pakkiksen bf2-klaani

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu
Joo, hyvin luonas peli. Kuhan saatas vähän vielä enemmän porukkaa niin ei haittaa vaikka joku ei aina pääsekkään. Mut hyvin me pärjättiin alivoimallakin :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
täähän vaikuttaa hyvältä idealta! harmi vaan että ei mulla bf2:sta ole, mut jos samantyyline pakkis-klaani järjestetää cs;ssä ni mä oon mukana :P

Ostat nyt vaan sen pelin ja teet uuden accountin, millä pelaat vaan matseja. Sit muuten voit pelata sillä vanhalla accountilla

Tiistaina 2.5. olisi tarkoitus yrittää taas matsia. vastassa olisi Team aXe, 6vs6 infantry matsi. itse ehdotin mashtuur city toiseksi mapiksi ja heillä oli toistaiseksi mielessä karkand.

toi 6vs6 axee vastaan meni ihan vituiks kun vastassa oli 12vuotiaita joita ei huvittanut pelata sääntöjen mukaan ollenkaan niin ei sitten pelattu.

nyt kaikki jotka omistaa bf2 niin mukaan vaan, tekee tiukkaa saada 8 tyyppiä mukaan. 1h päästä olis matsi taas ja 6tyyppiä mukana kun vastassa 8.

2 ukkoo tarvitaan tänään peliin 21:00 alkaen.

sharqi / karkand

kuhan ase pysyy kädessä ni riittää.. kuhan harjotellaan

noni, eka erä otettiin kevyesti köniin kun ei ollut juurikaan minkäänlaista taktiikkaa ja homma oli kauheeta säätämistä, seuraavat 3 voitettiin kaappaamalla kaikki liput ja tappamalla tyypit jolloin ei päässy spawnaamaan mihinkään ja lopulliseks piste-eroks tuli 487 meidän hyväks ;)

hyvä jätkät!!!!! bJeeeeh...

sellanen matsi tälläkertaa. voitettiin aika reippaasti. tais vastustajalla mennä puurot väärään kurkkuun kun oli vähän epämääräsen olosta toimintaa niiltä. saatiimpahan harjotella taktiikkaa kuitenkin :)

tule ihmeessä, sitten kun aletaan pelaamaan noita divisioona ja ladder pelejä niin täytyy olla 100% varmuus että joka kerta saadaan täys jengi, ettei lennetä liigasta pois. nyt on aina vähän hikoilua että ilmestyykö porukkaa vai ei.

alppix sanoi:
sellanen matsi tälläkertaa. voitettiin aika reippaasti. tais vastustajalla mennä puurot väärään kurkkuun kun oli vähän epämääräsen olosta toimintaa niiltä. saatiimpahan harjotella taktiikkaa kuitenkin :)

Ai oliko miellä siinä joku taktiikkakin :D
Ei vaa hyvä peli oli. Nopsaan vaan lisää pelejä, huippu hommaa.

Edit: Se taxi oli jees :D lienee tarvis hioa

J_mp sanoi:
Ai oliko miellä siinä joku taktiikkakin :D
Ei vaa hyvä peli oli. Nopsaan vaan lisää pelejä, huippu hommaa.

Edit: Se taxi oli jees :D lienee tarvis hioa

Jep hommat toimii varmasti hienosti jos Paztak saa hoidettua muijan kiukuttelut ennen peliä :D

Nimim.todistanut tapahtuman suu karrella.

Tiedz sanoi:
Jep hommat toimii varmasti hienosti jos Paztak saa hoidettua muijan kiukuttelut ennen peliä :D

Nimim.todistanut tapahtuman suu karrella.

Hahaha.

Nyt sai kohtuu rauhassa olla kun selvitin tilanteen tuntia ennen että mitä tulee tapahtumaan. Mä voin kuvitella miten koomisen kuulosta se on ollut kun meikä vetää perus "Joojoojoojoojoo" setin. :hyper:

Mikki aktiivisena siitä tietämättä rules :thumbs:

Suositut

Back
Ylös Bottom