SUPERCARB 1kg -40%

Pakkikselta kadonneet nimimerkit

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tässähän mä. Lievästi pettynyt, ettet oo tunnistanut 😅. Oonko käyttääntynyt liian epäautistisesti? 🥺. Nojoo... oon mä vähän rauhoittunut, mutta #Panoksetkovenee!
No noista treeneistä mulle tuli se mieleen. Mut jotenkin lueskelen tätä silleen aivot nollissa että mä aika harvoin osaan noita yhdistellä. 👍

Tässähän mä. Lievästi pettynyt, ettet oo tunnistanut 😅. Oonko käyttääntynyt liian epäautistisesti? 🥺. Nojoo... oon mä vähän rauhoittunut, mutta #Panoksetkovenee!

Tää oli kyllä most obvious nimimerkin vaihto ikinä, jopa minäkin tyhmänä ja hitaana tajusin heti.😂 Leuanveto aina kiinnostanu nin sattunu samoihin juttuihin.
Oliko joku dipin asento kun niiasit siinä liikaa yleisen mileipiteen vastaan, niin poikkaistiin se väittely/tappelu ja lähti vaginaattori nimimerkki siinä yhteydessä?

Kattila, rekisteröitynyt jopa ennen meikää. Edelleen aktiivisena Pakkiksella. User ID 2. Forum admin on ID 1.

Sikäli hullua, että koko TOP 10 ekat rekannutta ever vuonna 2002 ovat olleet aktiivisena kaikki tänä vuonna ja yhtä lukuunottamatta kaikki marraskuun jälkeen.

Ja jos aletaan tilastoja lisää kaivamaan, niin top 100 ensimmäisestä rekisteröityneestä 39kpl ovat edelleen 7,5 vuoden jälkeen aktiivisia käyttäjiä, kaikki loganneet sisään joulukuun 2009 aikana. Lojaalia porukkaa ja meikä on aika otettu.

Kattila oli meikäläisen kämppis aikoinaan Helsingissä. Kattilalle vaan terkkuja, jos vielä täällä pyörii.

Tää oli kyllä most obvious nimimerkin vaihto ikinä, jopa minäkin tyhmänä ja hitaana tajusin heti.😂 Leuanveto aina kiinnostanu nin sattunu samoihin juttuihin.
Oliko joku dipin asento kun niiasit siinä liikaa yleisen mileipiteen vastaan, niin poikkaistiin se väittely/tappelu ja lähti vaginaattori nimimerkki siinä yhteydessä?
Ei tainnu olla siitä just, mut kuulemma kirjoitin liian monta viestiä, ja provosoin(not even!). Ylilaudallaki pari ketjua joskus musta tuon jälkeen. Vittuilivat, ja osa kaipaili 🥰. Olin otettu. Kai. Mä oon väitelly netissä 15-vuotiaasta, niin turhasta paskasta, et on kyl vähän taisteluväsymystä havaittavissa.

Sikäli hullua, että koko TOP 10 ekat rekannutta ever vuonna 2002 ovat olleet aktiivisena kaikki tänä vuonna ja yhtä lukuunottamatta kaikki marraskuun jälkeen.
Siis pääseekö 2002 rekkauksella Top10 ?!
Mikä päivämäärä sillä kymmenennellä?

No noista treeneistä mulle tuli se mieleen. Mut jotenkin lueskelen tätä silleen aivot nollissa että mä aika harvoin osaan noita yhdistellä. 👍
Ennemmin tämä hahmo muistetaan lipputankoon kiipeemisestä vai oliko se puuhun? Jotain näitä ihme juttuja oli aina ja näkyy olevan edelleen. Kirjotustyylistä ei voi erehtyä.

Kaikki aikanaan 🫦.
36146350.jpg

Oliko se tosiaan syntynyt neljäkymmentä luvulla, kuten mun vanhemmat?
Jotakuinkin. Likipedian tiedoilla operoidaan, ja niissä tiedetysti snadisti heittoa.

No moon kyl alkutalvesta viimeks tuota tehnyt, kun muovikiekkoja noutanut takas puista. Oliko tää veto sellanen, että piti käydä aivan latvassa asti, vai mikä homma? En nyt ihan 100% muista kaikkia vääntöjä. Täytyy tietää konditiot kevättä/kesää varten. Pakkiksen standardit A-luokkaa aina toki 🤓.
Tunnustatko mut sun ainooks oikeeks Jumala entiteetiksi, jos täytän toiveenne 🤔. Oikeessa oleminen on toki planeetan tärkein palkinto jo. Tää vois olla ihan haaste tonne yhteen ketjuun. 2023 koko Pakkis kiipeää! Nimimerkki Wärkkärin tapaamista oksalla odotan erityisesti. Natuna ei kyllä kiipiä!

Viimeksi muokattu:
Oliko tää veto sellanen, että piti käydä aivan latvassa asti, vai mikä homma?
Nyt en kyllä muista tarkemmin, oliko jotain aikarajaa tai muuta. Olisko ollut vaan männyn runkoa ylöspäin, riittävästi? Ei kai sinne ihan latvaan ny tarvi lähteä.

Minähän en siis epäile taitoasi millään tavalla, uskon täysin että siihen pystyt. Kyllä nyt terve nuori Mies puuhun kiipiää, jos niin päättää.
Mutta viteon lupasit kansalle jakaa!
Tunnustatko mut sun ainooks oikeeks Jumala entiteetiksi, jos täytän toiveenne 🤔
E.
Oikeessa oleminen on toki planeetan tärkein palkinto jo.
O.

Nyt en kyllä muista tarkemmin, oliko jotain aikarajaa tai muuta. Olisko ollut vaan männyn runkoa ylöspäin, riittävästi? Ei kai sinne ihan latvaan ny tarvi lähteä.

Minähän en siis epäile taitoasi millään tavalla, uskon täysin että siihen pystyt. Kyllä nyt terve nuori Mies puuhun kiipiää, jos niin päättää.
Mutta viteon lupasit kansalle jakaa!

E.

O.
Joo noista ajoistaki on kuitenki yli 4 vuotta 🧐 . Muistuta keväämmällä lol. En lähe uusiks märkään puuhun kiipeen edes Pakkotoiston vuoksi, mut saat tylsän tiiserin lol. Varustenosto, tiedän. Aika monta tilaisuutta tohon on metsässä mönkiessä siunaantunut.
View: https://www.instagram.com/p/CVamCywoS0R/

Back
Ylös Bottom