Pakkiksen Harley- ja Jenkkiautoketju

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Löytyykö pakkislaisista muita amerikan rautaa rakastavia? :haart:

Perustimpa tälläisen, haulla löytyi pari vanhempaa ketjua, mutta olivat tosiaan aika vanhoja. Ja onhan näille asiolle oikein omat saitit esim. overdrive ja hdcf, mutta kyllähän näistä täälläkin voisi keskustella?

Tänne vaan mietteitä/kuvia/kysymyksiä/neuvoja kehiin, jos saman henkistä porukkaa löytyy..

Itseltä ei "kalustoa" tällä hetkellä löydy kuin -96 mallinen Dodge Ram 2500. Cumminsin diisselillä tietenkin. 2" korotukset ja riittävillä 315/75/16 gummeilla. Konettakin sen verran kutitettu, että ~400hp/1000nm löytyy takasilta. Jokapäiväsenä käyttiksenä tuo on nyt palvellut viimeisen vuoden. Aika lähellä olin ostaa -64 Chrysler 300 tuossa joku aika sitten kesäkäyttöautoksi, mutta jäi sitten kaupat kun joku kerkesi väliin :curs: Ja nyt halvan taalan aikana oon vähän Cudaa katsellut ameriikasta sillä silmällä..
Tällä hetkellä paremmalle puoliskolle haussa käyttikseksi Letukan farkku Caprice. Varmaan siihen munamallin koriin kallistumma, eli -92 tai uudempi.

Harleykin löytyy, -92 softailin runko on jo tovin odottanut että millon rupeaa rahaa virtaamaan tähänkin pirttiin niin paljon että sais siihen hommailtua konetta ja lootaa.
Tuo HD on mulle vielä niinkin uusi asia, että käyttöpyöränä mulla on Hayabusa ( :david: ), ja sillä on ahdettuna tullut ajeltua viimeset vissiin 4 vai 5 kesää. Kovasti yrittänyt sitä myydä mutta ei tunnu menevän suoralla kaupaksi. Kaikkea mitä ihmeellisintä värkkiä on kyllä vaihdossa tarjottu!! :itku:
No mutta ei siitä sen enempää..

Nyt vaan tänne kaikki ameriikan vehkeillä ajelevat samaan ketjuun ilmottautumaan/jutustelemaan! :)

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom