Tässähän mä. Lievästi pettynyt, ettet oo tunnistanut . Oonko käyttääntynyt liian epäautistisesti? . Nojoo... oon mä vähän rauhoittunut, mutta #Panoksetkovenee!Vaginaattori tosiaan. Mut ajattelin et joku tuoreemmista vänkääjistä olis se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tässähän mä. Lievästi pettynyt, ettet oo tunnistanut . Oonko käyttääntynyt liian epäautistisesti? . Nojoo... oon mä vähän rauhoittunut, mutta #Panoksetkovenee!Vaginaattori tosiaan. Mut ajattelin et joku tuoreemmista vänkääjistä olis se.
No noista treeneistä mulle tuli se mieleen. Mut jotenkin lueskelen tätä silleen aivot nollissa että mä aika harvoin osaan noita yhdistellä.Tässähän mä. Lievästi pettynyt, ettet oo tunnistanut . Oonko käyttääntynyt liian epäautistisesti? . Nojoo... oon mä vähän rauhoittunut, mutta #Panoksetkovenee!
Mun metodit on maankuuluja . This is outrage!No noista treeneistä mulle tuli se mieleen. Mut jotenkin lueskelen tätä silleen aivot nollissa että mä aika harvoin osaan noita yhdistellä.
Tässähän mä. Lievästi pettynyt, ettet oo tunnistanut . Oonko käyttääntynyt liian epäautistisesti? . Nojoo... oon mä vähän rauhoittunut, mutta #Panoksetkovenee!
Kattila, rekisteröitynyt jopa ennen meikää. Edelleen aktiivisena Pakkiksella. User ID 2. Forum admin on ID 1.
Sikäli hullua, että koko TOP 10 ekat rekannutta ever vuonna 2002 ovat olleet aktiivisena kaikki tänä vuonna ja yhtä lukuunottamatta kaikki marraskuun jälkeen.
Ja jos aletaan tilastoja lisää kaivamaan, niin top 100 ensimmäisestä rekisteröityneestä 39kpl ovat edelleen 7,5 vuoden jälkeen aktiivisia käyttäjiä, kaikki loganneet sisään joulukuun 2009 aikana. Lojaalia porukkaa ja meikä on aika otettu.
Ei tainnu olla siitä just, mut kuulemma kirjoitin liian monta viestiä, ja provosoin(not even!). Ylilaudallaki pari ketjua joskus musta tuon jälkeen. Vittuilivat, ja osa kaipaili . Olin otettu. Kai. Mä oon väitelly netissä 15-vuotiaasta, niin turhasta paskasta, et on kyl vähän taisteluväsymystä havaittavissa.Tää oli kyllä most obvious nimimerkin vaihto ikinä, jopa minäkin tyhmänä ja hitaana tajusin heti. Leuanveto aina kiinnostanu nin sattunu samoihin juttuihin.
Oliko joku dipin asento kun niiasit siinä liikaa yleisen mileipiteen vastaan, niin poikkaistiin se väittely/tappelu ja lähti vaginaattori nimimerkki siinä yhteydessä?
Siis pääseekö 2002 rekkauksella Top10 ?!Sikäli hullua, että koko TOP 10 ekat rekannutta ever vuonna 2002 ovat olleet aktiivisena kaikki tänä vuonna ja yhtä lukuunottamatta kaikki marraskuun jälkeen.
Piti kattoo kuka toi oli. Joku bodari/travelling merchant. I... hate... bodybuilding... .Joskus ajattelin että NGVstä kasvoi Vaginaattori.
Cuntslinger, joo, aika obvious nyt kun ton tajusi.
Ennemmin tämä hahmo muistetaan lipputankoon kiipeemisestä vai oliko se puuhun? Jotain näitä ihme juttuja oli aina ja näkyy olevan edelleen. Kirjotustyylistä ei voi erehtyä.No noista treeneistä mulle tuli se mieleen. Mut jotenkin lueskelen tätä silleen aivot nollissa että mä aika harvoin osaan noita yhdistellä.
Etelleenkin, kaipailen sitä viteomateriaalia suorituksesta.puuhun
Okei boomer .Ennemmin tämä hahmo muistetaan lipputankoon kiipeemisestä vai oliko se puuhun? Jotain näitä ihme juttuja oli aina ja näkyy olevan edelleen. Kirjotustyylistä ei voi erehtyä.
Kaikki aikanaan .Etelleenkin, kaipailen sitä viteomateriaalia suorituksesta.
Kaikki aikanaan .
Oliko se tosiaan syntynyt neljäkymmentä luvulla, kuten mun vanhemmat?Okei boomer .
Kaikki aikanaan .
Jotakuinkin. Likipedian tiedoilla operoidaan, ja niissä tiedetysti snadisti heittoa.Oliko se tosiaan syntynyt neljäkymmentä luvulla, kuten mun vanhemmat?
No moon kyl alkutalvesta viimeks tuota tehnyt, kun muovikiekkoja noutanut takas puista. Oliko tää veto sellanen, että piti käydä aivan latvassa asti, vai mikä homma? En nyt ihan 100% muista kaikkia vääntöjä. Täytyy tietää konditiot kevättä/kesää varten. Pakkiksen standardit A-luokkaa aina toki .
Nyt en kyllä muista tarkemmin, oliko jotain aikarajaa tai muuta. Olisko ollut vaan männyn runkoa ylöspäin, riittävästi? Ei kai sinne ihan latvaan ny tarvi lähteä.Oliko tää veto sellanen, että piti käydä aivan latvassa asti, vai mikä homma?
E.Tunnustatko mut sun ainooks oikeeks Jumala entiteetiksi, jos täytän toiveenne
O.Oikeessa oleminen on toki planeetan tärkein palkinto jo.
Joo noista ajoistaki on kuitenki yli 4 vuotta . Muistuta keväämmällä lol. En lähe uusiks märkään puuhun kiipeen edes Pakkotoiston vuoksi, mut saat tylsän tiiserin lol. Varustenosto, tiedän. Aika monta tilaisuutta tohon on metsässä mönkiessä siunaantunut.Nyt en kyllä muista tarkemmin, oliko jotain aikarajaa tai muuta. Olisko ollut vaan männyn runkoa ylöspäin, riittävästi? Ei kai sinne ihan latvaan ny tarvi lähteä.
Minähän en siis epäile taitoasi millään tavalla, uskon täysin että siihen pystyt. Kyllä nyt terve nuori Mies puuhun kiipiää, jos niin päättää.
Mutta viteon lupasit kansalle jakaa!
E.
O.
Vanha liitto oli nimimerkki?Missä on Vanha liitto ja ne kaks nuorta voimabodailijaa?