Originally posted by Slowmo21
Varmaan samasta syystä poistettiin kuin tuo toinen jenkkejä mollaava threadi. Korjatkaa jos olen väärässä. Itsekin täysin kyllästynyt noihin "jenkit on niiiin tyhmiä"-juttuihin.
Hmm.... eli kyllästys johonkin keskustelu-aiheeseen olisi aiheuttanut poiston? Se että yksi henkilö on kyllästynyt aiheeseen oikeuttaa hänet kieltämään siitä keskustelun kaikilta muilta. Oo koo, voisiko seuraavat aiheet sulkea, kiitos:
-Parhaat musat/lehdet/kirjat/leffat - Enhän miä sivistymättömänä luolamiehenä jaksa millään tollasii lukea!
-Threadit joissa linkitetään johonkin komediasaittii - Minulta menee ainakin aivan liikaa aikaa kun seuraan linkkejä ja luen läppää.
-Roina-threadit joissa käytetään sanaa "stack" - En ole ihan varma mitä se tarkoittaa, mutta alan kyllästymään siihen.
-Threadit joissa kysytään vinkkejä oireiluihin ja niiden hoitoon - Tähän mennessä yksikään käsitellyistä oireista eivät ole auttaneet minua, joten mun puolesta roskiin vaan!
-Threadit joissa käsketään tilaamaan pakkotoisto-tuotteita - En tarvitse, kiitos vaan. Voi poistaa.
-Kaikki jossa kerrotaan omista kommelluksista salilla - Onhan niitä hauska lukea ja vastailla, mutta melko tylsäähän se on pitemmän päälle!
-Julkkisthreadit - No tässä ei liene edes sarkasmia.
-Threadit joissa jutellaan elektroniikan/softan hankinnasta ja niiden vertailuista - En ole itse hankkimassa kyseisiä tuotteita lähiaikoina, joten pois, pois, pois!
-Keskustelut lisäravinteista - Olen jo vakiintunut käyttämään tiettyjä merkkejä enkä aio lähiaikoina vaihtaa.
Kuten huomaamme; jos linja on tämä niin kohta on pakkotoistolla postattuna enää ylläpidon omat ilmot!
No tämähän oli nyt kärjistettyä to the extreme, mutta olen kyllä samaa mieltä että threadit suljetaan nopeammin kuin neuvostoliiton rajanylitysasemat. (mahtaisiko tuossa olla rinnastamisen poikasta?? ;) )
Ei mistään aiheesta synny mitään keskustelua jos threadi lukitaan ensimmäisen 20 postin jälkeen. Olen itse melko tiukkaan seurannut tätä palstaa siitä asti kun "tulin uskoon", ja välillä ottaa tosi paljon pannuun kun kiinnostava threadi lukitaan. Olkoon että trollit pitää poistaa rajulla kädellä, ja onhan niitä kyseenalaista aihepiiriä olleita threadejakin välillä pyörinyt täällä, mutta en oikein kannata sitä että tukahdutetaan keskustelu jos jonkun mielipide vähän radikaalimmin eroaa valtavirrasta.
Huokaus, kuten jo aikaisemmin todettiin; palstan ylläpito tekee omalla palstallaan mitä tahtoo. Kaikkihan me ollaan vain vieraita täällä ja voimme olla kiitollisia ylläpidon suopeudelle että saamme keskustella ylipäänsä! ...mutta laittakaa ihmeessä ne keskustelusäännöt selkeesti esiin jonnekin!
edit: kraftwerk on ihan oikeassa siinä että off-topiciin meneville keskusteluille tarvii tehdä jotain, mutta mielestäni ylläpidon kuuluisi siinä tapauksessa että aihe on "keskusteltavaksi sopiva" cut-paste toiminnolla ottaa ne OT postit ja littää uuteen threadiin. Mikäli joku on yli-innokkaasti käyttänyt poistovaltaansa, aiheuttaisi tällainen velvoite ainakin sen että lähdettäisiin threadeja rukkaamaan vain silloin kun on todellista syytä.
No nyt tässä on taas sellaista matskua että tossa alaoikealla lukee huomenna "closed". Pahoitteluni kaikille postanneille jos sen aiheutin! :D