pakkiksen inside-jutut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pulla sanoi:
Entä onko :arvi::a nähty muualla?

Muistaakseni joskus nähnyt tuon naaman telkkarissa, oliskohan ollut peräti uutislähetyksessä :rolleyes:

eiku nythän mä muistankin, tää on sen yhen Jokereitten entisen kapteenin faija :D

(tää on paras triidi taas piiiitkääään aikaan)

no eikohan toi david tarkota jokapaikassa samaa ? Naki sen missa hyvansa, PAITSI intiassa missa se valittiin vuosi sitten maailman parhaaksi nayttelijaksi !!!

Yussi sanoi:
Muistaakseni joskus nähnyt tuon naaman telkkarissa, oliskohan ollut peräti uutislähetyksessä :rolleyes:

eiku nythän mä muistankin, tää on sen yhen Jokereitten entisen kapteenin faija :D

(tää on paras triidi taas piiiitkääään aikaan)

EIkös:arvi: Esiinny eräässä kotimaisessa elokuvassa, ostaa autoa.. Autokauppias on ihan mehuissaan...:lol2:

esa67 sanoi:
no eikohan toi david tarkota jokapaikassa samaa ? Naki sen missa hyvansa, PAITSI intiassa missa se valittiin vuosi sitten maailman parhaaksi nayttelijaksi !!!

ai joo nii mullahan ei oo muuta elämää kuin tää pakkis...:)

Pakko kysyä tyhmänä ulkopuolisena, että mikä toi Steven Segal juttu on ?? Monella Vipillä on vaan sen kuva sigussa..

Btw kyllähän tuota :david: on ainakin South Parkissa näkynyt, mm yhdessä jaksossa opettaja tais leikata itselleen tuommosen naaman..

Olisko Pakkikselle mahdollista saada :david2: -hymiötä, jossa olisi Beckhamin pää jollain typerällä kampauksella? (-Tai siis ei kampauksella, vaan stailauksella)

:Uusis: :david: :arvi:

Chuck Norris hymiö olis aika kova. :thumbs:

:norris:

e. käyttäisin sitä jokaisessa postaamassani viestissä vähintään kerran

Vaikka vippi olenkin, tajuan vaan :david: jutun... Muut menee auttamattomasti yli ymmärryksen... Että se niistä vippien inside-jutuista... Tai sit mä oon vaan vitun tyhmä, mikä ei tietty kauheesti yllättäis...

-pipsa- sanoi:
Vaikka vippi olenkin, tajuan vaan :david: jutun... Muut menee auttamattomasti yli ymmärryksen... Että se niistä vippien inside-jutuista... Tai sit mä oon vaan vitun tyhmä, mikä ei tietty kauheesti yllättäis...

öö,sä oot ollu palstalla muutaman hassun kuukauden. Ei oo kauheen ihme ettei kaikki aukene. Ei kyllä aukene mullekkaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom