Pakkiksen Big Brother varjoäänestys 2006

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Emmah
  • Aloitettu Aloitettu

Kuka voittaa Big Brother 2006 kilpailun?

• Sari

Votes: 0 0,0%
  • Kari

• Olli

• Kaarlo

• Total voters
    0
  • Poll closed .

Emmah

Moderaattori
Mode
Kuka voittaa Big Brother 2006 kilpailun?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sarppa toivottavasti, se vaan on niin luonnonlapsi... Toivottavasti kuitenkin tän skaban jälkeen joku meikkaaja neuvoo sille vähän uusia ehostustapoja :) .

Kakki ansaitsee voiton vaikka Olli on true BB marttyyri 2006 ja Sarista saa nätin meikeillä.. Kaarlo nyt on ihan pelkkä hiillostaja tuolla ei saumoja voittoon

Olli olisi muuten voittaja-ainesta, mutta on osoittautunut surulliseksi tapaukseksi. On reippaasti Kalan tossun alla ja kun kerrankin joku muukin hänestä näyttää välittävän, niin menee kuuppa ihan sekaisin. Jos nyt kukaan muistaa miten herra Hannea katseli.

Sari voittaa ja ansaitsee voittonsa. Miellyttävin noista jäljelläolevista.

Sitäpaitsi Sari aikoo kuulemma mennä meikkauskouluun, jos saa opiskelurahaa. :D

Mä äänestin tota mun kaimaa eli Ollia. Ei näköjään ollu kovin suosittu vaihtoehto ku nyt katto noita ääniä. :D Mut mistäs mä mitään tietäisin ku en ko ohjelmaa ole edes seurannut. :P Oon vaan nähny ku Olli pissii makkarissa ni siinä on kyllä voittaja-ainesta!

Sari voittaa ja ansaitsee voittonsa. Miellyttävin noista jäljelläolevista. Sitäpaitsi Sari aikoo kuulemma mennä meikkauskouluun, jos saa opiskelurahaa. :D

Tuo ratkaisi mun ääneni - kaikki äänestämään Saria, niin aidosta ja kaikille kivasta tytöstä tulee vielä kivannäköinen! Uskon nimittäin että sitä se Sari voisi olla, jos meikkaisi itsensä oikein. Silti oisin halunnut että Hanne voittaa.

Sari on vaan niin symppiskaveri. sellanen nainen jonka kanssa olisi kiva olla yhdessä, olla kaverina tai vaikka vaan käydä kahvilla ystäväpohjalta. siis sari vaikuttaa symppikseltä joka on hyvää seuraa. ystävällisen oloinen nainen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom