pakkiksen bf2-klaani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
uskaltautuukohan naisimmeinen karjujen joukkoon? :eek:

Peliä on tullut hakattua aika tavalla, tosin Admin hommat Joltin servuilla pitää kiireisenä. Pokkean irkissä lähi iltoina ;)

Me ollaan kyllä sen verran pelottavia ja pahoja sovinistisikoja että ei varmaan uskalla!!!

:)

Täällä olisi yksi kiinnostunut. Kuinkas tämä nyt toimii? Keneen otan yhteyttä tms?

Saattaisi selvitä lukemalla tämä kokonaan mutta kun on mahdotonta :D

Täällä olisi yksi kiinnostunut. Kuinkas tämä nyt toimii? Keneen otan yhteyttä tms?

Saattaisi selvitä lukemalla tämä kokonaan mutta kun on mahdotonta :D

irkkiin kanavalle pakkotoisto.bf2, quakenetissä. senkun sanot siinä että olisit halukas klaaniin ja olet pakkotoistolta.

Mikäköhän vittu tota irckkiä vaivaa. Pääsin kanavalle mutta ei anna kirjoittaa mitään sinne.

Mikäköhän vittu tota irckkiä vaivaa. Pääsin kanavalle mutta ei anna kirjoittaa mitään sinne.

Joku ruNkkari oli laittanut moderated-moden päälle. Tällöin eivät voi tavalliset ihmiset mitään kirjoitella, mutta kiva kun kävit :)

uskaltautuukohan naisimmeinen karjujen joukkoon? :eek:

Peliä on tullut hakattua aika tavalla, tosin Admin hommat Joltin servuilla pitää kiireisenä. Pokkean irkissä lähi iltoina ;)

Nyt vauhtia, sua ollaan jo odoteltu! ;)

Juu mä näin sut! Koittappa hilata ittes sinne uudestaan!

Vai ootko sä hylännyt meidät? Et voi... et saa...
Oot missannut kovia pelejä :D

Tiedz back to the kuviohin tai tullaan hakee sut.

Juu mä näin sut! Koittappa hilata ittes sinne uudestaan!

Vai ootko sä hylännyt meidät? Et voi... et saa...
Oot missannut kovia pelejä :D

Tiedz back to the kuviohin tai tullaan hakee sut.

I love U2. Eli Irlanti rules.

Taistelua taas zonealarmin kanssa. Tällä viikolla kerkeen pelaan iltasin teitin kaa kun olen lomalla...kaljaa ja viskiäkin on:)

Onko pakkiksella vielä bf2 hengessä menevää porukkaa, onko pakkiksella oma servu jonne voin tulla tapettavaks, nii ja en tiiä mikä ees on klaani tai jotakii sinnepäin ja kauhee haka en oo mutta kyllä mää jotenki ampua osaan :D

kyllähän nuo vissiin vielä pelaa, mutta ihan vaan yleisillä servuilla. ei oo enää omaa servua. ircistä #pakkotoisto.bf2 löytyy peliseuraa. tasolla ei oo ennenkään ollu väliä :)

Täys floppi toi 2142. En sanois BF2:sta kuolleeksi.

nii, en kyllä oo varma mitä ne pelaa.. saattaa pelata nykyään tota 2142134678345.. itekkin varmaan pelaisin mut ei oo konetta.

Vähän sama mulla. Tuli tuo 2142 hankittua ja Pakkiskilta kuulostaa oikein kivalta.

Mä lopetin ton BF2:n pelailun, kun huomasin mitä nuo klaanihommelit tekee psyykkeelle :D Ei se tosin näppiksellekään hyvää tee...

Ei taida onneks tuo mun kone edes pyörittää tuota uutta, vaikka mieli tekis testailla. On kuitenkin koneen päivittäminen tota varten melko huono investointi.

Joo, voishan tuota itekin hakkailla pakkisporukalla 2142:sta, ei ois tollasta päätöntä pistemetsästystä tuo peli. Nickillä HaukifileFIN spelailen tuolla ympäri neettiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom