntokuvia ja niissä kunto oli todella kova (esim. se 2 kuvan sarja, joka julkaistiin jossain lehdessä ;) ).Ei mennyt kisadieetti ihan nappiin tällä kertaa...
Ja mm. youtubessa näkyy vertailut ja vapaaohjelmat, linkit löytyy fitness-expo ketjusta![]()
Tämmönen video löytyi vaparista.
[video=youtube_share;yWkrhqQ7Hhg]http://youtu.be/yWkrhqQ7Hhg[/video]
Korjasin vaan HeJopellin harhaluulon
- - - Updated - - -
Pitää nyt siis vielä sanoa, että en tarkoittanut millään muotoa haukkua vastiksen kuntoa vaan jotkut kommentit on vaan _pikkusen_ ylimielisiä.. Sulla tais olla noi kuvat esillä jossain? Mistäs löytyikään?
Mulla ei enään ole niitä perjantain kuvia, niinkuin sanoin aiemmin.Vastis saa itse laittaa tänne aiemmat kuvat jos haluaa![]()

Suomessa "ylimielisyydeksi" kutsutaan vain itsevarmuutta, ja se on ominaisuus jota olen tietoisesti pyrkinyt kehittämään ja harmiksesi pyrin kehittämään jatkossakin. Itsevarmat ja itsetietoiset ihmiset menestyvät elämässä, ja inspriroivat muitakin ihmisiä yrittämään ja onnistumaan. Minusta Suomen ummehtunut, kateuden ja katkeruuden täyttämä sosiaalinen ilmapiiri on häpeä ja pyrin omalla esimerkilläni rakentamaan siitä vähitellen ystävällisempää, avoimempaa ja positiivisempaa. Tämä on mielestäni aivan eri asia kuin ylimielisyys.--jotkut kommentit on vaan _pikkusen_ ylimielisiä.. Sulla tais olla noi kuvat esillä jossain? Mistäs löytyikään?
Jos suomalainen ihminen sanoo minua ylimieliseksi, otan sen vain kehuna.Julkaisen mielelläni käynnissä olevan välidieetin jälkeen. Toistaiseksi en ole ollut kunnossa, jossa olisin saanut itsestäni kaiken irti enkä siksi mielelläni julkaise vanhoja kuvia. Kehitys on muutenkin ollut kisojen jälkeen niin huomattavaa, etteivät ne anna enää minkäänlaista kuvaa nykytilanteesta.Kuvia !! We want !!![]()