Pakkikesen linja on ilmeisesti muuttunut!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mage
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Samppo
Hmm.... eli kyllästys johonkin keskustelu-aiheeseen olisi aiheuttanut poiston? Se että yksi henkilö on kyllästynyt aiheeseen oikeuttaa hänet kieltämään siitä keskustelun kaikilta muilta. Oo koo, voisiko seuraavat aiheet sulkea, kiitos:

Ei kyllästys vaan aihe. Onhan noita "rasistisia" tai johonkin kansalaisuuteen/rotuun/ihmisryhmään kohdistuvia threadeja
suljettu aikaisemminkin. Hmmm, joku ei ilmeisesti ole kovin terävällä päällä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Kraftwerk n
Tottakai ylläpito saa päättää mistä saa keskustella ja mistä ei. Helvetti jätkät pitää yllä suomen parasta voimailusaittia ja sinä iniset jostain sananvapaudesta. Mitä SINÄ olet tämän palstan eteen tehnyt?

Jep juuri näin. Netti on pullollaan paskasti moderoituja saitteja ja se, että niissä sallitaan kaikki/ei jakseta moderoida ei tee niistä kovin hyviä tiedonhankinnan kannalta. Paskaa voi jauhaa missä vaan...mutta tietoa ei kaikkialta saa.

edit: tämäkin ketju toistuu vähän väliä kun uusia naamoja ilmaantuu :rolleyes:

Talossa talon tavalla eli ylläpidolla ja moderaattoreilla on tietenkin täysi oikeus poistaa ja sulkea tekstiketjuja. Mutta kun se sattuu omalle kohdalle tuntuu se kurjalta. Varsinkin kun en kirjoittele mitään trolleja vaan mielipiteeni ovat olleet suht maltillisia ja perusteltuja. Tosin ne eivät ehkä myötäile nykyistä mielipideilmastoa koska olen himppasen konservatiivisempi. Sitä se ikä teettää.

Joillakin saiteilla (esim äärioikeisto) on sellainen tapa että "häiriköt" poistetaan eli keskustelu on vapaa niin kauan kun ollaan samaa mieltä!!! Joka tietenkin köyhdyttää koko jutun täysin kritiikittömäksi. Sen takia kyselin sitä linjaa eli jos Pakkikselle on tullut maailmankatsomus olisin tiedosta kiitollinen koska silloin en viettäisi pitkiä iltoja riimitellen tekstejä tänne.

Originally posted by Kraftwerk n
Tottakai ylläpito saa päättää mistä saa keskustella ja mistä ei. Helvetti jätkät pitää yllä suomen parasta voimailusaittia ja sinä iniset jostain sananvapaudesta. Mitä SINÄ olet tämän palstan eteen tehnyt?

Tuohon voisi heittää, että mitä tämä palsta olisi ilman SINUA ja tuhansia muita käyttäjiä - eipä paljon mitään. Käyttäjät luovat täällä itse sisällön, joten minusta he tekevät aika helvetin paljonkin tämän paikan eteen.

Originally posted by Slowmo21
Ei kyllästys vaan aihe. Onhan noita "rasistisia" tai johonkin kansalaisuuteen/rotuun/ihmisryhmään kohdistuvia threadeja
suljettu aikaisemminkin. Hmmm, joku ei ilmeisesti ole kovin terävällä päällä?
Nussitaan sitten pilkkua niin että pauke käy!!

Eli mä vaan latelin tossa ne jutut mihin itse olin täysin kyllästynyt. No joo, en halua tosta tapella sen enempää! Sarkasmi oli mielessä, eikä minkään off-topic keskustelun herättäminen siitä mikä aihe on turha ja mikä ei. :)

Jos sitten on näin että ei saa ottaa kantaa/osoittaa epäkohtia minkään maan sisäpolitiikassa, niin tästä olisi hyvä laittaa johonkin maininta. Eli mitä tapahtuu jos laitan threadin jossa kritisoidaan epäkohtia Ruotsissa? Entä jos kohteena on Suomi? Tai joku kaupunki Suomessa? Lukittaisiinko sekin "lievästi rasistisena"?

Eikö edellytys rasismille olekaan usko omaan paremmuuteensa johonkin toiseen ryhmään nähden? Eli jos oikein tarkkoja ollaan niin ei missään "Jenkit tyhmiä" threadissä sanota että "jenkit on tyhmiä, Suomalaiset on parempia", pikemmin päinvastoin; osoitetaan ettei suomalaisetkan täydellisiä ole! Haluaisin kuitenkin uskoa siihen että jokainen pakkislainen lukee k.o. threadit sillä mielellä että aiheelle ja kommelluksille saa nauraa, eikä niin että tavoite on todistaa USAta suureksi saatanaksi tai jenkkejä tyhmiksi. Huumorimielellähän noi yleensä tänne laitetaan! ;)

Originally posted by Mike
Mitä tämä palsta olisi ilman moderointia? Jippii?
Ylilyöntejä ja virhemoderointeja tapahtuu välillä, sille ei mitään voi kun ihmisiä ollaan.
Tossa oot kyllä täysin oikeassa! :)
Nimimerkillä: -just luin pitkästä aikaa jippiin uusimmat postit!-
En tiedä miksi edes avasin k.o. sivut. Enhän minä oikeasti tykkää aiheuttaa itselleni kärsimystä! :lol2:

Pakkotoisto on kokonaisuutena niin toimiva ja hyvä foorumi että tuommosesta pikkupaskasta ei kannata valittaa. Aina ei voi miellyttää kaikkia ja aina löytyy joku joka kokee joutuneensa vääryyden kohteeksi.

ei oo helppoo olla moderaattori. joutuu tekemään perkeleesti työtä ja lukemaan viestejä läpi vaikkei aina yhtään huvittaisi ja vielä näkemään kun tästä valitetaan päin naamaa

No joo. Loppujen lopuksi jämäkällä modereoinnilla on puolensa. Täällä ei näe jurriörinöitä joita on monilla saiteilla ihan riitävästi. Meikäläinen ei sinänsä ole valittanut vaan olen kysynyt linjasta. Eli, jos täällä deletoidaan kirjoitukset jotka ei noudata jotain tiettyä maailmankatsomusta on niitä tietysti turha tehdä. Kirjoittaminen on minulle sen verran iso tapahtuma, että ei ole kiva nähdä kun työ häipyy valosekunnissa. Nyt kuitenkin näyttää ettei suoranaisesti tällaista estettä ole joten ilmeisesti kannattaa edelleen jatkaa näiden konservatiivisten juttujen hieromista. No, joka tapauksessa häivyn nyt viikonlopuksi tietokoneiden ulottumattomille eli terveisiä kaikille juttujen pakertajille ja niiden moderoijille. Tähän lätkäisen ensimmäistä kertaa tälläisen hymiön, mikäli se onnistuu.

:)

Joo muutamat threadit on hävinnyt.
Moderoinnilla on toki paikkansa, ettei tästä
tule mitään Jippiitä.

Mutta mikäli thread poistetaan, ois kiva kuulla miksi?

Originally posted by pexxi
Mutta mikäli thread poistetaan, ois kiva kuulla miksi?

Onkohan tästä mitään hyötyä, kun seuraava kitinän aihe on: "Ei se mun mielestä ollut riittävän hyvä syy."

Toisaalta ilmoitus private -sähköpostiin voisi kyllä olla paikallaan, julkinen nöyryyttäminen palstalla ei varmaan ole kenenkään etujen mukaista - vaikka epäilen sitä tapahtuvan moderaattoreiden tai ylläpidon taholta.

Kitinää ei tule tän enempää.
En itse ois aloittanut tätä threadia, tosin
hiljattain tapahtunut yllättäviä poistoja ja käänteitä,
mutta jännitystä pitää elämässä olla?

Mielestäni tiukka moderointi on hyvästä. Välillä tuntuu, että sitä olisi syytä tiukentaa nykyisestäkin, koska suurin osa threadeista menee paskanjauhamiseksi tai ainakin reilusti alkuperäistä aihetta sivuten.

Itse poltin hihani viimeksii tonnikala-threadiin, joka jälleen kerran karkasi alkuperäisestä kauas vuorten taa... Ilmeisesti on hyvin vaikea olla sotkematta omia, hienoja, täysin asiaan liittymättömiä mielipiteitä jonkun muun postaukseen?

Nooh, tapansa kullakin, mutta foorumin asiapitoisuus laskee huomattavaa tasoa, kun threadien lopputulos on edellä mainitun kaltainen..

Kuitenkin kiitos ja kunnia ylläpidolle.

nimim. Jippii - Never again

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom